Spoed: hoeveel puntjes gaan eruit een taart?
vrijdag 28 mei 2010 om 13:40
Ik ga zo taarten maken voor een verjaardag morgen. Nu komen er nogal wat mensen minder dan verwacht. De bedoeling was 2 taarten te maken maar is dat niet te veel? er komen 8 mensen en ik zou een monchou-kersen en een chocolade-sinasappel taart maken. Heeft iemand enig idee hoeveel punten eruit een taart gaan?

vrijdag 28 mei 2010 om 16:31
zaterdag 29 mei 2010 om 09:23
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 mei 2010 @ 15:08:
Chocoladesinaasappeltaart?! Doe er inderdaad maar twee, want dan kom ik ook
Weet ze ook dat je voor 2 nu moet eten ?
Ik moet wel lachen om wie het zei dat er maar 8 stukken uit een taart gaan. Dan moet je eerst een week niet eten om dat op te kunnen hahahaha. Of komt het dat ik nooit taart eet dat het mij zo groot lijkt?
Oh vergat ik het bijna, van harte gefeliciteerd Flash, een hele fijne dag. Ik hoop dat je taarten gelukt zijn.
Chocoladesinaasappeltaart?! Doe er inderdaad maar twee, want dan kom ik ook
Weet ze ook dat je voor 2 nu moet eten ?
Ik moet wel lachen om wie het zei dat er maar 8 stukken uit een taart gaan. Dan moet je eerst een week niet eten om dat op te kunnen hahahaha. Of komt het dat ik nooit taart eet dat het mij zo groot lijkt?
Oh vergat ik het bijna, van harte gefeliciteerd Flash, een hele fijne dag. Ik hoop dat je taarten gelukt zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 30 mei 2010 om 17:06
woensdag 2 juni 2010 om 17:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 mei 2010 @ 16:40:
Flashy, doe eens een recept van die choco-sinaasappeltaart trouwens!
Alboni pakje van de Aldi ( bij gebrek aan tijd haha)
Overigens was mijn partner jarig en niet ikzelf
Enfin, de taarten zijn goed in de smaak gevallen! ik heb zelfs mensen nog wat stukjes mee gegeven.
Flashy, doe eens een recept van die choco-sinaasappeltaart trouwens!
Alboni pakje van de Aldi ( bij gebrek aan tijd haha)
Overigens was mijn partner jarig en niet ikzelf
Enfin, de taarten zijn goed in de smaak gevallen! ik heb zelfs mensen nog wat stukjes mee gegeven.