ja ik ben ook gek op kwarktaart! Doe altijd dan lekker een dubbele kruimelbodem! Hihih hmmm een tip als je de kruimelbodem gemaakt heb een laagje chocolade erover voordat je het kwarkgoedje erover gooit. Hhmmmmm
Maar daarna wordt het tricky. De bodem wordt dan sopperig en de kwark wordt zuur. En jullie weten het zuur is niet goed...
Anoniem_95472
dinsdag 1 juni 2010 om 20:59
net zolamg als de kwark en de slagroom houdbaar waren. Maar het grootste gevaar is dat de bodem soppig wordt... dan is ie nog wel safe, maar niet lekker meer.
Ik heb die van mij zondagavond gemaakt en vandaag is het laatste restje opgegeten. En het was heerlijk, gewoon in een goed koude koelkast bewaren en geen probleem. De bodem nog net zo stevig als eerst en niets zuurigs geproefd en ik houd niet zo van zuur dus dat zou ik echt wel hebben gemerkt.
hahahahahaha nee heb keelonsteking en mn neus zit dicht dus nee heb niet echt geur en smaakvermogen...Das wel gevaarlijk Want je geur en smaakvermogen is er juist voor om je te waarschuwen tegen vergiftigd of rot voedsel gheghe
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.