Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 1 juni 2010 om 22:43
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2010 @ 22:37:
Ik geloof dat ongesteldheid nu toch ietsie begint door te zetten. Krijg iig een beetje hoofdpijn. Daar ben ik nu voor de verandering best wel blij mee Olijf, kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Ik heb nog wel iets meegekregen van de berichten vanmiddag (het komt nu weer terug ). Ik ben ook zo regelmatig als een atoomklok en heb me in de loop van een zondag ook wel eens af zitten vragen "what if". En ook in mijn geval gelukkig nog nooit echt hoeven nadenken over het antwoord op die vraag. Zo langzamerhand denk ik er ook wel eens over na of ik niet voor een meer definitieve oplossing moet gaan. Maar ja, slik de pil ook al lang en altijd makkelijk dus de echte noodzaak voel ik dan weer niet.
Ik geloof dat ongesteldheid nu toch ietsie begint door te zetten. Krijg iig een beetje hoofdpijn. Daar ben ik nu voor de verandering best wel blij mee Olijf, kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Ik heb nog wel iets meegekregen van de berichten vanmiddag (het komt nu weer terug ). Ik ben ook zo regelmatig als een atoomklok en heb me in de loop van een zondag ook wel eens af zitten vragen "what if". En ook in mijn geval gelukkig nog nooit echt hoeven nadenken over het antwoord op die vraag. Zo langzamerhand denk ik er ook wel eens over na of ik niet voor een meer definitieve oplossing moet gaan. Maar ja, slik de pil ook al lang en altijd makkelijk dus de echte noodzaak voel ik dan weer niet.
dinsdag 1 juni 2010 om 22:46
Olijf: veel plezier met je spelletje . En voor de zekerheid alvast welterusten want ik wil echt proberen op tijd naar boven te gaan vandaag. Hoef niet te werken maar vanaf 8 uur lopen er weer werkmannen op het dak en de vliering om een zonneboiler te plaatsen. Dus uitslapen lijkt een kansloze onderneming....en er moet ook nog gestudeerd worden
dinsdag 1 juni 2010 om 22:53

dinsdag 1 juni 2010 om 22:56
dinsdag 1 juni 2010 om 22:57
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 22:55:
Toen ik geen pil slikte (laatste 2 jaar zo ongeveer) was het net of er een volle emmer omgekeerd werd.
zo onwijs bloeden.
Hoop dat dat straks ook weer onder controle is.
enne....ik wil nu ook gewoon even niet ongesteld zijn en pfiew! Dat heb ik geloof ik nooit zo erg gehad.
Toen ik geen pil slikte (laatste 2 jaar zo ongeveer) was het net of er een volle emmer omgekeerd werd.
zo onwijs bloeden.
Hoop dat dat straks ook weer onder controle is.
enne....ik wil nu ook gewoon even niet ongesteld zijn en pfiew! Dat heb ik geloof ik nooit zo erg gehad.
dinsdag 1 juni 2010 om 23:02
dinsdag 1 juni 2010 om 23:05
Maar alle gekheid op een stokje, deze struisvogel gaat volgende week woensdag bij de tandarts op bezoek. Durfde natuurlijk niet te zeggen dat ik stevige kiespijn heb, wel dat ik wat last had en liever niet 6 weken wilde wachten . Kiespijn was vanmiddag zo erg dat ik een brufen 600 bruis van de kaakchirurg heb ingenomen...dat zal ook wel hebben bijgedragen aan mijn tukkie op de bank.
dinsdag 1 juni 2010 om 23:11
*Even lekker cranberryspaje en heul gezond een bak paprikachips gepakt*
Heartwork je mag ook best even komen spuien en vervelend doen hier hé....
kun je even spuien
Morgen alsnog bellen dat het heviger is geworden TH!!!
nog een hele week wachten is te lang hoor en voor spoedgevallen maken ze altijd een gaatje.
kun je even spuien
nog een hele week wachten is te lang hoor en voor spoedgevallen maken ze altijd een gaatje.

dinsdag 1 juni 2010 om 23:18
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 23:11:
kun je even spuien
nog een hele week wachten is te lang hoor en voor spoedgevallen maken ze altijd een gaatje.No pun intended zeker
kun je even spuien
nog een hele week wachten is te lang hoor en voor spoedgevallen maken ze altijd een gaatje.No pun intended zeker