Positief relatie-topic

27-05-2010 15:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Post hier de dingen die fijn / lief / leuk / etc. zijn aan je partner / relatie / objectvanaffectie / etc.

Lieve plaatjes van verliefde mensen o.i.d. mogen ook natuurlijk , zolang het maar hoopgevend / hartverwarmend / positief is!

Maak elkaar en jezelf blij!

Liefde!
Hij begrijpt me als geen ander, merkt altijd als er iets aan de hand is (ook als ik zeg: er is niks!) Als ik in een dipje zit blijft hij thuis voor me en mag ik heerlijk tegen hem aankruipen/uithuilen/praten/niks zeggen etc.

We wonen eigenlijk al na 1 maand samen, zitten elke dag op elkaars lip, maar het verveelt gewoon nooit!

We hebben dezelfde interesses, maar doen ook dingen apart van elkaar.

Niemand is perfect, en hij heeft zeker ook zijn minpunten (net als ik) maar die accepteren we van elkaar.

Hoevaak we elkaar ook zien, ik krijg er gewoon geen genoeg van!

Zucht ben nog steeds in love!

Heb genoeg relaties gehad die er heel anders aan toe gingen, mijn vertrouwen behoorlijk beschadigd is, maar hem kan ik gewoon volledig vertrouwen, en dat is zo'n fijn gevoel!
Wat een geweldig topic vind ik dit:)

Ik ben ook nog altijd zielsgelukkig met mijn vriend. Na 2 moeilijke relaties had ik de hoop wel een beetje opgegeven maar in hem heb ik echt mijn soulmate gevonden. Ik wist niet dat liefde zo mooi en ook echt alleen maar fijn kon zijn. Laatst zei hij tegen me dat hij zou willen dat we elkaar veel eerder ontmoet hadden, dat vond ik zo lief:) Bij hem kan ik echt 100% mezelf zijn en dat is natuurlijk ook wederzijds.

Ook mijn vertrouwen was door vorige relaties beschadigd maar hem vertrouw ik helemaal:)
ik ben gek op hem om wie hij is.

ik ben gek op hem omdat hij ook zo gek op mij is.

ik ben gek op hem omdat we zo graag samen zijn.

ik ben gek op hem omdat alleen wij de grappen begrijpen die we maken (eindelijk iemand die met me meelacht!)

ik ben gek op hem hoe hij op de bank zit met een broodplankje en wat te snabbelen en naar de tv staard.

ik ben gek op hem omdat hij zo lekker sportief is (en ik naar zijn zwetende lichaam kan kijken)

ik ben gek op hem omdat hij zijn best doet bij me te zijn.

Ik ben gek op hem want hij doet altijd zijn best om een glimlach op mijn gezicht te krijgen als ik een beetje sacho ben..

ik ben gek op hem...
Ik hou van mijn vriend. Hij is alles wat ik nodig heb en hij is een prachtig persoon: ontzettend lief, zorgzaam, nuchter, oprecht, eerlijk, wijs, relativerend, passievol en heeft heel veel enthousiasme en humor. En is altijd zichzelf en schaamt zich nergens voor. Hij houdt van me en laat dat goed merken.

Wij vullen elkaar precies op onze zwakke punten aan, maar kunnen ook uren met elkaar lopen geiten en kleffen.. Wij zijn een heerlijk stel...
Leuk topic!

Mijn vriend en ik hebben vandaag in 2 uur een kledingkast (inclusief verloren schroefjes ) in elkaar gezet en het was LEUK!
This is not kosher!
Ik vond het tijd om deze weer eens af te stoffen. Gewoon omdat het soms ook fijn kan zijn om positieve verhalen te lezen, al is de jouwe dat op dit moment niet.

Dus UP!
.
anoniem_85056 wijzigde dit bericht op 17-08-2010 12:02
Reden: .
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven