Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Bo, superleuk om je foto's te zien. Jullie zien er allebei prachtig uit! Ik moet heel erg lachen om 'De burgemeester leest maar door'. Want daar zie ik jullie beiden denken...
Durf het haast niet te zeggen, maar we hebben weer in het restaurant gegeten waar we ook het trouweten hadden :-)

Ik had dit keer asperges met parmezaanse kaassaus vooraf, vervolgens een vis waarvan ik de vertaling niet ken (rouget, wacht ik zoek het op: rode poon) en als toetje aardbeien met stukjes koek op een mousse van mascarpone en aardbeiencoulis.

lekker!!!!
Dan snap ik dat je nu niks meer hoeft! Lekker asperges, ben er dol op. Met kaassaus is lekker weet ik sinds vorige week. Dat toetje klinkt ook echt super, ben dol op aardbeien (niet van de appie maar bij de boer!) en op mascarpone. En dan met koek! Kreeg je het op?

Wij eten morgen asperges, moeten we nog halen bij de boer. En dan met eitjes van eigen kip. (geen kippEN, want Bonnie denk nog steeds dat ze al eitjes heeft)
Bo wat een mooie foto's, we komen net binnen en ik heb er al super van genoten!, zoals je daar stond, je ziet er zo goed uit echt Hollands welvaren......... sorry hoor, maar je ziet er echt stralend en gezond uit op die foto's, des te meer balen dat het in het echt niet zo is.

Dit staat in elk geval voor altijd opgetekend in geschrift en ook op de gevoelige plaat, dat is een goed gevoel, niet dan?

Ro kijkt ook zo trots, jullie zijn een heel goed stel dat straalt er vanaf! en helemaal puur natuur, er is geen kapper of make-up styliste aan te pas gekomen, zelfs je jurk is zelf gemaakt, een bijzonder mooi mens dat ben je.
Ik lees hier altijd mee (en leef ook mee!) maar jullie zijn zo'n mooi, vast clubje dat ik me daar niet in wil mengen. Maar nu ik steeds lees over de foto's van Ro's en Bo's grote dag (en hoe prachtig ze er uit zagen en hoe mooi de jurk was etc.), ben ik erg nieuwsgierig. Ik snap het helemaal als die plaatjes voor mij verboden terrein blijven..maar anders (xxismoedervan2@live.nl)..

Bo, veel sterkte weer!
Klinkt wel heel erg smakelijk allemaal, wat je vanmiddag hebt gegeten! Volgens mij wordt/is het restaurant een speciale plek voor jullie. Een plek waar jullie ven geen sores hebben maar mooie herinneringen hebben liggen. Fijn!

Minder fijn dat je weer een bult hebt ontdekt. Dattie maar snel een koppie kleiner gemaakt mag worden door de chemo.

Enneh, mocht je mij de link ook hebben gestuurd.... , niet binnengekomen helaas. Ben nog steeds hartstikke benieuwd!
Bo wat een geweldige foto's. Wat zag je er mooi uit. Je haar en mooi opgemaakt. Wat een mooi stel zijn jullie. En zo verliefd alsof jullie pas bij elkaar zijn. Hoe mooi is dat. Wat was het een mooie dag.

Leuk dat jullie weer in dat restaurant zijn geweest. Daar hebben jullie toch fantastische herinneringen aan.
Jeetje, wat een mooi stel!

We hadden natuurlijk al een voorproefje gekregen, maar dit is ook genieten hoor.

Supermooie vrouw dat je er rondmarineert daar in Frankrijk!
Hé Norre, terug van vakantie?
Goedemorgen op deze druilerige morgen. Net zulk weer hier in Nederland als bij jou Bo. Op onze i-pod (voor mijn/onze verjaardag gekregen) staat het weer van jouw plekje ook... net als bij Phoehee, of heb jij een i-phone?

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? je zal wel erg moe geweest zijn na de vorige doorwaakte nacht, ik hoop dat je daar profijt van hebt gehad en als een ottertje hebt getukt.

