Mode & Beauty alle pijlers

Online bestellen

04-06-2010 17:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen 2 uur geleden krijg ik een catalogus van Bonprix in de bus.

Ik blader erin en zie diverse dingen die ik leuk vind, dus na jaren wil ik weer eens online gaan shoppen.

Ik naar de site van Bonprix.

Werkelijk ALLES wat ik had uitgezocht is uitverkocht!!!!!!

Waarom zetten ze het dan in het nieuwste boekje??

Ik wilde Bonprix hier eens over mailen, maar een normaal emailadres hebben ze ook al niet.

Pfffffffffffffffffffff, ben in 1x weer klaar met dat online kopen.

En had nog wel zo'n superleuk jurkje en shirt gezien...
ben geen bonprix fan, dus zou er zowiezo niet kopen, geen geweldige service enz enz
E-mailadres: serviceNL@bonprix.nl
Dat heb ik nu ook iedere keer
Bonprix is traaaaaaaaag met bezorgen.
Lang leve Wehkamp.nl
Dat viel mij van de week ook al op, heb het boekje niet gehad, maar wel reclame in mijn mailbox en alles was ook uitverkocht. Stomme webwinkel!
Heb de mail gestuurd!

Als ik had geweten dat er toch amper niks meer bestelbaar is, had ik me ook niet zitten verlekkeren in de catalogus...
Inderdaad slechte service zeg.

Het emailadres is niet beschikbar, verder is er geen mailadres.
Je kunt wel via de website van bronprix een vraag stellen/ een opmerking of klacht melden.

Ik heb trouwens precies hetzelfde gehad. En dan bestel je 3 artikelen. En worden ze allemaal op verschillende tijden geleverd, met daartussen wel 2 weken. Bestel nooit weer iets bij bonprix.
Ik koop er ook liever niet meer, traag met bezorgen, reageren niet tot slecht op mail.
quote:miertje22 schreef op 04 juni 2010 @ 17:30:

ben geen bonprix fan, dus zou er zowiezo niet kopen, geen geweldige service enz enz

Same here!

Ik krijg gigantische ruzie thuis als ik het in mn hoofd haal bij Bonprix te bestellen.
Ik heb er één keer wat gekocht, baggerwinkel. Supertraag met bezorgen en de kleding is van bedenkelijke kwaliteit.
Ik ben mijn eigen bananenschil
wel een stuk duurder maar otto en heine hebben geweldig leuke dingen (Heine is niet de vlotste met bezorgen, daarvoor naar wehkamp)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven