3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
vrijdag 4 juni 2010 om 22:46
3000plus-dag:
Sgaap, op je gevoel af gaan in dat huis.
Bloem is lekker aan het shoppen geweest en naar de bios.
Pop weet nu zeker dat Bam een lekker wijf is.
Appelhond heeft hopelijk een zwembadje gekregen.
Ibi weet nu een makkelijk manier om te vallen.
Minny is lekker aan het bbq-en.
Josje zit in Friesland op cursus. Die wel leuk is, maar daardoor maar één dag weekend.
Boarder zit vlakbij in Scheveningen.
Pet haar pakje is gelukkig terecht. (Wat een oen die buurman.)
Roos heeft zichzelf lekker verwend en is helemaal relaxed.
En ik heb vandaag gewerkt, ben naar de kapper geweest, op balkon gegeten en heb net genoten van de Michael Jackson-uitzending.
Sgaap, op je gevoel af gaan in dat huis.
Bloem is lekker aan het shoppen geweest en naar de bios.
Pop weet nu zeker dat Bam een lekker wijf is.
Appelhond heeft hopelijk een zwembadje gekregen.
Ibi weet nu een makkelijk manier om te vallen.
Minny is lekker aan het bbq-en.
Josje zit in Friesland op cursus. Die wel leuk is, maar daardoor maar één dag weekend.
Boarder zit vlakbij in Scheveningen.
Pet haar pakje is gelukkig terecht. (Wat een oen die buurman.)
Roos heeft zichzelf lekker verwend en is helemaal relaxed.
En ik heb vandaag gewerkt, ben naar de kapper geweest, op balkon gegeten en heb net genoten van de Michael Jackson-uitzending.
vrijdag 4 juni 2010 om 23:42
De meiden moesten optreden hier in het dorp, daarna nog oa een vuurspuwer en een bandje of tenminste muziek of iets wat er op leek en was best wel gezellig.
Maar vond het wat asociaal om nog langer met kinderen daar rond te hangen en ik had het koud dus nu maar naar huis.
"Nu al??" was de reactie van de dames
Oudste was al lang thuis want die was moe, nu alles op bed en ik nog even zitten en forummen.
Morgenochtend eerst nog even werken, kinderen dumpen en daarna lekker naar een eiland in de zon!
Maar vond het wat asociaal om nog langer met kinderen daar rond te hangen en ik had het koud dus nu maar naar huis.
"Nu al??" was de reactie van de dames
Oudste was al lang thuis want die was moe, nu alles op bed en ik nog even zitten en forummen.
Morgenochtend eerst nog even werken, kinderen dumpen en daarna lekker naar een eiland in de zon!
zaterdag 5 juni 2010 om 08:26
Goeiemorgen!
Ik ben errug vroeg voor mijn doen in het weekend maar moest even op Baby passen.
Komt wel goed uit ook want dan kan ik mooi op mijn gemakje de tassen inpakken en alles klaarmaken voor de grote verdwijntruc verdeelactie van dit gezin, iedereen gaat ergens anders naartoe vandaag en vannacht
Eerst even flink wat koffie en dan zal Ik baby es even door een sopje slingeren en vers textiel aantrekken en dan mijn eigen kinderen eens tot leven wekken.
Hef a nijs dee efferiewan!
Ik ben errug vroeg voor mijn doen in het weekend maar moest even op Baby passen.
Komt wel goed uit ook want dan kan ik mooi op mijn gemakje de tassen inpakken en alles klaarmaken voor de grote verdwijntruc verdeelactie van dit gezin, iedereen gaat ergens anders naartoe vandaag en vannacht
Eerst even flink wat koffie en dan zal Ik baby es even door een sopje slingeren en vers textiel aantrekken en dan mijn eigen kinderen eens tot leven wekken.
Hef a nijs dee efferiewan!
zaterdag 5 juni 2010 om 08:35
Goedemorgen,
Ik heb net 8 km hardgelopen, maar jeetje wat was het heet!!!
En toen ik thuiskwam, kwam ik erachter dat ik m'n sleutel was vergeten. Dus ik naar m'n collega en buurvrouw die een reservesleutel heeft, aangebeld, maar ze deed niet open. Het was ook nog best wel vroeg, nog voor 8 uur. Toen maar naar beneden, naar een andere collega, met zijn mobiel collega 1 gebeld die gewoon thuis was. Ze dacht alleen dat de congierge van ons gebouw voor de deur stond en vond het een belachelijk tijdstip. daarom deed ze niet open. Maar goed, uiteindelijk kon ik naar binnen.
Zometeen richting het zwembad, lekker!
Fijne dag allemaal.
Ik heb net 8 km hardgelopen, maar jeetje wat was het heet!!!
En toen ik thuiskwam, kwam ik erachter dat ik m'n sleutel was vergeten. Dus ik naar m'n collega en buurvrouw die een reservesleutel heeft, aangebeld, maar ze deed niet open. Het was ook nog best wel vroeg, nog voor 8 uur. Toen maar naar beneden, naar een andere collega, met zijn mobiel collega 1 gebeld die gewoon thuis was. Ze dacht alleen dat de congierge van ons gebouw voor de deur stond en vond het een belachelijk tijdstip. daarom deed ze niet open. Maar goed, uiteindelijk kon ik naar binnen.
Zometeen richting het zwembad, lekker!
Fijne dag allemaal.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zaterdag 5 juni 2010 om 09:06
Goedemorgen!
Jeetje Bloem.. in die hitte hardlopen... pffff
Bam veel plezier he van het weekend!
Ik ben er klaar voor... voor de grote klusaktie bij forum zus
Even nog een bakkie en de routeplanner raad plegen en dan hup die warme auto in!
Veel plezier allemaal
Jeetje Bloem.. in die hitte hardlopen... pffff
Bam veel plezier he van het weekend!
Ik ben er klaar voor... voor de grote klusaktie bij forum zus
Even nog een bakkie en de routeplanner raad plegen en dan hup die warme auto in!
Veel plezier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 5 juni 2010 om 09:19
zaterdag 5 juni 2010 om 10:10