uitzieken

04-06-2010 07:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik heb een wat suffe vraag. Gister ziek geworden, koorts, rillerig, spierpijn, bekende werk. Rustig aan gedaan, maar beroerd geslapen. Nu voel ik me nog niet heel goed, maar koorts is gezakt tot 'verhoging'. Nu is er een conferentie waar ik heen zou, die vandaag en morgen is. Ik ben er niet onmisbaar, het was meer voor gezelligheid, al is er al wel betaald. Het is echter 2,5 uur reizen en ik vraag me af of ik me eenmaal daar en dan bij kraam niet slechter weer ga voelen. Het idee is ook daar te overnaxhten en dan lig ik met een collega op een kamer. Ik vraag me af of het niet wat too much is. Heb zondg nog ieta belangrijks (niet van werk).

Iemand een advies? Ik vind her altijd zo veevelend om in zon net-niettoestand te zijn na een dag grieperighedem omdat ik niet goed kan beslissen wat wijsheid is. Ben geneigd te willen uitzieken, of is dat erg onbeaxhoft?
laatste woord was 'onbeschoft'
Nee, na een koortsnacht moet je oppassen. Je lichaam moet de kans krijgen te herstellen. Lekker uitzieken!
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
en reken maar dat je straks weer koorts hebt, aangezien je nu al verhoging hebt.
Je temperatuur is in de ochtend altijd behoorlijk laag, bij sommige menesn (zonder koorts) zelfs 35,5. Dus ik denk dat je misschien na een paar uurtjes al wel weer koorts hebt. Lekker thuis blijven dus.
Ik zou uitzieken. En met je collega op een kamer zou ik zeker niet doen, steek je die ook nog aan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
thanks, weet ik eigenlijk ook wel, maar ben geneigd mezelf voorbij te lopen. Heb vaker gehad dat ik eenmaal op weg de koorts weer voelde opzetten. en idd collega aansteken wil ik ook niet!

Dank voor de bevestiging!
Beterschap Laura!
The time is now
Gewoon uitzieken! Zorg goed voor jezelf!
Als je echt koorts hebt gehad, vind ik het niet meer dan normaal om pas weer te gaan werken als je een koortsvrije dag hebt, anders gaat het heeeeel lang duren om je weer écht lekker te voelen.

Sterkte er mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven