Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal, wat leuk te lezen! Ga je fijn het weekend in?

Die hoektanden, dat was hier ook zo hoor. Staat er zelfs om bekend.

Hier nog de twee laatste kiesjes momenteel.

Er is een posting van mij niet gepost. Grrr. Gisteren, een vrij lange.

Of las ik er over heen? Ik reageerde op jou, Hel. Over de kinderwens die er bij anderen speelt.. Of je het er moeilijk mee hebt. Maar ik begrijp het t.a.v. Mare.

Ik heb migraine, dus hou het even hierbij..
Hallo,

Ik heb net kaartjes besteld voor de musical van doe maar! Leuk zeg! In nov ga ik met Naatieman gezellig naar doe maar!

Jeeh, lekker zeg Mal, dat Jonathan zo goed met het zwemmen mee doet!

Compu balen migraine! Hoop dat het snel overgaat. Heb je er vaker last van?

Ja hoor Jinny, lekker is dat dan. Woon eruit gejat! Moet ook niet gekker worden.

Enka, wat een klote verhaal van die hond zeg! Dat doe je toch niet?

Enne meis, voor kerst ben jij vast zwanger van een 2de Laat die pendel maar lekker lullen..

Suze, fijn dat je alles gaat opschrijven, misschien helpt het inderdaad met de verwerking!

Zo heb net post gekregen dat Tobias per 1 april op het dagverblijf is geplaatst! Ben heel benieuwd hoe het dan gaat. Het zal wel grote drama's worden! Ach.. het is nog ver weg.

O,ja ik heb vanmorgen een mini laptop voor Sinterklaas gekocht bij de Intertoys. Was 10 euro vandaag. Grappig zeg. Misschien kan ik dan ook nog af en toe op de laptop zonder dat Tobias me wegduwd

Oh en ik heb gelijk ook maar de kerststal van LP meegenomen. Ik vond het altijd stom dat mensen dat kochten. Want daar speelt je kind toch niet het hele jaar mee, maar het zag er zo schattig uit
Hahahaha daarom heb ik die kerststal vorig jaar ook gekocht, omdat ie er zo leuk uitzag
Hallo

Heerlijk vakantiedagje vandaag. Mijn mannen zijn er niet (werk en kdv) dus het rijk alleen. vanmorgen collega's over om potje te catannen en nu zo maar even op zolder aan de gang. Minder fijn, collega vertelde dat ze al tijd bezig zijn met kinderen en dat het niet lukt. Zijn zaad is slecht, dus volgende stap waarschijnlijk IVF. Grrr! Zoveelste in onze omgeving. Vind het zo sneu allemaal...
Oh en ik wil de houten kerststal van Dick bruna, samen met het kerstboek. Vandeweek bij staan kwijlen, leek me super!
Het lijkt wel veel vaker voor te komen he Bridge als je dat zo hoort? Zo sneu idd!

Houten kerststal?? Klinkt leuk! Waarrrrrr?
quote:Star schreef op 19 oktober 2007 @ 15:07:

Houten kerststal?? Klinkt leuk! Waarrrrrr?
Gelukt!

Ha, ha, hij is al op Marktplaats te koop.

Bam, al wakker ondertussen?

Wij gaan morgen naar H'wijk, ik heb moet wat nieuwe kleding hebben. Zag laatst een nieuw programma op Net 5: Outback Jack. Vrijgezelle meiden die in Australië aan een man worden gekoppeld, lachen! Stonden ze daar in een mooi jurkje en op pumps in de middle-of-knowwhere. Eén van de meiden draagt maximaal 3x dezelfde outfit in 1 jaar.

Doe ik toch wat verkeerd

Zondag naar het Brabantse land, schoonpa is aankomende week jarig. Maar op een doordeweekse dag gaan wij nooit naar hen toe.

Star, knuffel voor Ceetje.

Mal, het gaat hartstikke goed met Jonathan! Die hoektanden; duurt hier ook een eeuw. Maar Lianne heeft geen koorts.

En nu tijd voor een theetje. [/fgcolor]
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 19-10-2007 15:27
Reden: En nu in kleur ;-)
% gewijzigd
Jaaaaaa goedzo Kokos! Hij is leuk die stal.

Outback Jack heb ik toen de Australische versie van gezien. Erg grappig. Allemaal van die Paris Hiltons.

Outback Jack.
Ik wil thee! Doei.
Ik vergeet het allerbelangrijkste: Lianne heeft op het potje geplast vanmiddag

Ze had niks gedaan op het potje maar er wel op gezeten, ook goed. Toen trok ik haar onderbroek en maillot omhoog, zonder luier. Dacht: dat komt later wel. Ging ze weer op het potje zitten, doet ze ook wel vaker. Staat ze op, roept ze: nat!

Had ze geplast in het potje

En ook leuk, ze zegt sinds gisteren haar eigen naam: Ljanne
Jaaaaaa knappe meid!!!
Jeetje Kokos, maximaal drie keer? Wat vaak zeg . Maar nieuwe kleren scoren is altijd leuk (als je wat kunt vinden trouwens, anders is het zo´n frustratie). En wat knaaaaaaap van Lianne!!! Applaus!!
Oh, plicht roept. Ik meld me later weer!
Helleuwww, hoe is 't hier? Jeu, Lianne op het potje geplast, go girl go girl!

Zit bij m'n ouders, blijf denk ik tot zondag. Mare heeft het hier helemaal naar 'dr zin met alle speelgoed en aandacht. Kan ik lekker relaxen en dat komt goed uit want ik ben moe.

Ehh, nou, kan er niks interessanters van maken vanavond... Effe bankhangen nog en dan lekker tukken! Doei meisssies, goed weekend!
Hai,

Wat een rust hier, allemaal op stap? Ik ben nu indisch aan het koken en het huis ruikt al lekker! Ik hoop dat het ook nog smaakt want anders heb ik voor niks uren in de keuken gestaan.

Wow Lianne al op het potje, goed hoor!

Hel lekker een weekendje bij je ouders, wonen ze bij jou in de stad?

Kokos nog leuke kleren kunnen vinden?

Naat drama's voor jou of voor Tobias ;). Het is altijd even wennen maar dan is hij iig al ruim twee en kan hij zich goed duidelijk maken. Hoeveel dagen gaat hij?

Compu is de migraine al over?

Ik heb nu lekker een weekje vakantie en vent ook, gezellig dus!

Nou ga weer even door de rendang roeren...
Nou, we voelen ons geroepen hoor Juud, dat indisch van jou klinkt heerlijk, we komen er aan. Heb je een paar uurtjes?

Hel, veel plezier bij je moeder!
Jin waar was je nou?? Het was heerlijk, het was zoveel dat de hele koelkast nog volstaat. De 2e dag moet het nog lekkerder zijn dusse tot vanavond!
Joepie, man is weer thuis!!! Hij had hele stoere shirts van de Springboks mee (nationaal rugby team van Z-afrika) en daar liepen (Berend lag) de kinderen gisteren in, want het was de finale tegen Engeland. Zag er heel stoer uit. We hebben ook nog een stukje gekeken naar de finale op tv. Zo, daar zitten mooie mannen in dat team ;-)!! Volgens mij zijn ze kampioen geworden.

Berend heeft eergisteren een nacht doorgeslapen!!!!!!! Wiehoeoeooe. Van kwart over 10 tot 10 over 7. Helaas was ik vaker wakker, want de kat was zo blij dat ik weer thuis was, die wilde zo dicht mogelijk tegen me aanliggen op bed, zucht. Wel schattig, maar niet als je er wakker van wordt.

Kerststalletjes, Sinterklaaskadootjes, pfff, ben er nog helemaal niet mee bezig! We weten wel wat we met oud en nieuw gaan doen: met vrienden naar Friesland op een eiland in een heel gaaf huis. Leuk leuk.

Mal, wat gaaf zeg dat Jonathan het zo leuk vond en goed deed! Hmm, koorts, dat is weer minder.

En nu koffie drinken met de mannen. x
Moghu juud!
Wat had je gemaakt voor iets lekkers Juud?

Zuid Afrika is gisteren inderdaad kampioen geworden. Geen goede week voor Engeland qua sport

Doorslapen? Daar wil ik niks over horen
Goedemorgen allemaal, nou ja allemaal...

Kokos, Nog geslaagd met kleding kopen? Lianne op het potje, jij plaatje geplakt en Lianne zegt haar naam

Amalia, goed zeg dat Berend al doorslaapt, nu hopen dat hij het volhoud. En nog romantische taferelen op Schiphol???

Star, dus bij jullie is het weer Pieterburen, of gaat het al wat beter?

Thijmen is hier aan zijn verkoudheid tot april begonnen dus de zakdoeken zijn niet meer aan te slepen

Jinny, is de oppas in spé al geweest? Of komt eerst de familie op visite?

Juud, dat klinkt lekker zeg en heel toevallig had ik vrijdag rendang vlees gemaakt, maar dat was alles dus niet zo uitgebreid als bij jou geloof ik. Smullen hoor!

Mal, wat leuk dat Jonathan het zo goed deed bij het zwemmen en echt leuk hè als ze zo vrolijk ervan worden.?!

Naatie, dus volgend jaar april mag Tobias ook naar het KDV, hoeveel dagen?

Hel, nog lekker aan het relaxen bij je ouders?

Suze,

Cin, is het nog gelukt met je spokenpak. En hebben de kids de komende week herfstvakantie of iig Sam?

Nu weet ik het ff niet meer.

Hier alles oké, we gaan zo even lekker een stukje fietsen. En over fietsen gesproken, we hebben gisteren Thijmen zijn verjaardagskado al gekocht; een fiets! Echt heel leuk, een gewone fiets, voor kinderen van 2-4 jaar. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden. Kan hij in de wintermaanden in huis oefenen en dan van de zomer lekker naar buiten.

Met Sinterklaas gaan we voor Duplo maar zover is het nog lang niet. Eerst nog even werken en naar vrienden op Terschelling en , en .... Maar eerst gaan we even buiten spelen.

Dag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven