Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik ben er ook weer.

Was supergezellig!!!

En nu maar hopen dat Juultje en ik hier als komend orga-team aan kunnen tippen
Hier ook een tevreden klant

Heb wat foto's op Hyves gezet en wens jullie een goede nachtrust

Truste!
We gaan in ieder geval ons best doen

Foto's en filmpje staan in het meeting topics
Leuke foto's Luni!
Van jou ook Juultje!
Vooral het filmpje vind ik goed gelukt
Duh,ja Arabella's reactie

Nu ga ik echt echt slapen,J smsde nog...

Sweet drams
okeokeoke......hoeveel zwijggeld moet ik betalen?????

gaat kaasfondue opzwellen? Ik had gister helemaal een harde buik.....of zou dat gekomen zijn omdat ik gister het blik van P.Freak nog ff heb opengetrokken?

heeeeeeeerlijk geslapen...en geeeeeen zin om te werken.....

dag dag!
Ik ook heerlijk geslapen! Ein-de-lijk dan Ik voelde mn kussen nog net tegen mn wang en daarna niets meer,tot daarnet,echt beter

Ik denk dat je gewoon echt teveel hebt gegeten A,t waren onmenselijke partijen voer die we met zn allen weg hebben zitten schranzen.En dan nog aardbeien en chocola er achter aan :-S

Ik blijf nog even in bed,heb een grote mok koffie en de laptop mee.Jim is buiten aan het scharrelen en morgen komt de 'baas' weer thuis*zucht* Ik denk erover om naar IJmuiden te rijden,daar komen ze aan en daar een filmpje van te maken maar ik weet niet of dat ergens kan aan de kade ofzo.Iemand? Er zijn natuurlijk héél véél motorrijders,moet hem er wel uit pikken...ehm
Hoi!!

Was een heel gezellige middag, dames! Pluim voor de orga!

Je kunt nog inloggen, Arabella!

Jij heb vast nog een poos lopen puin ruimen als ik je tijd zo bekijk.. Hoop dat je vandaag weer zo fit als een hoentje bent! En alle resten oppeuzelt haha.

En wat ben je filmgeniek!! (baard)

Luni, Jaap, de winnaar van X Factor. Maar dat weet je inmiddels wel al?

Goed zeg, van het (hard)lopen!! Om het meer heen?

Komt J. van een ferry dan?

Over de onmenselijke partijen; ik dacht thuis: ik ben verzadigd en verkwikt en aanmerkelijk aangedikt haha!!!

Eef, genoten gisteren, van elkaar?

Had Eefman zich vermaakt? Vast wel.

Juultje, ik zag nu pas je foto's van JZ van april. Wat wordt hij al wijs!!

Ben helemaal vergeten de rest erbij te doen (vergeetachtige ik) van de kleding.. Stom hoor, ik had nog veel meer!
En voor de afwas ongeschikt

Ja,ik ga om het meer heen maar ren/jog niet alles hoor,ik loop denk 5 km en 1 km joggen,zo ongeveer. Het is nog maar pas en een beetje ipv sportschool om toch in beweging te blijven.Na de vakantie gaan we samen inschrijven bij de sportschool hier dichtbij,ook een hele mooie!

Ja hij komt met de boot..vanaf Newcastle he Hij zal wel kapot zijn,ik ga zometeen even wat lekkers te eten voor hem halen,dat zet ik vast klaar. Soit,ik ga gewoon naar IJmuiden en zie het wel We hebben nog ergens een deense vlag,die bind ik gewoon aan mn antenne en ga op de dijk staan,als ik hem niet zie dan ziet ie mij wel
Haha, zeker ongeschikt! Sinds de vaatwasser ben ik het verleerd.

Ik zou de maatschappij bellen waar hij aankomt. Het is best groot daar. Er zit trouwens een retegoed vistentje!!! (2 eigenlijk)

Mocht het rond lunchtijd zijn en jullie er van houden..
Nee,half 10 's morgens en ik ben al niet zo'n ontbijter!

Ik onthou het wel voor een volgende keer

Luni, hier nog Jaap, de winnaar van X Factor. Wij gingen uit ons dak.

http://www.youtube.com/watch?v=hHy-Ds9j ... re=related
Smaken verschillen gelukkig Compu Maar hij heeft absoluut een heel goede stem!

Mn laatste nacht alleen,ik ga J morgen afhalen..dat weet ie nog niet Ik heb al een pracht van een viaduct uitgezocht waar ie wel langs moet komen en ik neem de deense vlag mee om zn aandacht te trekken

Ik laat wel weten of mn missie geslaagd is!
Missie geslaagd,er was maar 1 poort dus daar ben ik gaan staan,t duurde even voor ie me zag maar toen wist ie niet hoe snel ie door de douane moest Vette grijns,had ie niet verwacht!

Deense vlag had ik mee maar aan een hek gehangen omdat ie toch niet om mee heen kon,de ferry is ook deens dus er reden wat werkmensen van de DFDS langs met een vette duim omhoog haha,was best leuk Aan boord was er ook veel deens eten,echt deens gebak enzo,helemaal goed dus.

Nu zijn we met de laatste loodjes bezig,J is aan het wassen en ik heb net mn koffer dichtgesjord,zit helemaal volgepropt

Ik baalde want kon niet inchecken online(scheelt een uur slaap!) dus even met de reisagent gebeld en toen was het snel opgelost,er stond 1 cijfer teveel in.Dus alles is eigenlijk klaar behalve J zn spullen.Maar ook dat komt goed...
Ja, hij gaat wel gelijk door he. Gedoe met kleding.

Leuk dat hij je opmerkte! Wat voor ferry is dat dan als het deens is? Oh, heerlijk dat deense gebak..

Wanneer vertrek je precies?
Hij had heel veel echt oude t-shirts mee die hij daar heeft weggegooid dus nu de zomerspullen inpakken.

T is DFDS (opgezocht:Det Forenede Dampskibs- Selskab wat niets anders betekent dan: De Verenigde Stoomvaart Maatschappij)

T is een heel groot bedrijf,verzorgen ook de overtocht vanuit duitsland en de rondvaarten in en om Kopenhagen.

Langzamerhand rol ik er toch nog in

5.25 uur gaan we de lucht in Compu,mooie tijd he

Wat betreft de temperatuur is het een beetje gokken,de ene site zegt 26,de andere 37. T is allebei goed!
Ik probeer een plaatje in te plakken maar het lukt niet
Precies waar ik dacht dat het was. Ik kende alleen de naam niet. Hier vlakbij zit het eettentje idd.

Goeie temp. zeg!! Daar heb je wel zomerspullen voor nodig.

Vertrek je dan woe of do?

Wij gaan een weekendje wad. Het schijnt mooi te worden.

Succes met de voorbereidingen!
He,kreeg jij het wel te zien? Als ik er op klikte kreeg ik iets in Ouderkerk te zien..raar!

Morgen is het!

Lekker,het schijnt zeker erg goed weer te worden. Goed dat jullie even weggaan na alle toestanden,even rust aan je hoofd?
Ik ben weg,we gaan zo slapen...de wekker gaat om half 3,tot volgende week allemaal!!
Fijne vakantie, Luni!
Ik zit er wat JD betreft even helemaal doorheen. Ze is vandaag thuis gebleven van school, om half 9 zat ze nog krijsend in haar onderbroek op de gang. JZ raakte er helemaal overstuur van, ze heeft JM met een paraplu geslagen. We zijn er nu helemaal klaar mee en realiseren ons dat we het niet alleen kunnen. Morgen ga ik met JD naar de dokter om te bespreken naar wie we kunnen om hulp in te schakelen. Terwijl ik dit typ lopen de tranen me weer over de wangen...
Iedereen druk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven