Flirten via email

29-05-2010 00:32 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ben al een tijdje aan het mailen met een leuke man.

Zijn emails worden steeds iets ondeugender zonder het nog over sex enz. te hebben.

Maarrr ... waar ik normaal nooit last van heb, is dat ik nu volkomen blokkeer en gewoon niet weet wat ik terug moet mailen op z'n vraag: heb je nog wat leuks en "spannends" te melden?

Normaal heb ik mijn woorden wel klaar maar klap nu dicht!?

Ik bedoel dus subtiel, uitdagende, spannende en ietwat ondeugende teksten.

Hij mailt in de trant van: jammer dat je er niet bij kan zijn ... mmmm.... had er wel zin .... en die strakke spijkerbroek stond je geweldig" en bijv. ik zie je weer voor me toen ik je zag op het terras vorige keer.Een hele lange strakke spijkerbroek en toen kwam jij. Haha....zag er goed uit.Heb jij echt van die mooie lange benen ? Sorry hoor, ik laat me even gaan "

Heb me zelf overtroffen door vorige week af te sluiten met "kus ... je mag zelf kiezen waar ) .... maar ja, nu klap ik dus dicht en kan echt niets meer bedenken!

Jullie tips zijn meeeer dan welkom ! :-)

Moet wel met enige alure zijn en dus niet platvloers en/of echt geile teksten direct.
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 19:16:

[...]

@Datingvrouw, allereerst bedankt voor je goeie vraag zonder dat ik meteen alles naar m'n hoofd krijg.

Ik weet het niet goed. Wellicht zou hij dan ook wat missen in zijn relatie? En is hij ook op zoek naar een beetje spanning? Wat gewoon "sleur" is geworden in je eigen relatie? Zoiets? Ik weet het niet. Ik verbaas me er bij hem ook over. Hij doet er ook luchtig over. Beetje dollen en spannend doen via de msn moet kunnen toch en daar blijft het ook bij. Dat zie je toch ook? Anders waren we wel aan het zoenen gekomen en echt waar, zijn we beiden niet op uit. IK althans niet.

Voor mij is het nog "onschuldig" al vraag ik me wel af wat er gebeurt als we elkaar weer zien ergens in september.

Ik bedoel, dan is er al zoveel over de mail en msn gegaan terwijl dat de vorige keer dus nog niet zo was, tja ... hoe ga je dan even met elkaar om? Gewoon? Of er niets gezegd en geschreven is?

Dat lijkt me een wel erg vreemde situatie worden.

Je bent het je dus wel bewust, maar door de reacties hier ga je onnodig in de verdediging en ga je op een zijspoor zitten.

Hij (de flirt) heeft op een bepaalde manier macht over jou. Dat lijkt spannend, maar het is gevaarlijk. Hoe? Geen idee, maar degenen die reageren hebben zelf de pijn en het intense verdriet moeten ondergaan. Ze willen je waarschuwen, maar het komt over als verwijt. Ik kan alleen maar zeggen, probeer een voorzichtig gesprek aan te gaan met je partner. Ik denk en vermoed dat je daarmee iets beter leert wat er eigenlijk gaande is.

De flirt, dat is foute boel. Dat proberen ze hier duidelijk te maken.

Ik trek me verder terug uit de discussie, want ik moet nog van alles doen vanavond. Misschien dat de anderen wel iets kunnen aanreiken waardoor je voor jezelf meer zicht op de situatie kunt krijgen.

Succes verder!
anoniem_93340 wijzigde dit bericht op 29-05-2010 19:28
Reden: Oeps veel fouten gemaakt.
% gewijzigd
..
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 30-05-2010 09:01
Reden: onnodig kwetsend
% gewijzigd
quote:Ksenija schreef op 29 mei 2010 @ 19:28:

Ik vind het een beetje een trieste boel eigenlijk, alsof je 13 bent.Verliefdheid (roze wolk) of het reageren?
..
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 30-05-2010 09:00
% gewijzigd
Dat is het nadeel van anoniem en het schriftelijke (gesproken is altijd met emoties en dus veel duidelijker)

Prettig weekeinde nog.

(* Ik moet nog snel boodschappen doen. *)
quote:Ksenija schreef op 29 mei 2010 @ 19:28:

Ik vind het een beetje een trieste boel eigenlijk, alsof je 13 bent.

Rot op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht dat het TO was en heb ik weer met dit zieke pest kind zitten mailen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisteren heb je die topic zitten verpesten.
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 19:36:

[...]

Ik dacht dat het TO was en heb ik weer met dit zieke pest kind zitten mailen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisteren heb je die topic zitten verpesten.Te veel drank op?
Huh? Ik ben even een draadje kwijt denk ik.

In elk geval Dating vrouw, hebben meerdere mensen aan TO serieuze vragen gesteld aan TO en daar werd alleen op geantwoord "moet toch kunnen". Niet gek dat mensen met wat sterker materiaal aan komen zetten om TO wat duidelijk te maken.
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 19:36:

[...]

Gisteren heb je die topic zitten verpesten.Ja, die Kzeniijja spoort niet.
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 19:34:

Dat is het nadeel van anoniem en het schriftelijke (gesproken is altijd met emoties en dus veel duidelijker)

Prettig weekeinde nog.

(* Ik moet nog snel boodschappen doen. *)-
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 19:34:

Prettig weekeinde nog.

(* Ik moet nog snel boodschappen doen. *)..
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 30-05-2010 09:00
% gewijzigd
Want? wat heb ik gemist?
Oh...ik snap wat jullie bedoelen...
quote:pooky schreef op 29 mei 2010 @ 19:44:

Oh...ik snap wat jullie bedoelen...

Ik distantieer me hier even van. Want ik ben de weg nu ook even kwijt in dit draadje.

Excuses maar de vreemde interruptie komt zeker niet van mij.

En om mezelf nou te vergelijken met een 13-jarige ... mwah ... heb ik denk ik toch teveel bagage voor..
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 18:23:

[...]

Maar als hij me gezoend had ... tja, wellicht had ik hem - voor even - niet kunnen weerstaan.

Bovendien ben ik nogal "zwak" op zulke momenten daar ken ik mezelf wel tegoed voor.

En toch ga je door met 'onschuldig' flirten met hem?

Vraagje: als je met dat flirten zou stoppen, mis je het dan? (mis je hem/ zijn aandacht dan?
Kom op Lindae, even alle flauwe kul op een stokje.

Volgens mij weet je prima dat dit niet zo onschuldig is, maar probeer je met man en macht wel het "onschuldig" label op je actie te plakken zodat je er mee door kan gaan. En daarvoor laten wij ons hier op Viva niet gebruiken.

Kijk nou eens oprecht naar jezelf. Dit gaat toch helemaal fout?

En dat je op een roze wolk zit is helemaal niet erg, dat je verliefd bent, of je gewild voelt ook niet. Wel is het erg hoe je er mee om gaat en dreigt te gaan. Ga nou even terug naar de basis, die van jou. Daarna komt je partner en jullie samenzijn. Wat is van belang. In excel zou ik je prima de kruisverbanden kunnen laten zien, in woorden ben ik niet zo goed. Verpest nou niet je basis normen en waarden door een "lekker" gevoel, die aan je gegeven wordt door een schuinsmacheerder. Tenzij je bereid bent je relatie voor dit "onschuldige" gedrag in de waagschaal te leggen. Je bent al eerlijk geweest, stukje bij beetje. Dat vind ik erg dapper na alle reacties die je hebt gehad. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om datgene wat je mist in je relatie weer te vinden bij je partner en niet het pas kiest wat je juist verder van je partner af laat drijven.
quote:pooky schreef op 29 mei 2010 @ 20:17:

Kom op Lindae, even alle flauwe kul op een stokje.

Volgens mij weet je prima dat dit niet zo onschuldig is, maar probeer je met man en macht wel het "onschuldig" label op je actie te plakken zodat je er mee door kan gaan. En daarvoor laten wij ons hier op Viva niet gebruiken.

Kijk nou eens oprecht naar jezelf. Dit gaat toch helemaal fout?

En dat je op een roze wolk zit is helemaal niet erg, dat je verliefd bent, of je gewild voelt ook niet. Wel is het erg hoe je er mee om gaat en dreigt te gaan. Ga nou even terug naar de basis, die van jou. Daarna komt je partner en jullie samenzijn. Wat is van belang. In excel zou ik je prima de kruisverbanden kunnen laten zien, in woorden ben ik niet zo goed. Verpest nou niet je basis normen en waarden door een "lekker" gevoel, die aan je gegeven wordt door een schuinsmacheerder. Tenzij je bereid bent je relatie voor dit "onschuldige" gedrag in de waagschaal te leggen. Je bent al eerlijk geweest, stukje bij beetje. Dat vind ik erg dapper na alle reacties die je hebt gehad. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om datgene wat je mist in je relatie weer te vinden bij je partner en niet het pas kiest wat je juist verder van je partner af laat drijven.

@Pook, ook jij bedankt voor je toffe reactie nu maar snap je beetje de moeilijkheid. Eigenlijk is hij ook gewoon een heel "normaal" iemand en had zoiets nooit achter hem gezocht. Ik bedoel, getrouwd en 2 kids en geslaagd en succesvol iemand in het leven. Jij schildert hem af als een schuinsmarcheerder.

Ach, toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik wel van, mwah da's een ondeugend boefje. En dat blijkt.

We hebben zelf geen kids (helaas).

En nog steeds denk ik toch dat er bij hem niets achter steekt behalve een beetje spanning zoeken. Ik bedoel: we zien elkaar nooit en dan nog altijd met anderen er bij, dus er kan sowieso niets gebeuren! Anders had ie me op z'n minst gezoend. Dat ben je toch wel met me eens??

Daarentegen was ik al enorm verrast dat hij met een verzoek kwam om spannende dingen te melden? En ja, zou ik het leuk vinden als mijn eigen partner dit deed? Nou, dat aan de kont zitten bij een andere vrouw absoluut niet. Het mailen heb ik ook zo m'n twijfels over diep in m'n hart.

Maar goed, die spanning.
Sorry, ik stop ermee, je bent fout bezig, je weet het, je verklaart ons allemaal voor gek omdat we moeilijk doen, wil ons steeds laten weten hoe geweldig ie eigenlijk wel niet is en er niets mee bedoelt, maar ondertussen wil ie wel lekker spannend met je mailen, zodat de eerstvolgende keer dat jullie elkaar zien de spanning helemaal is opgelopen (misschien zoent ie dan wel! ).

En het enige wat jij hier vraagt op het forum is hoe je hem zo origineel mogelijk kun terugmailen, liefst wel een beetje met niveau. Heb je nou zelf niet in de gaten dat je wel heel erg met hem bezig bent? (onschuldig dan he?)

Je vond Pookys reactie tof, lees dan ook de laatste zinnen van haar reactie of passen die niet in je straatje? Succes ermee verder, ik stop met deze discussie.
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 19:56:

[...]

Ik distantieer me hier even van. Want ik ben de weg nu ook even kwijt in dit draadje.

Excuses maar de vreemde interruptie komt zeker niet van mij.

En om mezelf nou te vergelijken met een 13-jarige ... mwah ... heb ik denk ik toch teveel bagage voor..

Even heel kort. Ik vond het ook heel vreemd dat van die 13-jarige. Daarom reageerde ik.

Die @Ksenjia zit bewust en gericht topics te verpesten. Dat was ze hier ook van plan. Ik geloof dat iedereen hier niveau heeft, behalve die @Ksenjia.

Prettig weekeinde iedereen nog.
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 11:21:

[...]

Het is geen kwestie van dingen ook werkelijk gaan/willen uitvoeren.

Van beide kanten niet!! Hij begon de mailtjes na onze laatste ontmoeting met dit soort teksten aan te vullen. Hij heeft gezegd dat ie vroeger best een ondeugend boefje is geweest maar een beetje dollen en spannende dingen doen via mail/msn moet kunnen toch? Ook weet hij dat z'n vriendin niet blij zou zijn als ze dit wist. Maar we weten beiden dat het onschuldig is, blijft en ach, zoals gezegd een beetje dollen via de mail. That's it.

Hij is 45 en ik 38 dus we zijn echt wel oud en wijs genoeg om het hier bij te laten.

Bovendien zat hij bij de vorige ontmoeting ook wel aan me.

Pakte me bij m'n kont enz. En toen we hebben we ook niet eens gezoend. Da's de opzet niet. Wederzijds weten we dat er een grens is en die wordt niet overschreden.

Van beide kanten zit er echt sowieso niet meer in. Da's de intentie niet eens. Zucht.

Niet iedereen gaat/wil vreemd.

Heel onschuldig hoor, iemand bij haar kont pakken, is net zoiets als hand schudden toch? Vraag maar aan Ruud Lubbers.
quote:pooky schreef op 29 mei 2010 @ 16:33:

MiNou wil ook, en das volgens mij ook wel een vrouw waar jouw partner lekker over en naar kan emailen. We denken zelfs aan conference callen, maar we weten niet of je dat te ver vindt gaan.Dank je, maar jij bent ook erg lekker hoor!
quote:noa schreef op 29 mei 2010 @ 02:13:

Dus als jouw vriend op die manier met een ander zou "dollen" dan vind jij dat ook oke?Ja, dat vraag ik me ook af. Waar ben je mee bezig (allebei). Wat mij betreft kan zoiets niet in een relatie die je serieus neemt. Ik dacht bij het lezen van je openingspost dat je single was.
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 11:21:

[...]

Het is geen kwestie van dingen ook werkelijk gaan/willen uitvoeren.

Van beide kanten niet!! Hij begon de mailtjes na onze laatste ontmoeting met dit soort teksten aan te vullen. Hij heeft gezegd dat ie vroeger best een ondeugend boefje is geweest maar een beetje dollen en spannende dingen doen via mail/msn moet kunnen toch? Ook weet hij dat z'n vriendin niet blij zou zijn als ze dit wist. Maar we weten beiden dat het onschuldig is, blijft en ach, zoals gezegd een beetje dollen via de mail. That's it.

Hij is 45 en ik 38 dus we zijn echt wel oud en wijs genoeg om het hier bij te laten.Bovendien zat hij bij de vorige ontmoeting ook wel aan me.

Pakte me bij m'n kont enz. En toen we hebben we ook niet eens gezoend. Da's de opzet niet. Wederzijds weten we dat er een grens is en die wordt niet overschreden.

Van beide kanten zit er echt sowieso niet meer in. Da's de intentie niet eens. Zucht.

Niet iedereen gaat/wil vreemd.Bord voor de kop inderdaad. Wat jullie doen is gewoon al vreemdgaan. En wat de leeftijden betreft; jullie lijken eerder 15 en 18 als je het mij vraagt.
Lindae, ook ik haak hier af. Ik wil je alleen maar waarschuwen dat dit echt niet tof is voor je vriend, of voor de vriendin van je spannende vent.

Denk alsjeblieft nog eens goed na of je hiermee door moet gaan. Als ik tussen de regels door lees, zie je zelf ook wel in dat in september de spanning zo opgelopen moet zijn, dat dingen wél kunnen gebeuren. En je geeft ook aan dat je geen weerstand zou bieden bij een kus (of meer?)

Kom op meid, je bent verdorie 38! Open je ogen en zie de werkelijkheid. Wil je echt je relatie laten verpesten door zo'n spanning? Zoek die spanning toch ergens anders, ga iets leuks samen met je partner doen, een sport, of dansen, of wat dan ook... parachutespringen. Deze spannende meneer heeft als eens een schuine schaats gereden en ik geloof ook echt absoluut dat hij probeert jou in bed te krijgen als ik dit zo lees. Je geeft er steeds meer details over.

Echt hoor, als ik jouw vriend was en ik zou er achter komen op een andere manier dan via jou, dan was het echt klaar voor mij...

Succes met dit verhaal en nee ik kan en wil je niet helpen met het formuleren van spannende teksten...
Lindae, ik lees al even mee en nu moet ik ook reageren:

Waar is je eigenwaarde? Je loopt als een loopse teef achter hem aan....Hij pakt je bij je kont, je laat het gebeuren. Als die vent je had gezoend, had je het laten gebeuren. Wat als hij nog meer had gewild?

Oke, sexy mailen is leuk, maar je zet er echt teveel mee op het spel. Laat het voor wat het is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven