Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 1 juni 2010 om 22:19
Truste Bengelie!
Ik had 't filmpje ook nog niet gezien, maar ik zit buiten dus ik kijk 't nu ook maar eventjes niet In het kader van rekening houden met de smaak van onze fijnbesnaarde buurvrouw en zo...
Nee hoor, ik kijk morgen denk ik. Gare laptop met een nog gaardere muis en op hol geslagen volumeknop... Neuh, da lijkt me geen strak plan...
Ik had 't filmpje ook nog niet gezien, maar ik zit buiten dus ik kijk 't nu ook maar eventjes niet In het kader van rekening houden met de smaak van onze fijnbesnaarde buurvrouw en zo...
Nee hoor, ik kijk morgen denk ik. Gare laptop met een nog gaardere muis en op hol geslagen volumeknop... Neuh, da lijkt me geen strak plan...
Iets anders
dinsdag 1 juni 2010 om 22:22
Jaaa, ik heb het aanzoek ook net gezien (had dat dus nog helemaal niet eerder opgemerkt). Wat enorm schattig en geweldig leuk gedaan!
Babs, het is idd een griezel eerste klas. Het was enorm leuk om aan het programma mee te werken (ik moest o.a. het ruwe beeldmateriaal bekijken en rubriceren in een database) maar voor de rest, brrr.
Babs, het is idd een griezel eerste klas. Het was enorm leuk om aan het programma mee te werken (ik moest o.a. het ruwe beeldmateriaal bekijken en rubriceren in een database) maar voor de rest, brrr.
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 1 juni 2010 om 22:26
Ik geloof dat ik morgen ook je vriendje wil worden Its....
Beide beestjes binnen, voetbal bijna afgelopen dus ik ga ook zo mn mandje opzoeken. Hopelijk laten de heren me net als vanmorgen weer zo lekker uitslapen. Toen lagen ze tegen elkaar aan op bed totdat mijn wekker ging. Heb ik al in geen tijden meer meegemaakt.
Oh...nog één vraag...worden zwarte katten met dit weer lichter en dus bijna bruin? Of ben ik gek..??
Truste allemaal...sweet dreams!
Beide beestjes binnen, voetbal bijna afgelopen dus ik ga ook zo mn mandje opzoeken. Hopelijk laten de heren me net als vanmorgen weer zo lekker uitslapen. Toen lagen ze tegen elkaar aan op bed totdat mijn wekker ging. Heb ik al in geen tijden meer meegemaakt.
Oh...nog één vraag...worden zwarte katten met dit weer lichter en dus bijna bruin? Of ben ik gek..??
dinsdag 1 juni 2010 om 22:29
quote:Mittens schreef op 01 juni 2010 @ 22:26:
of je gek bent weet ik niet helemaal zeker
maar zwarte katten worden inderdaad door de zon bruinig tenzij ze in een donkere kamer "bewaard" worden.
dat gebeurt nog wel eens regelmatig met zwarte showkatten
enne sweet dreams to you to!!
of je gek bent weet ik niet helemaal zeker
maar zwarte katten worden inderdaad door de zon bruinig tenzij ze in een donkere kamer "bewaard" worden.
dat gebeurt nog wel eens regelmatig met zwarte showkatten
enne sweet dreams to you to!!
dinsdag 1 juni 2010 om 22:29
Meneer wordt in de zomer ook altijd bruinig Mittens, schijnt ook een beetje met leeftijd te maken te hebben geloof ik. Het wordt iig wel "erger" nu Meneer ouder wordt.
Ik ga zo ook m'n bedje in. Ik word hier opgevreten door de muggen en andere zoembeesten zo ongeveer! Heerlijk hoor, wonen aan het water
Ik ga zo ook m'n bedje in. Ik word hier opgevreten door de muggen en andere zoembeesten zo ongeveer! Heerlijk hoor, wonen aan het water
Iets anders
dinsdag 1 juni 2010 om 22:35
Olijf, tegen zo'n aanzoek zou ik ook geen nee zeggen hoor . TH man is wel leuk met woorden, maar meer in de listige-sarcastische zin. Kweetniet of dat romantisch gezien zo goed past. Hoewel we wel van de redelijk zakelijke zijn. Hij stelde een paar jaar geleden voor dat partnerregistratie misschien wel een goeie vorm zou zijn om "wat dingen te regelen" en ik zei toen zoiets van ja, dat is wel een idee. En zo hebben we het ook geregeld