Hoezo het is maar internet?
dinsdag 1 juni 2010 om 16:39
Tringggg, de deurbel. Ik doe open. De postbode met een pakketje, nou ja, zeg maar pakket. Ik ben verbaasd, zet mijn handtekening en neem het pakket in ontvangst. Een grote doos ingepakt in rozenpapier en mijn naam naam staat er op. Ik maak het open. Het is een grote doos met Rituals producten. Voor onder de douche, scrubs en bodylotions. Met een heel lief kaartje van de meiden met wie ik al behoorlijk lang hier schrijf. Omdat ik het nu even zwaar heb en omdat ik aan een makeover ben begonnen. Ik ben ontroerd, blij, verbaasd en nog een keer ontroerd tegelijk. Ik sta te trillen op mijn benen met tranen in mijn ogen. Zomaar zoveel moois helemaal voor mij.
Meiden jullie zijn goud waard!
Meiden jullie zijn goud waard!
MILF in the making
dinsdag 1 juni 2010 om 20:25
leuk he zijn die verrassingen DRP
Dat vond ik ook met de best wel spontane ontmoeting met MdK (en het was erg gezellig)
Maar ook met het feit dat iedereen me veel plezier wenste toen ik ging trouwen terwijl ik dat helemaal niet verwachtte
En gewoon met de dingen die forummers al voor me gedaan hebben. Nee voor mij gaat het echt al verder als alleen maar internet
Dat vond ik ook met de best wel spontane ontmoeting met MdK (en het was erg gezellig)
Maar ook met het feit dat iedereen me veel plezier wenste toen ik ging trouwen terwijl ik dat helemaal niet verwachtte
En gewoon met de dingen die forummers al voor me gedaan hebben. Nee voor mij gaat het echt al verder als alleen maar internet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 1 juni 2010 om 20:37
Zeg nooit: "Het is maar Internet".
Hier nog zo'n superactie van een grandioos mens van het forum.
Vanavond stopt er een busje. Een bloemenshopbusje. Met een fantastische bos bloemen. Van Norre. Omdat we nu even in een heel moeilijk parket zitten. We wachten op een uitslag die we morgen krijgen of manlief uitzaaiingen heeft in zijn lever. Het ging erg goed met hem. De laatste chemo was vorig jaar juli. Maar op de echo van de lever zit iets wat niet goed is. Dus is er met spoed een ct-scan gemaakt gisteren. We zitten dus erg in spanning. En dan worden er vanavond opeens bloemen gebracht. Van Norre. Dit is zo fantastisch. Niks het is "maar" internet.
Hier nog zo'n superactie van een grandioos mens van het forum.
Vanavond stopt er een busje. Een bloemenshopbusje. Met een fantastische bos bloemen. Van Norre. Omdat we nu even in een heel moeilijk parket zitten. We wachten op een uitslag die we morgen krijgen of manlief uitzaaiingen heeft in zijn lever. Het ging erg goed met hem. De laatste chemo was vorig jaar juli. Maar op de echo van de lever zit iets wat niet goed is. Dus is er met spoed een ct-scan gemaakt gisteren. We zitten dus erg in spanning. En dan worden er vanavond opeens bloemen gebracht. Van Norre. Dit is zo fantastisch. Niks het is "maar" internet.
woensdag 2 juni 2010 om 17:50
Dan vertel ik ook even over die lieve Star en die lieve Twompie.
Toen ik bevallen was stuurde Star me een super geweldig pakket, en Twompie was ook al zo lief met haar cadeautje!
De kaart van Star was trouwens de eerste die we kregen
Heb me toen wat afgejankt dat die lieve vrouwen, die mij niet eens kenden, dat voor mij zouden doen. Helemaal geweldig!
Toen ik bevallen was stuurde Star me een super geweldig pakket, en Twompie was ook al zo lief met haar cadeautje!
De kaart van Star was trouwens de eerste die we kregen
Heb me toen wat afgejankt dat die lieve vrouwen, die mij niet eens kenden, dat voor mij zouden doen. Helemaal geweldig!
Ja, dat vind ik echt.
woensdag 2 juni 2010 om 17:52