**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Nemo, misschien de komende tijd gewoon bij jou thuis afspreken? Dan ontwijk je al die problemen toch?

(ik ben lekker van de simpele oplossingen vandaag, ha)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:es1450 schreef op 02 juni 2010 @ 08:31:

.

Is dat nu jou versie van het rustig aandoen?

Euh ja

Dat glijmiddel was ik vergeten. Dat stond er niet bewust.

En die tandenborstel.. hij had zelf extra tandenborstels gekocht (de 1e keer was ik daar en toen had ik niks bij) dus ja, toen heb ik daar 1 van gepakt en daar ook laten staan want het was zijn tandenborstel...

Ik weet niet, ging van zelf zo.

In mijn huis afspreken is idd het beste plan en normaal vind ik dat ook veel fijner. Daar heb ik gewoon mijn eigen spullen en voel ik me op mn gemakt. Mn huis is alleen vies. Nee niet vies, smerig. 3 weken (als het niet langer is) al niks in gedaan. Te druk met andere dingen en elke keer gedacht: komt wel. Nu ben ik aan het leren en denk ik: 14 juni is mijn laatste examen dan ga ik er poetsen niet normaal! Vond het dus niet prettig dat hij hier was vanwege de teringbende, vandaar elke keer naar zijn huis...

Ik doe het elke keer weer moeilijk he. Jammer is dat. Maar nu had het echt leuk kunnen zijn, wist ook niet in het begin dat het allemaal nog zo vers was..
Heejhallo:

eens met jou hoor, ik zou er ook pissig van zijn geworden. Begrijp haar ook volkomen. Aan de andere kant, zij is vreemdgegaan. Niet 1x maar meerdere keren. HIj heeft er nog maanden van alles aan gedaan tot ze weer met een (10 jaar jongere) andere man in bed dook. Toen was de maat vol en heeft ie gezegd dat hij het klaar was... Dat is nu sinds januari. Heel vervelend dat het huis nog op haar naam staat en heel vervelend dat het allemaal nog afgerond en geregeld moet worden, dat zij nog geen huis heeft, dat haar spullen er nog staan, maar hij kan doen en laten wat hij wilt.

Al neemt hij elke avond een ander mee naar huis....

Maar goed, desalniettemin, ik zou ook boos zijn. Nooit leuk zulke dingen.
Nemo: waarom zou je makkelijk doen als 't ook moeilijk kan? Is toch stukken interessanter? Vind het heel leuk voor je dat Tymp zo leuk is, de verliefdheid spat echt van het scherm! Maar sluit me ook aan bij de rest, let je wel op jezelf en doe je een beetje rustig aan?

Ik geloof dat Ies vroeg wie er het leukst was tijdens PP? Vind 't een lastige vraag.. Want hoe kies je uit Triggerfinger, 2ManyDJ's, Mando Diao, Editors, Slash, Moke & Metropole orkest, The Prodigy en nog zoveel andere gave optredens? Ik kan dus slecht kiezen, maar denk dat het beste optreden toch wel van Triggerfinger was. Hoor veel mensen enthousiast over DeWolff, maar die heb ik gemist omdat ik toen pas met de mannen onderweg was naar het festivalterrein.

Wat betreft alle dates van de laatste tijd: mijn laatste date heeft geen vervolg meer gekregen, en krijgt die ook niet meer, en daar ben ik niet superbedroefd over.

Ben tijdens PP erg goed geweest in normaal omgaan met Jelle. Was gewoon weer ouderwets gezellig, dus da's heel mooi. Heb Duitsland-J. iets van 1,5 week geleden gesproken, maar geloof dat ik dat al verteld had hier? Of niet? Ben dit weekend nog wel gebeld door een duits telefoonnummer wat ik zo niet herkende, maar was tijdens 't festival, dus verder geen aandacht meer aan besteedt.

Vind het momenteel even heel verwarrend, want dacht dat ik echt klaar was met Duitsland-J., en dan begint dit..

Goed, ik ga eerst weer even wat doen aan de studie..

TOt later!
quote:kjong schreef op 31 mei 2010 @ 17:54:

Oh hoe horror dat is, een animatieteam.

Als je geen kidneren hebt.

Wegblijven daar!

Ga 'bij de boer' kamperen.

Of op een 'kleine groene camping'.

Of neem een 'trekkershut'.

Dat klinkt allemaal stom, maar dan heb je wel rust voor een boek op een handdoek.

Wat issie toch schattig, dat hij al die dingen doet, jouw B.

Nou ben ik toch in het algemeenvrij handig met De Google, maar hoe vind ik zoiets (in Bretagne bijvoorbeeld)? Ik google alleen maar de meest allervreselijkstafschuwelijkste campings!

Ondertussen ben ik uitgekomen op 2 opties:

- ik geef het zoeken-en-boeken uit handen aan vriendin (die een reisnitwit is, dus belanden op animatie-camping is dan een reële kans, maar in ieder geval niet mijn schuld)

- ik probeer de honden een weekendje uit te besteden en we nemen lekker het vliegtuig naar Nice en daar een decadent hotel. Spijker in een tent, dat is toch ook geen doen.
Je moet gewoon zoeken op kleinschalige campings. Natuurcampings bv. Of ff langs de ANWB gaan en zo'n campinggids halen.

Tja, mijn ouders zijn naturist dus wij stonden altijd op de meest relaxte en heerlijke campings ever.. maar dan moet je wel poedelnaakt
quote:Miss Speeseend schreef op 02 juni 2010 @ 11:46:

waarom zou je makkelijk doen als 't ook moeilijk kan? Is toch stukken interessanter?

Precies! Daarom zijn we hier!

Wat van ver komt is lekker en makkelijk is helemaal niet leuk
Spijker, ik had pas een link gekregen van iemand die ik weer vergeten ben. Tsss, nutteloze informatie.

Ik vind wel deze site met de veelzeggende titel:

www.kleinecampingsinfrankrijk.nl
Dat klinkt idd wel veelbelovend..!
zoiets is geloof ik wel de bedoeling ja. Zucht, volgens mij vind ik dat vre-se-lijk...

Ik heb vandaag een aanval van missen. Spreek hem wel vanavond. De drukte is weer idioot de laatste dagen, spreken elkaar steeds maar 5 minuutjes, van die gesprekken waarin we omstebeurt zeggen: 'sorry dat ik niet opnam toen je belde, ik sliep/was aan het werk/stond onder de douche/zat in de auto/had geen tijd. Ik moet over 5 minuten weer slapen/werken/douchen/autorijden/dingen doen die tijd in beslag nemen dus ik kan niet echt bellen maar ik wilde je zo graag even spreken.'

Onbevredigend.

Nemo, wat is er gebeurd na glijmiddel-gate? Wat zei hij; staat jullie niet-relatie nu in de koelkast?
'Aan de andere kant, zij is vreemdgegaan'

kan ook écht niet Nemo.

None of your business. At all!

Het werkt zelfs in jouw voordeel. Want nu heb jij haar man. Dus kom nu niet aan met zo een verwijt naar haar.

'Al neemt hij elke avond iemand mee naar huis'

Ook niet terecht.

Dat is een afspraak (of niet) tussen hen tweeen.

Het is en blijft óók haar huis. Zeker nu ze in zo een tussenperiode zitten.

'Je begrijpt haar volkomen' en ondertussen zit je met je kont in haar onderbroek in haar tuin. Ik denk niet dat je haar volkomen begrijpt. En wel jouw plezier geheel voorop stelt.

Ondanks alles, gekrenkte ego's en aankomende boedelverdeling, zij blijft wél de moeder van zijn kinderen he.

En ze heeft niet voor niks, dus echt mét reden en recht, gewoon de sleutel nog.

Ga je huis poetsen en bouw daar een liefdesnest.
Spijker, je hebt mail.
Nee Kjong, ze is niet de moeder van zijn kinderen. Ze is de vriendin die kwam nadat het uitging met de moeder van de kinderen.

Maakt dat eigenlijk verschil?
Ik vind dat wel verschil maken...
Ik bedoel er mee te zeggen dat ze uitelkaar zijn,. Sinds januari (al). Dat zij het huis uit is gegaan en dat het nu alleen nog formaliteit is dat het van hem wordt. Of het nu komt of zij is vreemdgegaan of niet dat maakt nog niet eens uit Het is uit en daarom mag hij doen wat hij wilt. Ook in dat huis. Want officieel is het nog van haar, maar dat is dan ook alles.

En tuurlijk moet ik niks van haar aan doen (dat was ook 1 malig omdat ik niks bij had) maar dat weet ze niet en hoeft ze ook niet te weten.

Ik had het trouwens wel héél anders gevonden als zij de moeder was van zijn kinderen. Weet niet goed waarom. Gevoelsmatig.

Spijk: ik denk idd dat onze niet-relatie in de koelkast staat, Maar hij geeft ook duidelijk aan die wel weer uit de koelkast te willen halen tzt. Dus ik laat het maar even op zijn beloop....
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 02-06-2010 18:32
Reden: Ik typte juni, maar ik bedoel januari
% gewijzigd
Spijker: je moet echt de anwb-gids halen, uit de bieb als je 'm niet wil kopen. Daar vind je echt wat je zoekt (tenminste, daar heb ik wel 'n paar keer grasveldjes naast 'n beekje gevonden in de Ardennen en in Luxemburg, dus er staan er ook in Fr in).

Ik heb echt hardop zitten lachen om dat broekje!

De oplossing van huis poetsen en in jouw huis gaan zitten is 't handigst. Twee uurtjes met 'n sopje er doorheen vliegen (i.p.v. één avond bij hem gaan zitten), en 't is weer toonbaar, toch? (en dan moet hij er ook wat meer moeite voor doen)

Waarom zit hij eigenlijk in hun huis als 't op haar naam staat? Waarom zit híj dan niet ergens anders? Dat deze ex niet de moeder van zijn kinderen is, maakt voor mijn gevoel ook 'n groot verschil trouwens.

Marg: hoe is 't in NL? Tijd voor 'n updatje tussen de bedrijven door?

Spees: ik ken niet zo veel van Triggerfinger, vind die cover met Selah Sue wel erg gaaf. Heb dit jaar niks van Pinkpop meegekregen door de weekendvullende logees, normaal staat de tv aan (of ben er eventueel zelf).
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 02-06-2010 18:15
Reden: gevonden
% gewijzigd
Oh, in de koelkast. Dan wacht maar even met poetsen.
Het staat op allebei hun naam.

Anders was hij natuurlijk vertrokken.

En dat huis poetsen. Het eerste op mijn lijstje op 14 juni! Hopelijk ben ik dan ook uit de koelkast
quote:isiss schreef op 02 juni 2010 @ 18:14:

Oh, in de koelkast. Dan wacht maar even met poetsen. Of gewoon even de koelkast poetsen.
Over poetsen gesproken. Onze poetsmevrouw was net hier. Vorige week ging het niet door omdat ik op woensdag moest werken de hele dag en wij geen tijd meer konden vinden om kennis te maken. Maar nu was ze hier, een heel aardige vrouw die zelfs vanzelf zei dat ze minder geld wil hebben omdat wij zo dichtbij wonen. Ze heeft nu een sleutel en als ik morgen thuis kom is het huis schoon. Ik kijk er al naar uit. We hebben haar via de moeder van een vriend, dus ik ga ervan uit dat zij te vertrouwen is. Jippie een zorg minder.
Jammer van de koelkast Nemo. Houd ons op de hoogte.
Oh wat heerlijk es een kuismadame! :-)

Niks lekkerders dan een schoon huis, schoongemaakt door iemand anders

Ik vind het ook jammer van de koelkast. Eerst volgende keer dat ik hier over een man schrijf moet er een ring om mn vinger zitten
Ja dus niet.

Gewoon schrijven.

Daarbij koelkast is niet hetzelfde als drie hoog het raam uit. Hij moet gewoon even inzien dat je veel te leuk bent om al die geen-relatie-nonsens vol te houden.

Poetsvrouw lijkt me ook fijn, maar ik denk eigenlijk dat ik dan uiteindelijk het huis ga poetsen zodat de poetsvrouw niks slechts van me denkt, dus dan heb je er niets aan.

Kjong, geen tampons nodig. Het is geen pms. En als het dat wel is komt er waarschijnlijk een soort van olifantenmenstruatie aan want het duurt al weken.
quote:fille schreef op 02 juni 2010 @ 20:16:

J

Poetsvrouw lijkt me ook fijn, maar ik denk eigenlijk dat ik dan uiteindelijk het huis ga poetsen zodat de poetsvrouw niks slechts van me denkt, dus dan heb je er niets aan.

.

Wat denk je dat vriend en ik net hebben zitten doen? Niet echt schoonmaken, maar de ergste dingen weghalen. De keuken moet natuurlijk eigenlijk iedere dag. Voor mijzelf vind ik het niet erg als dat niet gebeurd, maar dan kan ik toch niet vreemden ernaar laten kijken.

Dat is ook het mooie van een poets. Je moet wel opruimen, want dat doet zij niet. Dus als zij een keer per week komt dan heb je iig een reden om een keer per week eens alle kleren die naast het bed liggen te verzamelen en op te ruimen.
Even snel een berichtje om te laten weten dat het echt super leuk is! Nu hij hier in mijn bed ligt, merk ik pas echt hoe hard ik hem heb gemist. Ben echt gek op hem.

(En van een tijdje terug, ik zit niet zo goed in mijn vel gewoon en daardoor voel ik me onzeker, maar dat is nu hij hier rondloopt eigenlijk wel meteen een heel erg stuk minder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven