3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
maandag 31 mei 2010 om 18:52
Floor als een aantal apparaten tegelijk stukgaan zou ik toch eens laten kijken naar de stroomtoevoer. Het kan zijn dat je ergens piekstroom hebt of gehad hebt zonder dat je het weet. Eens vragen bij de buren of die ook apparaten hebben die er opeens mee ophouden. Zo ja, enegie leverancier bellen.
Heb ik dat?!
maandag 31 mei 2010 om 18:52
maandag 31 mei 2010 om 18:55
Daar ben ik weer. Heb 4 dagen lang zon, zee, strand, zwembad, 5 sterren hotel achter de rug. Ik ben poepbruin, ik geloof dat ik nog nooit zo bruin ben geweest.
Maar ik ben vooral supertrots op mezelf. Ik zag er als een berg tegenop, dit weekendje weg. Ik ging namelijk met een hele grote groep, alleen maar stellen. En ik in m'n eentje... Ik wilde ook niet de hele tijd bij al die stellen hangen, dus heb ik me behoorlijk afzijdig gehouden. Alleen ontbeten, alleen snorkelen, alleen zwemmen, alleen lunchen, alleen een wijntje, alleen eten, alleen op pad 's avonds. De eerste dag voelde ik me superzielig, vooral omdat ik me de laatste tijd steeds vaker behoorlijk alleen voel. Maar toen heb ik de knop omgezet en heb geprobeerd om vooral te genieten. En dat ging eigenlijk best goed!
Zo, en hoe is het hier?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
maandag 31 mei 2010 om 18:59
maandag 31 mei 2010 om 19:07
Het stomme is dat de stellen er eigenlijk meer moeite mee hadden dan ik. Iedere keer kwam er weer iemand vragen of het ok met me ging, of ik niet liever bij hen kwam zitten. Blijkbaar word je dan toch zielig gevonden, mensen kunnen zich niet voorstellen dat je geheel vrijwillig alleen aan een tafeltje gaat zitten om te eten. Het stomme is, thuis eet ik ook vaak alleen, daar denkt niemand bij bij na. Maar wat is eigenlijk het verschil?
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok