3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
woensdag 2 juni 2010 om 09:30
woensdag 2 juni 2010 om 09:39
:hello;
CN, sterkte, het zal allemaal niet makkelijk voor je zijn, maar aan deze zware periode komt ook vast wel een eind.
BAM, jij sterkte met je keuze.
Appel geniet van je vrije dag, lekker wandelen met Appelhond?
en ik heb op het moment last van hooikoorts, beetje vervelend vooral omdat ik nu iedere avond naar een (pas) gemaaid sportveld moet.
Tabletjes wil ik niet nemen want dan word ik zooo suf
CN, sterkte, het zal allemaal niet makkelijk voor je zijn, maar aan deze zware periode komt ook vast wel een eind.
BAM, jij sterkte met je keuze.
Appel geniet van je vrije dag, lekker wandelen met Appelhond?
en ik heb op het moment last van hooikoorts, beetje vervelend vooral omdat ik nu iedere avond naar een (pas) gemaaid sportveld moet.
Tabletjes wil ik niet nemen want dan word ik zooo suf
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 2 juni 2010 om 10:52
Hè lieve Floor het gaat wel weer hoor!
Was gewoon even verdrietig door al het liefdesgedoe enzo
het gaat allemaal niet eenvoudig helaas heb dan ook sinds vannacht voor een week een loge pfff
maar goed alles sal ooit reg komme
moeilijk keuze BAM sterkte ermee en met admi gedoe ( moet ook nog wat doen maar even geen zin veel te mooi weer!)
ik hoop dat iedereen een beetje van het mooie weer kam genieten
Was gewoon even verdrietig door al het liefdesgedoe enzo
het gaat allemaal niet eenvoudig helaas heb dan ook sinds vannacht voor een week een loge pfff
maar goed alles sal ooit reg komme
moeilijk keuze BAM sterkte ermee en met admi gedoe ( moet ook nog wat doen maar even geen zin veel te mooi weer!)
ik hoop dat iedereen een beetje van het mooie weer kam genieten
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 2 juni 2010 om 11:33
Goedemorgen!!!
Eindelijk kan ik even zitten pfffff
Heb al een kast uit elkaar gehaald, naar boven gesjouwd en weer in elkaar gezet, woonkamer opgeruimd en gestofzuigd ( was veeeeel werk, had alle overhoopgehaald om uit te zoeken) en peuterpop getroost want die struikelde over de drempel en beet op haar tong, wat kan dat bloeden zeg.
Vervolgens mijn lieve zusje telefoontherapie gegeven want die zit in een dipje en straks moet ik grotepop weer uit school
halen met vriendje die komt spelen, en moet nog boodschappen doen, want om nou weer friet te halen......
succes met keuzes, dilemmas en huishouden vandaag allemaal! probeer lekker te genieten van het weer!
Eindelijk kan ik even zitten pfffff
Heb al een kast uit elkaar gehaald, naar boven gesjouwd en weer in elkaar gezet, woonkamer opgeruimd en gestofzuigd ( was veeeeel werk, had alle overhoopgehaald om uit te zoeken) en peuterpop getroost want die struikelde over de drempel en beet op haar tong, wat kan dat bloeden zeg.
Vervolgens mijn lieve zusje telefoontherapie gegeven want die zit in een dipje en straks moet ik grotepop weer uit school
halen met vriendje die komt spelen, en moet nog boodschappen doen, want om nou weer friet te halen......
succes met keuzes, dilemmas en huishouden vandaag allemaal! probeer lekker te genieten van het weer!
woensdag 2 juni 2010 om 11:38
Doelenplan had No toch al voor je geschreven Roos?
Klote Min maar soms kan zoiets juist heel verrassend uitpakken.
Freak wat een gedoe, zoiets moet leuk beginnen en niet met gelazer en verplichte logeerpartijen.
Heb net de evaluatie van Baby gehad en (natuurlijk) ging alles goed.
Nieuwe kindje toch maar afgeslagen (wat klinkt dat raar) want moet toch maar even om mezelf denken nu.
Nu even pauze en niksdoen tot de dames uit school komen, die stuur ik vanmiddag naar het zwembad zodat ik ongestoord hun zooi kan weggooien kamer kan opruimen.
Klote Min maar soms kan zoiets juist heel verrassend uitpakken.
Freak wat een gedoe, zoiets moet leuk beginnen en niet met gelazer en verplichte logeerpartijen.
Heb net de evaluatie van Baby gehad en (natuurlijk) ging alles goed.
Nieuwe kindje toch maar afgeslagen (wat klinkt dat raar) want moet toch maar even om mezelf denken nu.
Nu even pauze en niksdoen tot de dames uit school komen, die stuur ik vanmiddag naar het zwembad zodat ik ongestoord hun zooi kan weggooien kamer kan opruimen.
woensdag 2 juni 2010 om 12:10
woensdag 2 juni 2010 om 12:12
Ik verdwaalde in het gebouw (echt weer iets voor mij) werd steeds de verkeerde kant opgestuurd en ben verkouden en was het gewoon helemaal kwijt tegen de tijd dat die alleraardigste meneer me op kwam halen ergens in het gebouw... "Wil HRM-meneer Minny even ophalen bij de informatiebalie, ze is de weg kwijt en dr lollie is op" daar kwam het op neer
woensdag 2 juni 2010 om 12:15
Kan toch gebeuren Minny.
Ik heb zelf ook vaak sollicitaties gedaan en als iemand in het gebouw de verkeerde kant is opgestuurd is dat alleen maar leuk.
Komt iemand te laat omdat hij het hele gebouw niet kan vinden dan is die persoon gewoon niet goed voorbereid en had hij / zij al een minpuntje bij mij
Ik heb zelf ook vaak sollicitaties gedaan en als iemand in het gebouw de verkeerde kant is opgestuurd is dat alleen maar leuk.
Komt iemand te laat omdat hij het hele gebouw niet kan vinden dan is die persoon gewoon niet goed voorbereid en had hij / zij al een minpuntje bij mij
woensdag 2 juni 2010 om 12:19
Dat sucks Minny...
BAM een goede keuze, je zelf nu ff niet voor bij gaan lopen.
De rest een
Het hele huis is gedaan, alleen de wassen nog opvouwen, dat doe ik morgen.
De boodschappen voor een halve week zijn weer binnen en de kinderen zitten aan mijn supertosti, die ik niet mag
Ik zit aan een salade, ook lekker.
Straks nog met hond naar de DA, wondcontrole en later weer nop de fiets en met de Trein (randstadrail) naar de Judo en dan ben ik om 18.00 weer thuis.
De soep staat nu al te koken dus het eten is dan ook al klaar.
Wat een lekker weertje he!
Dit is nou mijn vrije dag
BAM een goede keuze, je zelf nu ff niet voor bij gaan lopen.
De rest een
Het hele huis is gedaan, alleen de wassen nog opvouwen, dat doe ik morgen.
De boodschappen voor een halve week zijn weer binnen en de kinderen zitten aan mijn supertosti, die ik niet mag
Ik zit aan een salade, ook lekker.
Straks nog met hond naar de DA, wondcontrole en later weer nop de fiets en met de Trein (randstadrail) naar de Judo en dan ben ik om 18.00 weer thuis.
De soep staat nu al te koken dus het eten is dan ook al klaar.
Wat een lekker weertje he!
Dit is nou mijn vrije dag