3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Tot vanavond Friez!

Mooi zo pop. Veel plezier ervan.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Ibi!

Tot vanavond (als alles lukt met de laptop)
quote:mamalief schreef op 31 mei 2010 @ 15:38:

De vaatwasser doet het nog wél maar daar heb jij niks meer aan he?

En dát had ik nou niet moeten zeggen......

Hij doet het inene niet meer
Ik zei het toch Floor, dit soort zaken komt in 3en

Maar wees gerust dat is net zo met goede zaken.
Bingo, das nr. 3
Reset em ff BAM
Das kut BAM!
Floor als een aantal apparaten tegelijk stukgaan zou ik toch eens laten kijken naar de stroomtoevoer. Het kan zijn dat je ergens piekstroom hebt of gehad hebt zonder dat je het weet. Eens vragen bij de buren of die ook apparaten hebben die er opeens mee ophouden. Zo ja, enegie leverancier bellen.
Heb ik dat?!
Jeetje floor en BAM! Wat kaauutee!!

Ieb daar maak ik me even niet druk om! Even relaxen en volgende week daarmee aan de slag

Zucht.. Ik ben heel erg moe maar eindelijk een keer ontspannen. Wat voelt dat goed

Ik ga bankhangen. Genieten. Tot later!

En CN, succes!
Hoera de eerste werkdag van de week zit er weer op. Nog drie te gaan.

Morgen helaas de hele dag een saaie cursus. Nu maar hopen dat de lunch goed is :-)
(het was maar een grapje van mijnerzijde, dat begrepen jullie toch wel)

Daar ben ik weer. Heb 4 dagen lang zon, zee, strand, zwembad, 5 sterren hotel achter de rug. Ik ben poepbruin, ik geloof dat ik nog nooit zo bruin ben geweest.

Maar ik ben vooral supertrots op mezelf. Ik zag er als een berg tegenop, dit weekendje weg. Ik ging namelijk met een hele grote groep, alleen maar stellen. En ik in m'n eentje... Ik wilde ook niet de hele tijd bij al die stellen hangen, dus heb ik me behoorlijk afzijdig gehouden. Alleen ontbeten, alleen snorkelen, alleen zwemmen, alleen lunchen, alleen een wijntje, alleen eten, alleen op pad 's avonds. De eerste dag voelde ik me superzielig, vooral omdat ik me de laatste tijd steeds vaker behoorlijk alleen voel. Maar toen heb ik de knop omgezet en heb geprobeerd om vooral te genieten. En dat ging eigenlijk best goed!

Zo, en hoe is het hier?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Heel goed Bloempje. Het kan soms best lekker zijn om alleen dingen te doen. Als ik alleen ergens zit te eten vind ik het altijd leuk om naar de mensen te kijken. Sommige stelletjes zie je een hele maaltijd lang niets tegen elkaar zeggen. Dan zit ik toch liever alleen dan aan zo'n tafel
Het stomme is dat de stellen er eigenlijk meer moeite mee hadden dan ik. Iedere keer kwam er weer iemand vragen of het ok met me ging, of ik niet liever bij hen kwam zitten. Blijkbaar word je dan toch zielig gevonden, mensen kunnen zich niet voorstellen dat je geheel vrijwillig alleen aan een tafeltje gaat zitten om te eten. Het stomme is, thuis eet ik ook vaak alleen, daar denkt niemand bij bij na. Maar wat is eigenlijk het verschil?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Klinkt lekker Bloem! Knap van je ook!
Heuj
Hij doet het weer !
quote:mamalief schreef op 31 mei 2010 @ 19:45:

Hij doet het weer !
heuj Min!

Waar ben je geweest?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
;jump:
Heb ik dat?!

zo moettie
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
He Roosje,

is er wel wat te zien op Madeira qua cultuur? We willen een auto huren om te verkennen, vandaar mijn vraag.

Ga zo ook maar ff googlen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven