Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Ik geloof dat ongesteldheid nu toch ietsie begint door te zetten. Krijg iig een beetje hoofdpijn. Daar ben ik nu voor de verandering best wel blij mee
Ik ben mijn eigen bananenschil
fijn olijf. uitroepteken.

isa ligt op mijn linkerarm dus even geen hoofdletters .smiley.
Bieb

Ik ga nog even stom een spelletje spelen, laterrr
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2010 @ 22:37:

Ik geloof dat ongesteldheid nu toch ietsie begint door te zetten. Krijg iig een beetje hoofdpijn. Daar ben ik nu voor de verandering best wel blij mee Olijf, kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Ik heb nog wel iets meegekregen van de berichten vanmiddag (het komt nu weer terug ). Ik ben ook zo regelmatig als een atoomklok en heb me in de loop van een zondag ook wel eens af zitten vragen "what if". En ook in mijn geval gelukkig nog nooit echt hoeven nadenken over het antwoord op die vraag. Zo langzamerhand denk ik er ook wel eens over na of ik niet voor een meer definitieve oplossing moet gaan. Maar ja, slik de pil ook al lang en altijd makkelijk dus de echte noodzaak voel ik dan weer niet.
Olijf: veel plezier met je spelletje . En voor de zekerheid alvast welterusten want ik wil echt proberen op tijd naar boven te gaan vandaag. Hoef niet te werken maar vanaf 8 uur lopen er weer werkmannen op het dak en de vliering om een zonneboiler te plaatsen. Dus uitslapen lijkt een kansloze onderneming....en er moet ook nog gestudeerd worden
ff profiteren: Olijf doet een spelletje, Bieb heeft een kat op haar arm, het is nog geen Splintertijd dus wie weet red ik....
Vier op een rémi
ik heb me voorgenomem om 3 strips pillen te nemen en dan pas een stopweek.

alleen de eerste week van de eerste strip verhoogd risico bij evt vergeten en maar eens in de 10 weken ongesteld.

.gemakzuchtige smiley.
Zo poes van arm geniesT en kijk eens TH....

de wisselbeker voor jou!

Ik doe wel gewoon na elke 3 weken een stopweek maar moet erbij zeggen dat ik soms zelfs vergeet dat ik ongesteld ben, zo weinig last heb ik ervan. Maar het is wel eens handig om de timing te manipuleren, met vakanties ofzo. En Lowlands - ongesteld zijn lijkt me ook geen topcombi.
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 22:51:

Zo poes van arm geniesT en kijk eens TH....

de wisselbeker voor jou!

[afbeelding]Dank, dank!
quote:Babsjuh schreef op 01 juni 2010 @ 22:25:

Topic mag tot 3000 toch? Behalve op de kinderenpijler dacht ik, daar was 't 2500.

Dàt blijft dan weer wèl hangen in die zeef van me.... Grrrrrr
Toen ik geen pil slikte (laatste 2 jaar zo ongeveer) was het net of er een volle emmer omgekeerd werd.

zo onwijs bloeden.

Hoop dat dat straks ook weer onder controle is.

enne....ik wil nu ook gewoon even niet ongesteld zijn
(Bij mijn instellingen) We zitten op pagina 175 en zijn vanochtend begonnen (om 6.48 uur) onderaan pagina 150. Ik snap best dat het soms lastig is om het topic bij te houden...Splinter weet niet wat ze ziet als ze straks thuis komt van haar lekkere dagje uit
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 22:55:

Toen ik geen pil slikte (laatste 2 jaar zo ongeveer) was het net of er een volle emmer omgekeerd werd.

zo onwijs bloeden.

Hoop dat dat straks ook weer onder controle is.

enne....ik wil nu ook gewoon even niet ongesteld zijn en pfiew! Dat heb ik geloof ik nooit zo erg gehad.
ach...je moet ook niet alles willen weten toch
quote:Talkinghead schreef op 01 juni 2010 @ 22:57:

[...]

en pfiew! Dat heb ik geloof ik nooit zo erg gehad.stop maar eens met de pil
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 22:58:

[...]

stop maar eens met de pil Na ruim 20 jaar, hmmm, ik wil niet weten wat er dan gebeurt...apres nous le deluge
lafaard
Even een zwaai van mij.

Geen tijd om uitgebreid te posten, nouja heb ik wel, maar lukt niet.

Emotionele achtbaan zoals ze dat zeggen.

Zwaai zwaai.

(heb alleen zin om hele oppervlakkige dingen te doen en te sacherijnen op mn vriend :evil:)
Poelepoelepoelepoes!
Tsja, dat past wel bij een struisvogel .
Heatwork, ik zwaai even terug en geef je een
Maar alle gekheid op een stokje, deze struisvogel gaat volgende week woensdag bij de tandarts op bezoek. Durfde natuurlijk niet te zeggen dat ik stevige kiespijn heb, wel dat ik wat last had en liever niet 6 weken wilde wachten . Kiespijn was vanmiddag zo erg dat ik een brufen 600 bruis van de kaakchirurg heb ingenomen...dat zal ook wel hebben bijgedragen aan mijn tukkie op de bank.
*Even lekker cranberryspaje en heul gezond een bak paprikachips gepakt*

Heartwork je mag ook best even komen spuien en vervelend doen hier hé....

kun je even spuien

Morgen alsnog bellen dat het heviger is geworden TH!!!

nog een hele week wachten is te lang hoor en voor spoedgevallen maken ze altijd een gaatje.
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 23:11:

*Even lekker cranberryspaje en heul gezond een bak paprikachips gepakt*

Heartwork je mag ook best even komen spuien en vervelend doen hier hé....

kun je even spuien

Morgen alsnog bellen dat het heviger is geworden TH!!!

nog een hele week wachten is te lang hoor en voor spoedgevallen maken ze altijd een gaatje.No pun intended zeker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven