3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
vrijdag 4 juni 2010 om 08:25
The sun is shining, life is goooooooood.
Ik ga zo naar een huis kijken. Het is me alleen niet helemaal duidelijk of ik nu wel of niet nummer 1 ben op de lijst. Erg verwarrend:). Maar het ziet er positief uit.
Gaat het dan echt gebeuren. Moet sgaapie dan toch echt op jacht naar vloeren en gordijnen .
Ook nog, alweer, een leuk weekeind voor de boeg.
Heb ik dat?!
vrijdag 4 juni 2010 om 10:01
Ik kom alleen even zwaaien. Genieten jullie een beetje van het mooie weer? Wel doen hoor, want te heet is ook niks. Het is al een poos tussen de 35 en de 42 graden en vandaag ga ik geheel tegen m'n principes in naar een grote shopping mall. Het is er vreselijk (druk en duur), maar er is airco. En een heerlijke plek om te lunchen. En ook een goede bioscoop. Dus dat is het plan voor vandaag. Morgen weer naar het zwembad, ook fijn.
Prettige dag allemaal!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 4 juni 2010 om 11:10
vrijdag 4 juni 2010 om 11:28
vrijdag 4 juni 2010 om 11:48
Hele sterke emoties waarvan ik vermoed dat ze niet van mij zijn, dromen over dingen die even later echt gebeuren en ik voel pijn bij een ander, niet dat ik dan ook pijn heb maar een raar tintelend gevoel, lijkt wel op het gevoel wat je hebt als je zenuwachtig ben
(heeft dit nog nooooit aan iemand verteld haha heerlijk die "anonimiteit"!)
(heeft dit nog nooooit aan iemand verteld haha heerlijk die "anonimiteit"!)