Met of zonder patroon?

03-06-2010 11:57 20 berichten
Alle reacties Link kopieren

Met of zonder patroon?

Totaal aantal stemmen: 31

Met Patroon (74%)
Zonder patroon (23%)
Ik gebruik geen wcpapier! (3%)
het liefst met schattige plaatjes erop, waar ik mijn reet mee af kan vegen. Dat poept het lekkerst.
Zonder patroon, want goedkoper. maar als ik de geldpest had liet ik het zelf ontwerpen!
quote:misschicken schreef op 03 juni 2010 @ 11:59:

Zonder patroon, want goedkoper. maar als ik de geldpest had liet ik het zelf ontwerpen! Digros heeft heule goedkopen met patroon.. Pipi ofzo heet t
We hebben geen Digros in dit gehucht. Wij hebben de roze pakken van de Action...fantastisch goed papier!
Ik heb altijd dezelfde, en daar staat toevallig geen patroontje op.

PS: is het trouwens nationale tiolletpapierdag ofzo? Veel vragen over wc papier vandaag...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Hahah.. sja, je moet wat he
Natuurlijk die met de hondjes, zodat mijn ahum katers weten dat ze daar dus vanaf moeten blijven

En dank aan kabouter voor ook deze interessante poll! Maakt de saaie werkdag toch wat lolliger.
Nope
verplaatst naar thuis!
Patroontjes. Vind ik leuk. Dat oranje toiletpapier is trouwens geen aanrader, tenzij je met hart en doos voor oranje bent. Het geeft nogal af.
Wat doe jij ondertussen? ...
Ik gebruik AH Toiletpapier Zacht & Extra sterk, die het beste scoorde in een test (en het inderdaad is) en die heeft lullige rose bloemetjes.

Page daarentegen heeft leuke hondjes maar je hand wordt onmiddellijk nat als je het gebruikt.

De bloemetjes dus maar.
Weet je wat ik erg vind? dat page heel groot op de pakken heeft staan: "Wees lief voor je billen"

Ik ga daar dus never-nooit-niet mee rondlopen in de AH. Die mag in het rijtje: meest achterlijkste slogans ooit
gewoon saai wit
Haha, dat plaatje.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:MissMojo schreef op 03 juni 2010 @ 12:17:

Weet je wat ik erg vind? dat page heel groot op de pakken heeft staan: "Wees lief voor je billen"

Ik ga daar dus never-nooit-niet mee rondlopen in de AH. Die mag in het rijtje: meest achterlijkste slogans ooit

Naast: "Have a happy Period"

Ik heb verdorie nooit een happy period, en die krijg ik ook zeker niet van bloemen op mn maandverband, vrolijke kleurtjes om mijn tampons en bloemetjes op mijn wcpapier..
Zonder patroontjes etc. Ik ga geen hoofdprijs betalen voor wcpapier met versiering als ik het toch alleen maar doorspoel. De goedkopere varianten zijn net zo goed.
MILF in the making ;-)
Met patroontje is wel veel leuker, haha!
Ik was mijn kont met water na het schijten, vandaar optie 3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven