3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
maandag 31 mei 2010 om 13:20
maandag 31 mei 2010 om 13:55
He Roosje, wij zijn toch geen nachtmensen hoor! Ben nog steeds aan het bijkomen van zaterdag hihi.. Wij gaan op vakantie voor de rust Ben jij op Madeira geweest?
He sgaapie, lekkerrrrr!!!
Enne lieve Freak: ik krijg over 2005 geld terug! 300 euro!! Snap dr geen k*t van maar ik heb gebeld en het is bevestigd!! Ikke blij!!
Dames, ik ga zo naar therapie. Ben alweer helemaal gespannen. Wat een invloed heeft dat mens op me, bah! Gelukkig hierna vakantie!
Dag allemaal!
He sgaapie, lekkerrrrr!!!
Enne lieve Freak: ik krijg over 2005 geld terug! 300 euro!! Snap dr geen k*t van maar ik heb gebeld en het is bevestigd!! Ikke blij!!
Dames, ik ga zo naar therapie. Ben alweer helemaal gespannen. Wat een invloed heeft dat mens op me, bah! Gelukkig hierna vakantie!
Dag allemaal!
maandag 31 mei 2010 om 14:12
Hier stond sgaapie gister (nee niet zelf gefilmd)
http://www.youtube.com/watch?v=VmJGt4bZ--w
http://www.youtube.com/watch?v=VmJGt4bZ--w
Heb ik dat?!
maandag 31 mei 2010 om 16:32
Sgaap! wat gaaf zeg! ben wel een beetje jaloers hoor...
Floor: balen van je apparaten zeg
Hier een zeer actieve dag geweest, gewerkt van half 8 tot 10, daarna 4 slaapkamers en de badkamer schoongemaakt, kind opgehaald (oudste weer es studiedag) op kdv, keuken gepoetst en de derde was zit in de machine,
Moet alleen nog de woonkamer poetsen, strijken en de bedden opmaken,
O ja en nog even snel een laptop kopen.... eindelijk!
Floor: balen van je apparaten zeg
Hier een zeer actieve dag geweest, gewerkt van half 8 tot 10, daarna 4 slaapkamers en de badkamer schoongemaakt, kind opgehaald (oudste weer es studiedag) op kdv, keuken gepoetst en de derde was zit in de machine,
Moet alleen nog de woonkamer poetsen, strijken en de bedden opmaken,
O ja en nog even snel een laptop kopen.... eindelijk!
maandag 31 mei 2010 om 16:36
Sgaapie is ook erg blij dat ze wel geweest is.
Nu gaar achter mijn computer moet ik eerlijk zeggen ben blij dat ik vandaag vrij heb:).
Ga maar eens een pizza in de oven gooien, koken gaat het niet meer worden heb ik net besloten. Om het gezond te maken wel heel veel aardbeien als toetje.
Nog schokkende dingen hier de laatste dagen?
Nu gaar achter mijn computer moet ik eerlijk zeggen ben blij dat ik vandaag vrij heb:).
Ga maar eens een pizza in de oven gooien, koken gaat het niet meer worden heb ik net besloten. Om het gezond te maken wel heel veel aardbeien als toetje.
Nog schokkende dingen hier de laatste dagen?
anoniem_98264 wijzigde dit bericht op 31-05-2010 16:40
Reden: er hoort een vraagteken achter de vraag geloof ik.. toch
Reden: er hoort een vraagteken achter de vraag geloof ik.. toch
% gewijzigd
Heb ik dat?!
maandag 31 mei 2010 om 17:24