3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Doen Appel! Zo'n schelpzandbak is daar ideaal voor.
Ja, daar dacht ik idd ook aan BAM.

Ben al op marktplaats aan het kijken!
Fijn dat het vals alarm was chooc!

Maar das wel schrikken. Ik heb het ook een keer gedacht..

Kind is wel gewenst maar nog niet echt handig nu zeg maar..
Zit ik te wachten op de bus komen er twee oude mannen bij zitten die zeiden dat ik moest bidden om af te vallen. Ok dan!
Nou ja zeg.. Wat heb je terug gezegd Ieb?
Heb maar gezegd dat ik dat zeker ging doen. Wist niks anders te zeggen en had geen zin in een discussie. Vervelend dit soort dingen
Goh leuk, ik heb van de loterij een wk-bbq gekregen met een bon waarmee ik voor 15 euro vlees kan halen. Das nog eens een leuke verrassing
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 juni 2010 @ 17:08:

Zit ik te wachten op de bus komen er twee oude mannen bij zitten die zeiden dat ik moest bidden om af te vallen. Ok dan!WTF?!
Hallo daar, ik ben nu in Friesland!!!!
Het was heerlijk op het strand.

Morgen schijnt er trouwens een concert van Bon Jovi te zijn.
Dat zal inderdaad lekker zijn geweest op het strand Boarder. Was je vrij vandaag?
Ik heb 1 uur gewerkt vandaag :-)

Maar meestal ben ik op de vrijdag vrij. Op dit moment werk ik 4 dagen van 9 uur zodat ik vrijdag lekker kan genieten
Ik heb morgen nog een dag cursus, dus een erg kort weekend
Is het wel een leuke cursus?
Het is zeker een leuke en zeer leerzame cursus. En wat jij volgens mij ook altijd erg belangrijk vindt.... de verzorging is tot nu toe erg goed (gebak, gevulde koek, plakje cake, chocolaatjes, goede uitgebreide lunch). Ik ga nu zo naar het diner, ben benieuwd...
Ze hebben zelfs chocolade. Dat is inderdaad een leuke curus.

Maar heb je twee dagen cursus? Ik vind dat altijd wel vermoeiend
Ja, vind ik ook altijd erg vermoeiend en dan ook nog zover weg (in Drachten). Zeker na mijn burnout van vorig jaar
Ik ga naar het café om te eten. Tot laters...
Eet smakelijk
Hai efriewan..........mijn pakketje is terecht.....die drol van een buurman had het gewoon al 3 dagen thuisliggen en ik had geen briefje in de bus dat het daar bezorgd was.
quote:Petra65 schreef op 04 juni 2010 @ 20:53:

Hai efriewan..........mijn pakketje is terecht.....die drol van een buurman had het gewoon al 3 dagen thuisliggen en ik had geen briefje in de bus dat het daar bezorgd was.En buurdrol kwam ook niet op het briljante plan om jou even je pakketje te komen brengen?
Nee, daar issie te dom voor..........sukkel eerste klas........hij gaat binnenkort weer naar Afghanistan.............ik zal niet zeggen wat ik hoop
Eh...nee....doe maar niet...
goedeavond

ik is helemaal relaxed, ben lekker gemasseerd en heb gezwommen en gebubbeld en gezonnebaadt

Sgaapie, balen dat het zo'n bouwval was, voor het andere huis zou ik gewoon gaan kijken en je gevoel laten spreken

Chooc, mutselientje wel eens aan gedacht dat je met je mobiel ook kunt bellen? of had je je laptop buiten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven