aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?
woensdag 2 juni 2010 om 13:41
woensdag 2 juni 2010 om 21:15
quote:VrouwenL schreef op 02 juni 2010 @ 16:22:
Nou, speak of the devil, gister de brief ontvangen.
Dan weet ik zeker dat er geld aan komt.
Wanneer heb jij je aanvraag gedaan?. En woon je in Noord-Holland. Ik namelijk wel, maar heb nog nooit van te voren een brief ontvangen. Ik lees je graag!.
Mariane
Nou, speak of the devil, gister de brief ontvangen.
Dan weet ik zeker dat er geld aan komt.
Wanneer heb jij je aanvraag gedaan?. En woon je in Noord-Holland. Ik namelijk wel, maar heb nog nooit van te voren een brief ontvangen. Ik lees je graag!.
Mariane
donderdag 3 juni 2010 om 22:39
nog helemaal niks geen brief, en nog geen geld.
maar we moesten ineens geld terugbetalen over 2008 tsja en verrekenen kan wel, maar daar gaat ook weer een hele tijd overheen. zolang ik niks van hun heb gehad, ga ik niet aflossen verder.de rest van de bedragen dan.
belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
tuurlijk, ze werken allemaal langs mekaar heen
maar we moesten ineens geld terugbetalen over 2008 tsja en verrekenen kan wel, maar daar gaat ook weer een hele tijd overheen. zolang ik niks van hun heb gehad, ga ik niet aflossen verder.de rest van de bedragen dan.
belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
tuurlijk, ze werken allemaal langs mekaar heen
woensdag 9 juni 2010 om 15:18
Nou ik snap er echt helemaal niets meer van.
Heb een brief dagtekening 22 mei 2010.
Zit bij de Rabobank en woon in Zuid-Holland.
Regiokantoor heeft mij verteld dat ze achter liepen maar dat het 28-05 is over gemaakt.
Heel veel mensen met de zelfde dagtekening hebben het inmiddels ontvangen .
Maar ik wacht nog in spanning af pffffffff
Iemand het zelfde??
Heb een brief dagtekening 22 mei 2010.
Zit bij de Rabobank en woon in Zuid-Holland.
Regiokantoor heeft mij verteld dat ze achter liepen maar dat het 28-05 is over gemaakt.
Heel veel mensen met de zelfde dagtekening hebben het inmiddels ontvangen .
Maar ik wacht nog in spanning af pffffffff
Iemand het zelfde??
donderdag 10 juni 2010 om 10:37
ik heb ook een brief met dagtekening 22 mei.....en belastingkantoor zuidwest...en ook rabobank maar tot op heden nog steeds nix...en heb geen openstaande rekeningen bij de belastingdienst.....we wachten gewoon ma af...die vent aand e telefoon kon mij er niets over zeggen...FIJN! LEUKER KUNNEN ZE T NIE MAKEN ...WEL LASTIGER!
anoniem_107222 wijzigde dit bericht op 10-06-2010 10:38
Reden: iets vergeten
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
donderdag 10 juni 2010 om 13:20
Nou idd, je weet dat er geld aan zit e komen en zit er dan ook erg op te hopen dat het binnen is, maar niks noppes nada, zou bijna de rabo gaan bellen.
Afwachten maar uiterlijk morgen zou het erop moeten staan.
Blij wel dat ik niet de enige ben.
@ Mystaya: ik zou ze even bellen, het is toch een gratis nummer en ze hebben een nieuwe optie er tussen zitten die alleen voor de voorlopige aanslag 2009 is.
Afwachten maar uiterlijk morgen zou het erop moeten staan.
Blij wel dat ik niet de enige ben.
@ Mystaya: ik zou ze even bellen, het is toch een gratis nummer en ze hebben een nieuwe optie er tussen zitten die alleen voor de voorlopige aanslag 2009 is.