Vandaag ben ik allerlei huishoudelijke klusjes aan het doen, want daar komt het van de week vast weer niet van, er is toch niet veel te fietsen vandaag.

fijne zondag allemaal

liefs
Hoi allemaal,

bedankt voor het lieve commentaar op de foto's :-)

Toch leuk om te horen.

Ik ben alleen thuis, Ro is naar zijn moeder want het is hier moederdag. Ik voel me erg slecht dus ben thuisgebleven; ik ga zo ook weer naar bed. Moe, moe, moe.

Gelukkekling, het is hier inderdaad slecht weer: het regent pijpestelen! En koud. Maar in bed heb ik daar geen last van.

Mirjam762: ik wil niet lelijk doen, maar de foto's zijn privé voor mij, zoals de hele trouwdag privé voor mij was.

Aangezien wij elkaar niet echt kennen hou ik de foto's dus liever voor mezelf.

Norre, ja, ik zag er goed gemarineerd uit hè?

Zoebie, ik vond het ook fijn om weer in hetzelfde restaurant te zijn. Het is daar zo lekker eten, daar kan ik elke week wel naar toe!

Phoehee, ik heb gisteravond dan ook niks meer gegeten, ik was kapot en lag om 21u al in bed. Gelukkig met goedgevulde maag :-)
Ik heb een aaifoon ja, maar is dezelfde ab van het weer. Heb die van Bo er ook bij staan, het is daar 2 graden warmer dan hier maar even troosteloos volgens mij.

Maar mooi verjaardagskado Gelukkeling! Wanneer was je jarig? Heb niets op Hyves voorbij zien komen voor jouw verjaardag. Of ben ik nu even heel dement?

Ik moet sowiso fietsen vandaag, naar de asperge boer maar dat is niet ver, 10 minuten denk ik. Beetje de buien in de gaten houden.
Gelukkeling: gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!

*schaamt zich dood dat ze het vergeten is*

Dikke knuffel, nog vele gezonde jaren gewenst en morgen stuur ik Ro naar het postkantoor met een cadeautje :-)
Fiets ze, Phoehee!

Je bent wel een stoere zwangere hoor, op zoek naar asperges met een dikke buik :-)
Gelukkeling, ben je vandaag jarig? Dat heb ik dan ook gemist.

Dan in ieder geval van harte gefeliciteerd en een fijne dag. Hoewel je aan de poets gaat, dus misschien toch niet vandaag?

Lekker hé Phoehee, verse asperges zo van de boer. 's Morgens gestoken en 's avonds op je bord. Heerlijk. Zo fijn dat dat hier kan. Ik ben lui, want hier kun je ze bij de aspergeteler ook al geschild kopen. Shame on me. Maar wel gemakkelijk. Het seizoen is helaas al weer bijna voorbij.

3 juli speelt hier in het dorp (in de straat zelfs) de tribute band van de Cats. Die zijn echt goed. Natuurlijk ook Volendammers.

Ik heb er geweldig veel zin in. Ik was veertien en groot fan van de Cats. Ze speelden in 1968 in het dorp waar ik toen woonde, maar ik mocht van mijn vader niet naar dat langharig gejoel gaan luisteren. Natuurlijk deed ik het wel. Zijn ze me komen halen. en ik ben verraden door één of andere trut, want ze hadden me anders nooit kunnen vinden. Hoe vals vond ik dat toen. Ik ben haar de dag erna aangevlogen. En ik heb het mijn vader nooit vergeven. Wat een afgang was dat zeg.
Ik krijg honger van jouw omschrijving van dat lekkere eten in "jullie" restaurant Robo. Klinkt weer heerlijk.

* stort zich op warm stokbroodje uit de oven, bij gebrek aan asperges en aardbeien met mascarpone) *

Ik hoop dat je je snel minder moe en wat beter voelt. Fijne zondag gewenst.
Zoebie dat doe ik ook hoor, laten schillen! Dan gaan ze effe door die machine en klaar. Ik ga wel op de fiets maar ben toch lui.

Wat lullig van die trut en van je vader, echt zonde. Heb je ze daarna nooit meer gezien. (de Cats dan, je vader was onvermijdelijk natuurlijk) Maar de tribute band is natuurlijk leuk en (weer!) zo dichtbij.

Bo hoe voel je je vandaag? En met Ro's arm?
quote:Zoebie schreef op 29 mei 2010 @ 23:17:

Hé Norre, terug van vakantie?

Alweer anderhalve week, Zoeb,

En als ik zo eens naar buiten kijk, vind ik dat helemaal niet leuk.

Zulk mooi weer daar.
O als je dat maar laat! rare meid, ik wil helemáál geen kadootje! Echt niet, ABSOLUUT NIET! die verjaardag is al meer dan een week geleden en ik heb niks gevierd.....maar jullie felicitatie is wel leuk hoor, dankjewel! Mijn man is de 15e juni aan de beurt, hij wordt 60 (ja erg hè) meestal kiezen we dan samen iets leuks dat we voor elkaar kunnen kopen. We hebben eigenlijk alles wat we maar kunnen wensen, ik heb ook nooit een lijstje ofzo, omdat ik toch niks kan verzinnen.

Jammer dat je nu zo moe bent Bo, het effect van de chemo komt nu pas goed op gang natuurlijk, hoe lang duurt het eigenlijk voordat je het gaat zien aan je haar? dat is ook zo'n confronterende zaak, wel vreselijk fijn dat het met jullie trouwen zo overal net doorheen is gefietst hè, zodat je daar nog echt van hebt kunnen genieten en mooi hebt kunnen zijn die dag. Niet dat je zonder haar niet mooi zou zijn, maar je snapt wat ik bedoel, hoop ik.

Ik zou zo vaak als ik kon naar dat restaurant Bo, zo veel mogelijk leuke dingen doen zolang het kan!
Ik ben jaloers. Jullie wonen op de aspergeberg! Wij hebben ze eigenlijk pas één keer gegeten. Van de week nog maar eens een keer maken.

Bo, doe lekker rustig aan vandaag. Het is echt rotweer. Norman staat eigenwijs buiten onkruid uit de tuin te trekken met zijn winterjas aan en capuchon op. Wat die man in zijn hoofd heeft...

Gelukkeling nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Oei Norre dat heb ik dan ook al gemist. Dat je al zolang terug bent. Ja zeg, 't is flut weer.

Phoehee, ik heb de Cats daarna nog wel een paar keer gezien hoor, maar toen was ik ouder en vond ze niet meer zo goed. Toen ik veertien was, zwijmelde ik op die liedjes.Als je ouder wordt ga je andere keuzes maken. Meer naar de Popmuziek.
Ik heb ze fijn op gemakkie bekeken. Zo mooi en wat hou die man van jou van jou. Terecht natuurlijk straal van zijn gezicht en jouwe ook. En zo mooi alles. Vindt zo fijn goede dag was. Gisteren fiets voor man gekeken heb donderdag nieuwe fiets. Was echt nodig. Gelukkeling beetje laat maar zeker gefeliciteerd!!! Nou wat verhaal van burgemeester zeg. Bah rot de pijn. Lief van hem effe eruit gat met jou. Wens jullie beide zovele fijne warme liefdevolle dagen. Hier regenachtig. Maar goed na regen kom zon en is goed voor land he
Oh robo heb ook nooit overgeven met deze kuur trouwens. Maar was paar keer erg erg moe. En darmen best last mee gehad. Maar moet zeggen alles is goed aangepast. Maar werd na derde kuur erg kaal. Maar goed was mega warm vondt wel fijn ergens. Tja moet zeggen nagels bleven mooi. Mar wat gelakt met speciaal spul. En veel creme over mijn lichaam voeten. Moet zeggen dat betreft ook weinig nare ervaringen gehad, Maar dosis wat te hoog was mega mega moe. Had eerder moeten aangeven zei dokter. Ik dacht niet zeuren het moet. Tot ik amper meer kon amper lopen later aangepast werd toen was dragelijke. Ik herken de naam en man zei had jij ook ja. Liefs iedereen zo bij moeder kijken. Zie wat tegen op zucht. Maar goed we zien wel hoor.
Lieve Bo, wat een mooie bruid! Inderdaad, het voorproefje al gehad, maar nu heb ik je van (bijna ) alle kanten gezien. En ik vind je make-up helemaal niet eighties! Juist hartstikke goed dat het zo mooi bij je jurk past! En ik vind je wel asociaal lang hoor, zoals je daar boven iedereen uittorent. Volgens mij ben je echt wel 60cm langer dan de burgermeester (wat een man trouwens haha! Past zo in die film die Leo ooit omschreef!).

