Hoezo het is maar internet?

01-06-2010 16:39 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tringggg, de deurbel. Ik doe open. De postbode met een pakketje, nou ja, zeg maar pakket. Ik ben verbaasd, zet mijn handtekening en neem het pakket in ontvangst. Een grote doos ingepakt in rozenpapier en mijn naam naam staat er op. Ik maak het open. Het is een grote doos met Rituals producten. Voor onder de douche, scrubs en bodylotions. Met een heel lief kaartje van de meiden met wie ik al behoorlijk lang hier schrijf. Omdat ik het nu even zwaar heb en omdat ik aan een makeover ben begonnen. Ik ben ontroerd, blij, verbaasd en nog een keer ontroerd tegelijk. Ik sta te trillen op mijn benen met tranen in mijn ogen. Zomaar zoveel moois helemaal voor mij.

Meiden jullie zijn goud waard!
MILF in the making ;-)
Wat gaaf allemaal!
..popcorn?
Zo lief! Geniet er van!
Wat lief!!! Geniet ervan!!!

Ik weet hoe het voelt om ineens een verassingspakket op de deurmat te vinden van dit forum.. bijna niet te beschrijven..
Lief zeg!

Geniet ervan!
Leuk hoor DRP!
DRP,dat is zeker een mooie verrassing.Geniet ervan en ga jezelf lekker verwennen!!!Ik gun het je van harte.
Noujaaaaa, das nog eens een verrassing!!

Wat ontzettend lief, het is je zo te lezen in alle reacties van harte gegund!

Ik heb zo'n vemoeden dat we je dus niet hier zullen vinden vanavond, jij gaat lekker in je at home-spa relaxen
Leuk dat je er een topic over hebt geopend DRP! En veel plezier ermee!!
Lekker! En wat lief! Geniet er van
Haha, je zet ons nu wel heel erg op een voetstuk hoor.

Geniet ervan!
leuk he zijn die verrassingen DRP

Dat vond ik ook met de best wel spontane ontmoeting met MdK (en het was erg gezellig)

Maar ook met het feit dat iedereen me veel plezier wenste toen ik ging trouwen terwijl ik dat helemaal niet verwachtte

En gewoon met de dingen die forummers al voor me gedaan hebben. Nee voor mij gaat het echt al verder als alleen maar internet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Haha, een privé topic om ons te bedanken. Gaat wel erg ver ;-)Het is graag gedaan hoor, DRP. Je hebt het nodig op het moment, zo'n opstekertje. Lekker home-spa'en vanavond!!!
Zeg nooit: "Het is maar Internet".

Hier nog zo'n superactie van een grandioos mens van het forum.

Vanavond stopt er een busje. Een bloemenshopbusje. Met een fantastische bos bloemen. Van Norre. Omdat we nu even in een heel moeilijk parket zitten. We wachten op een uitslag die we morgen krijgen of manlief uitzaaiingen heeft in zijn lever. Het ging erg goed met hem. De laatste chemo was vorig jaar juli. Maar op de echo van de lever zit iets wat niet goed is. Dus is er met spoed een ct-scan gemaakt gisteren. We zitten dus erg in spanning. En dan worden er vanavond opeens bloemen gebracht. Van Norre. Dit is zo fantastisch. Niks het is "maar" internet.
eigenlijk zijn we gewoon allemaal lief.......(al wordt wel eens het tegendeel elders beschreven en beweerd)

dikke kus DRP.....enjoy
haha DRP. Geniet er maar lekker van. Het was een superidee van mmmoi
Goh, wat lief..... ik zie/lees de laatste tijd vaker van die lieve acties van forummers....... tis maar internet....my

Ik schrijf en lees hier al jaren mee en ik moet zeggen dat het hier de laatste jaren alleen maar leuker en liever wordt.
Wauw wat lief zeg. Geniet ervan!
Dan vertel ik ook even over die lieve Star en die lieve Twompie.

Toen ik bevallen was stuurde Star me een super geweldig pakket, en Twompie was ook al zo lief met haar cadeautje!

De kaart van Star was trouwens de eerste die we kregen

Heb me toen wat afgejankt dat die lieve vrouwen, die mij niet eens kenden, dat voor mij zouden doen. Helemaal geweldig!
Ja, dat vind ik echt.
Oooooooow wat een lieve acties weer!!!
Oh, en het meeleven toen op mijn topics tijdens zwangerschap en bevalling deed er toch niet voor onder, wat een steun haalde ik daar uit als ik het weer eens niet zag zitten. En geweldig om dat naderhand allemaal terug te lezen.
Ja, dat vind ik echt.
Wat ontzettend gaaf en leuk allemaal! Lieve mensen zijn jullie!
Wat leuk DRP!

Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven