krieltjes 1 dag over datum, kan ik dit nog eten??

30-05-2010 17:43 59 berichten
Ik heb een zak krieltjes wat tot gister goed was, de verpakking staat wel iets bol, kan ik dit nog eten??
Alle reacties Link kopieren
Toevallig las ik van de week dit artikel: http://www.humo.be/tws/de ... it-de-afvalcontainer.html

Zolang het geen melkproduct of kip is: eet smakelijk.
mahna mahna tuduuuudududu
Volgens mij TO na krielposting niet meer teruggezien.... of zie ik iets over het hoofd?
quote:thee schreef op 01 juni 2010 @ 18:59:

Volgens mij TO na krielposting niet meer teruggezien.... of zie ik iets over het hoofd?

inderdaad!..

oh oh
quote:Flashy schreef op 30 mei 2010 @ 17:49:

Een zakje dat bol staat zou ik zowizo niet meer doen.
quote:milo schreef op 01 juni 2010 @ 17:09:

Ik vind het grote aanstelleritis.

Alsof je lichaam niks meer kan verwerken en je 1dagoverdedatum-spul meteen maar in de container moet gooien.Tja niet iedereen heeft een gestel wat dat kan hebben.........als mijn man iets verkeerds heeft gegeten moet ik me daarna opnieuw voorstellen.
quote:mips schreef op 01 juni 2010 @ 10:47:

[...]

Eet je dan ook niet buitenshuis, want stel je voor dat er iemand met eens hoest boven je eten. Dan kan je ook ziek worden.

Klinkt gek, maar ik heb geen moeite om buitenshuis te eten. Doe het juist graag.
Dat klinkt inderdaad heel gek.
Zakjes groente die bol staan kunnen geen kwaad trouwens. Die worden onder druk gezet om kneuzen tegen te gaan, ze staan dus altijd iets bol.

Blikken die bol staan of een pot groente met een bol deksel moet je daarentegen niet meer eten.
De meeste dingen kun je nog een tijdje erna gebruiken, zeker vette producten en zuivel en zo.

De houdbaarheidsdatum moet er nu eenmaal op en mag niet te ver liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven