3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
vrijdag 4 juni 2010 om 18:37
vrijdag 4 juni 2010 om 21:01
quote:Petra65 schreef op 04 juni 2010 @ 20:53:
Hai efriewan..........mijn pakketje is terecht.....die drol van een buurman had het gewoon al 3 dagen thuisliggen en ik had geen briefje in de bus dat het daar bezorgd was.En buurdrol kwam ook niet op het briljante plan om jou even je pakketje te komen brengen?
Hai efriewan..........mijn pakketje is terecht.....die drol van een buurman had het gewoon al 3 dagen thuisliggen en ik had geen briefje in de bus dat het daar bezorgd was.En buurdrol kwam ook niet op het briljante plan om jou even je pakketje te komen brengen?
vrijdag 4 juni 2010 om 22:01
goedeavond
ik is helemaal relaxed, ben lekker gemasseerd en heb gezwommen en gebubbeld en gezonnebaadt
Sgaapie, balen dat het zo'n bouwval was, voor het andere huis zou ik gewoon gaan kijken en je gevoel laten spreken
Chooc, mutselientje wel eens aan gedacht dat je met je mobiel ook kunt bellen? of had je je laptop buiten?
ik is helemaal relaxed, ben lekker gemasseerd en heb gezwommen en gebubbeld en gezonnebaadt
Sgaapie, balen dat het zo'n bouwval was, voor het andere huis zou ik gewoon gaan kijken en je gevoel laten spreken
Chooc, mutselientje wel eens aan gedacht dat je met je mobiel ook kunt bellen? of had je je laptop buiten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best