probleem met mn bankpas bij automaat ..kan weer nwe vragen
zondag 30 mei 2010 om 14:28
Hoi allemaal ,
IK lees al een tijdje mee en nu heb ik een vraagje ,,
Ik heb een bankpas ..rabobank.
nog maar net 1,5 maand oud ... ...maar nu kan ik weer niet geld uit de auto maat halen ...pinnen bij de winkel en internet bankieren doet hetwel maar bij de automaat zeggen ze deze pas is niet geschikt ...
Heb geen idee wat ik verkeerd doe .
En kan maandag dus weer een nieuwe pas aanvragen maar ja de vorige keer ..kreeg ik ook al naar mn hoofd geslingerd ,ja mevrouw we kunnen niet elke keer een nieuwe pas geven ...die jongen was gewoon heel onbeschoft ...
en ik ik vroeg toen kan ik dan ook geld opnemen ..zegt ie .je mag maar 1x in deweek geld ophalen ...
Maar goed ....
Kan mij iemand vertellen wat ik verkeerd doe en waarom ie het opeens niet meer doet bij de automaat ...?
Dank je wel alvast
en sorry voor het chaotische verhaal .
IK lees al een tijdje mee en nu heb ik een vraagje ,,
Ik heb een bankpas ..rabobank.
nog maar net 1,5 maand oud ... ...maar nu kan ik weer niet geld uit de auto maat halen ...pinnen bij de winkel en internet bankieren doet hetwel maar bij de automaat zeggen ze deze pas is niet geschikt ...
Heb geen idee wat ik verkeerd doe .
En kan maandag dus weer een nieuwe pas aanvragen maar ja de vorige keer ..kreeg ik ook al naar mn hoofd geslingerd ,ja mevrouw we kunnen niet elke keer een nieuwe pas geven ...die jongen was gewoon heel onbeschoft ...
en ik ik vroeg toen kan ik dan ook geld opnemen ..zegt ie .je mag maar 1x in deweek geld ophalen ...
Maar goed ....
Kan mij iemand vertellen wat ik verkeerd doe en waarom ie het opeens niet meer doet bij de automaat ...?
Dank je wel alvast
en sorry voor het chaotische verhaal .
zaterdag 5 juni 2010 om 00:20
quote:coverwoman schreef op 01 juni 2010 @ 19:18:
Hoi allemaal ,
nou ben gister bij de bank geweest ..
en tis weer geregeld hoor ....binnen 3 a 5 werkdagen een nieuwd ..
de mevrouw achter de baliee vond het niet eens vreemd ......gewoon de normaalste zaak va nde wereld ..
ze zei sinds de nieuwe chip is ie minder sterk geworden dus je hoeft maar per ongeluk langs een magneetje te komen en .....
KADUK!!!!!......
BEdankt voor jullie reacties !!Nu maar hopen dat ze eens actie ondernemen en dat je nieuwe pasje wat langer bruikbaar blijft
Hoi allemaal ,
nou ben gister bij de bank geweest ..
en tis weer geregeld hoor ....binnen 3 a 5 werkdagen een nieuwd ..
de mevrouw achter de baliee vond het niet eens vreemd ......gewoon de normaalste zaak va nde wereld ..
ze zei sinds de nieuwe chip is ie minder sterk geworden dus je hoeft maar per ongeluk langs een magneetje te komen en .....
KADUK!!!!!......
BEdankt voor jullie reacties !!Nu maar hopen dat ze eens actie ondernemen en dat je nieuwe pasje wat langer bruikbaar blijft

woensdag 4 augustus 2010 om 17:33
Ik had dit probleem ook al een paar keer afgelopen weken heb net een nieuwe pas gekregen van de rabo (wereldpas) die was beter volgens hun vandaag moest ik om boodschappen je raad het al,pas ongeschikt dus ik even naar een ander bank om te pinnen gaat ook niet dus even naar de rabobank om te pinnen en hij doet het,ben even naar de baliemedewerker gegaan die zei dat de nieuwe passen nog niet goed zijn vooral de magneetstrip daar zijn ze nog mee bezig.
heb iedergeval weer een nieuwe pas aangevraagd is echt vervelend bij de ander is het geen probleem kan ik gewoon pinnen bij de ander niet.
heb iedergeval weer een nieuwe pas aangevraagd is echt vervelend bij de ander is het geen probleem kan ik gewoon pinnen bij de ander niet.
woensdag 4 augustus 2010 om 20:20
Wanneer je een portemonnee hebt kan het zijn dat er ergens een magneetstripje in zit. Deze stripjes worden wanneer je de portemonnee koop vaakt niet uitgehaald, maar worden gedemagnetiseerd. Echter na verloop van tijd laden deze zich als het ware zelf weer wat op en dat werkt niet goed met bankpas samen. Dus check even je portemonnee.
Maar wel raar bedenk ik nu dat je dan gewoon wel bij de winkel kunt pinnen.....
Succes.
Maar wel raar bedenk ik nu dat je dan gewoon wel bij de winkel kunt pinnen.....
Succes.
donderdag 5 augustus 2010 om 09:04
Ik heb de laatste jaren ook minstens 2x per jaar een nieuwe pas nodig van Dé bank, die me elke keer 7,50 kost. De dag dat ik op vakantie ging was het ook weer raak, ik kon er niet mee internetbankieren, ik kon er niet mee betalen in winkels en ook niet pinnen. In het bankfiliaal in het volgende dorp werd me verteld dat hij geblokkeerd was en dat ze een nieuwe voor me aan zouden vragen. Ja, daar heb ik niks aan, als ik met m'n koffer klaar sta voor vertrek van 4 weken. Ik kon ook geen geld bij hun opnemen.
Uiteindelijk heeft de filiaalmanager het op de een of andere manier weten op te lossen, ik kon geld opnemen en internetbankieren. Ik heb gelijk al m'n vakantiegeld overgemaakt naar mijn girorekening en de ABN-pas thuisgelaten. Waardeloos, maar ja, alles wat wij hebben loopt bij de ABN, dus dan is het lastig om helemaal over te stappen.
Uiteindelijk heeft de filiaalmanager het op de een of andere manier weten op te lossen, ik kon geld opnemen en internetbankieren. Ik heb gelijk al m'n vakantiegeld overgemaakt naar mijn girorekening en de ABN-pas thuisgelaten. Waardeloos, maar ja, alles wat wij hebben loopt bij de ABN, dus dan is het lastig om helemaal over te stappen.
..
donderdag 5 augustus 2010 om 10:24
Een tijdje geleden is mijn pasje ook kapot gegaan (blijkbaar strip langs magneet gehouden, zonder dat ik het wist). Ik moest een nieuw pasje aanvragen, maar hoefde er niet voor te betalen.
Over magneten gesproken: ik heb jáááren terug een portemonnee bij de Hema gekocht en nog steeds gaan de poortjes daar (en bij de Super de Boer) af. (Ook al hebben ze mijn portemonnee en zelfs mijn hele tas al meerdere keren over die plaat gehaald.)
Echt ergerlijk, want klanten kijken me altijd zo vreemd aan als ik de piepende poortjes links laat liggen en dus gewoon doorloop.
En bij de SdB werd ik echt een keer als halve crimineel/ onbeschoft behandeld en moest ik mijn tas en alle zakken helemaal leeghalen! (Wat was ik toen boos, vooral omdat het iedere keer daar gebeurde. Ga er nu dus ook geen boodschappen meer halen.)
Iemand een oplossing?
Over magneten gesproken: ik heb jáááren terug een portemonnee bij de Hema gekocht en nog steeds gaan de poortjes daar (en bij de Super de Boer) af. (Ook al hebben ze mijn portemonnee en zelfs mijn hele tas al meerdere keren over die plaat gehaald.)
Echt ergerlijk, want klanten kijken me altijd zo vreemd aan als ik de piepende poortjes links laat liggen en dus gewoon doorloop.
En bij de SdB werd ik echt een keer als halve crimineel/ onbeschoft behandeld en moest ik mijn tas en alle zakken helemaal leeghalen! (Wat was ik toen boos, vooral omdat het iedere keer daar gebeurde. Ga er nu dus ook geen boodschappen meer halen.)
Iemand een oplossing?
dinsdag 10 augustus 2010 om 09:51
ik heb mijn bankpas eens bij het hoesje van mijn nieuwe supersonische mobiele telefoon ingestopt, toen deed ie ook niks meer
En in het buitenland hield het pasje daarvoor ineens mee op, kon bij steeds minder banken pinnen (niet handig!).
Wel vervelend dat je zo behandeld bent, alsof je ze doormidden breekt ofzo...

Wel vervelend dat je zo behandeld bent, alsof je ze doormidden breekt ofzo...

dinsdag 10 augustus 2010 om 11:12
quote:propje schreef op 30 mei 2010 @ 15:27:
[...]
Dat zal heus kloppen maar je krijgt het internetbankieren wel opgedrongen dus je kunt weinig anders hè.en de bank wil dat we internetbankieren omdat het hun geld scheelt (stukken minder bankafschriften opsturen bv. Ik krijg er maandelijks 1 gratis, als ik meer wil moet ik -juist- betalen)
[...]
Dat zal heus kloppen maar je krijgt het internetbankieren wel opgedrongen dus je kunt weinig anders hè.en de bank wil dat we internetbankieren omdat het hun geld scheelt (stukken minder bankafschriften opsturen bv. Ik krijg er maandelijks 1 gratis, als ik meer wil moet ik -juist- betalen)

dinsdag 10 augustus 2010 om 11:13
quote:Silky schreef op 05 augustus 2010 @ 10:24:
Een tijdje geleden is mijn pasje ook kapot gegaan (blijkbaar strip langs magneet gehouden, zonder dat ik het wist). Ik moest een nieuw pasje aanvragen, maar hoefde er niet voor te betalen.
Iemand een oplossing?keer je portemonee binnenste buiten. Bij de Hema zit er altijd zo'n wit detectieplaatje in. Soms helemaal verstopt in het kleinste vakje ergens. Die klacht hoor je heel vaak over poortjes van andere winkels die erop reageren.
Iemand een oplossing?keer je portemonee binnenste buiten. Bij de Hema zit er altijd zo'n wit detectieplaatje in. Soms helemaal verstopt in het kleinste vakje ergens. Die klacht hoor je heel vaak over poortjes van andere winkels die erop reageren.