Heerlijk om naar te kijken! Bedankt voor deze afleiding.

Daarnaast weer onwijs kut dat je een bult hebt ondekt, je je niet lekker voelt en je ook nog eens zo moe bent. De chemo hakt er flink in blijkbaar. Als dat nou meteen betekent dat er een grote oorlog in je lichaam afspeelt m et overwinningen voor de chemo, dan heb je er tenminste wat aan! Ik hoop dat je heel snel gaat merken dat het zijn werk doet en dat je je niet tot donderdag ellendig voelt om vervolgens weer een lading te krijgen...

Hier ook regen inderdaad. En wij waren zo goed bezig met de tuin! Althans, met de schuur. Daar ligt nu maar een groot zeil overheen om te voorkomen dat alles straks te nat is om te verwerken. Ik had beloofd om alle planten die we niet meer willen eruit te trekken. Maar aangezien ik niet zo'n doorzetter ben als de man van Norre, denk ik dat ik toch maar binnen blijf zitten. Omdat ik me vrijdag iets teveel heb laten afleiden op mijn werk heb ik stiekem maar wat tekeningen meegenomen. Ik zal me niet vervelen nu

De cats... Ik ben absoluut geen fan van alles dat uit Volendam komt. Mijn schoonvader is juist helemaal weg van dat alles en het kan hem niet genoeg op BZN lijken. Kerstmis wordt dan ook altijd opgeluisterd door Mon Amour. Ondanks dat hoop ik dat je je er toch bij vermaakt hoor Zoebie!

Bij mij in de familie was er hele andere muziek. Mijn vader was meer van de 60's en 70's rock, en nu mijn broer ook. Ik ben juist opgegroeid met Deep Purple en Led Zeppelin. Maar toen ik op mijn 11e, net als de helft van de bakvissenwereld, voor de Backstreetboys viel mocht ik ook niet naar een concert of wat dan ook. En helaas was ik ook niet zo stoer om te liegen. Ik heb dan ook afgelopen jaar met het idee gespeeld om te gaan. Niemand wilde mee, dus ik laat het maar zo.

Gelukkeling, wat goed dat jullie aanpak zo geweldig helpt. Ik hoop dat dat zich zo doorzet en dat je schoondochter staks weer helemaal alleen kan functioneren. Het lijkt me voor niemand gemakkelijk, zeker niet als je weet dat het ooit anders is geweest.

Nog harststikke gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je het nooit nodig gevonden om het te vieren, of alleen nu je "ouder" wordt? Ik hoop dat je ondanks dat een leuke dag hebt gehad en geniet van je nieuwe gadget!

Ik ga mij aan mijn tekening wagen, maar zal me vandaag nog wel vaker af laten leiden.

liefs!
Asperges ja ! die vind ik ook lekker. Dit seizoen hebben we eigenlijk pas twee keer verse gegeten. Uit een pot zijn ze nu ook echt net zo lekker heel eetbaar, dus ik koop altijd een paar potten in het seizoen en eet die de rest van het jaar als het makkelijk moet. Dat is ook meteen de enige groente, die ik wel eens uit een pot eet.

Trouwens wel leuk is, dat mijn man me nu al mailtjes met soundtracks aan het sturen is vanaf de i-pod, hij spreekt ze in ''test test'' en stuurt ze dan vanuit de huiskamer naar mijn pc hier. haha ''ons'' verjaardagskadootje is nog steeds meer zijn speeltje.

Sterkte straks bij je moeder Anita!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven