Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@raarmaarwaar: ik doe die tests meestal rond 4 uur, op de dagen dat ik dan werk doe ik ze zodra ik thuis kom.....Idd is het niet zo handig om met een bakje op je werk te gaan zitten, zie het al helemaal voor me haha!

@juuls: gefeliciteerd!
@ Raar: heb het vorige week zondagavond gedaan, dus toch net paar dagen te vroeg. Wist trouwens niet dat ze 4/5 dagen overleven! Dacht max. 72 uur. Hebben net nog maar een wanhopige poging gedaan haha, voor het geval dat ik trage eieren heb Misschien is het bij jou ook wel zo dat je een periode géén streepje hebt, en toevallig bent gaan testen in je vruchtbare periode mét licht streepje. Wel goed dat jullie al begonnen zijn! Ik doe de testen als ik thuis kom van m'n werk. Ben je laat thuis, dan zou ik gewoon van die plastic bekertjes meenemen en ergens op het toilet doen.
Juuls wat geweldig voor je! Zo zie je maar, 0 symptonen en toch bingo! Zegt dus helemaal niets als je te vroeg test Gefeliciteerd :-) En jij toch maar aan de rose gisteren omdat je niet zwanger was.

Nu wil ik ook testen hahaha!

Jeetje knorretje wat klinkt dat heftig.. Wordt er naar van, wat een vreselijke ervaring, snap dat je nu heel erg worstelt hoe het nu verder zal gaan.. Sterkte!

@ Mayala wat vervelend van die onduidelijke lichte streepjes.. Ovulatietesten zijn dus ook niets alles..
Thanks meiden voor alle lieve reacties! Ik zie dat ik al in de tabel sta zelfs... super.

Ik ben een poging aan het doen de rose van gister uit m'n lijf te werken met fruit, noten en andere gezonde dingen. Grappig; ik weet het pas een dag maar ga nu al anders nadenken over eten. Alles moet goed en gezond.

Verder realiseer ik het me nog niet zo, 't is vooral koffiedik kijken omdat alles nieuw voor ons is. Maarrr ik geniet nu al.

p.s. is er een zwangere/ niet zwangere die weet wanneer je contact op moet nemen met huisarts? Of moet dat meteen al de verloskundige zijn?

p.p.s Marloes ik duim voor je!!!
@juuls: volgens mij hoef je niet naar de huisarts,maar mag je meteen al de VK bellen

@raar: ik vind het ook fijn hier mee te schrijven,net alsof ik jullie al jaren ken!

zo laat nog aan de bak lijkt me idd niet fijn,maar aan de andere kant slaap jij komende week vast heeeel lekker in,hihihi

@pink: hoe gaat het nu met je?

Morgen HA, nog steeds niet ongesteld/geen tekenen van,maar ik hoor morgen wel wat er aan de hand is...beetje spannend....
@ Juuls Gefeliciteerd meis!

@ Johanna ik zal aan je denken morgen. Ik zit ondertussen alweer op dag 44 van mijn cyclus maar nog twee weken en dan krijg ik mn mri scan dus het begint aardig op te schieten.

Ik vind het ook heerlijk om mee te schrijven en lezen. Zoals Johanna ook al zei het is net alsof ik jullie al jaren ken. Fijn zo'n goede klik :-)
@thmoassen: thnx! Twee weken is idd snel,begint er nu eindelijk een beetje vaart in te komen!
@Juuls; gefeliciteerd! geweldig joh!

@raar; ik kreeg ook altijd een licht streepje en daarna geen streepje. Tot vorige maand, toen had ik door dat je zo'n 4 uur niet moet plassen! Toen ik dat deed kreeg ik op dag 13 een dikke, vette streep.

@meike; NOD = 3 juli
@ Johanna succes morgen bij de huisarts! Hoop op duidelijkheid voor jullie!

Ja heerlijk toch dit forum. Komt omdat ik m'n vriendinnen niets mag vertellen over hetgene wat me eigenlijk het meeste bezighoudt en jullie alles En niemand die zegt dat je teveel over zwanger worden / zijn zeurt, heerlijk :-)
@Juuls: er is volgens mij al een februari 2011 topic, hardstikke leuk om daar ook met meiden te kletsen die evenver zijn zeg maar (ik zit in januari 2011). Ik combineer het wel met hier, want ik vind het hier ook nog wel heel gezellig! Je kunt gewoon een verloskundige bellen, je maakt dan een intake afspraak voor rond de 8 weken (en dat duurt heel lang haha, kan ik je vertellen...). Ik heb trouwens ook een boek gekocht meteen toen, Veilig Zwanger, ik vind het heerlijk om namelijk alles op te kunnen zoeken in een betrouwbaar boek!

@johanna: succes bij de huisarts morgen! Ik ben echt benieuwd wat hij/zij zegt!

@Thomassen: jouw geduld wordt ook behoorlijk beproefd zeg, maar het is toch wel aftellen nu, nog 2 weken!
@knorretje: wat vreselijk! een hele grote knuffel voor jou (en je vriend/man) natuurlijk. En wens je veel liefde en kracht voor wat er nu komen gaat...

@Juuls: Gefeliciteerd! Nul symptomen (had ik ook niet, zegt dus niets). Heel goed... en nu genieten hoor! Ook al geloof je het niet.. bij mij drong het na 5 testen ook pas echt door! Owja, je mag idd direct de VK bellen!
Ik kom terug van 2 weken vakantie en zie heel erg veel cheerleaders!!! Super zeg, gefeliciteerd allemaal! Het is geen doen alles terug te lezen maar vanaf vandaag ga ik het weer proberen te volgen.

Zelf ongesteld geworden 3 juni, dus best een korte cyclus voor de eerste keer na de het stoppen van de pil maar we zullen zien hoe het verder gaat.. Zal morgen wel even kijken wat mijn volgende NOD moet worden, ga nog ff van het weertje genieten.
Hallo meiden

Ik heb even jullie advies nodig het zit zo...

Dinsdag dus m'n miskraam gehad sinds toen ontzettende buik pijn, heb volgens mij nog nooit zulke erge buikpijn gehad.

Donderdag nog een keer de huisarts gebeld was normaal zolang ik geen koorts had blabla.

Nu had ik zaterdag in eens zo veel pijn heb er van moeten overgeven wist niet waar ik het zoeken moest ik zag zwart voor me ogen en kreeg het in eens zo heet ik was bang dat ik ging flauw vallen ik in paniek mn ouders gebeld.

Toen heeft m'n vader een taxi voor me gebeld en een afspraak gemaak bij de huisartenpost in het zieken huis.

Ik heb daar in wendig onderzoek gekregen alles voelde gelukkig normaal.

Als je niet misselijk wil worden niet verder lezen nu...

Ik weet niet of het door het onderzoek kwam maar toen ik thuis kwam en naar de wc ging verloor ik een klopje taai vlees

sinds dien is de buikpijn over en heb nu alleen nog wat bruinbloed verlies.

maar nu moet ik dinsdag werken aan de ene kant wil ik gaan werken(afleiding)maar aan de andere kant dit is de eerste dag dat ik me oke voel zonder pijn. En eingelijk heb ik helemaal nog geen zin ben zo moe

Wat zouden jullie doen? je er overheen zetten en gaan werken of nog even wat rust?

Ik voel me aan de ene kant een soort van aansteller.

Ik ben zoiezo blij dat het drama gedoe nu gaat eindigen.

Ik kan niet wachten om weer een kindje te kunnen gaan maken!

En ik hoop dat nu alles goed zal verlopen
knorretje28 wat erg meid! hebben ze je eileider moeten verwijderen?

wat gaat er nu verder gebeuren met je?

ben je al hersteld of is het pas gebeurd?

@juuls Gefeliciteerd meid!!!
@ Juuls, gefeliciteerd! Jouw verhaal komt erg overeen met de mijne. Eerst een vroege negatieve test en daarna toch positief ondanks geen verschijnselen.

Hier nog wat cadeautjes van de ouders gekregen, zo lief!

Van die kleine rompertjes, dan smelt ik al!
@pink: Ik zou zeggen, als je voelt dat je rustiger aan moet doen.. dan even passen op de plaats. Rust dus. Maar het is helemaal aan jou.
@Pink; Poeh Pink, het is moeilijk om je advies te geven. Het hangt van ook zoveel factoren af. Welk werk je doet? kan je een paar uurtjes? hoe zijn je collega's? enz. Ik zou zeggen, doe lekker rustig aan en ga zeker niets overhaasten. Als jij meer tijd nodig hebt dan moet je die zeker nemen. Als jij het nodig hebt om een paar uurtjes te gaan werken, dan moet je dat doen!

Succes!

@chocolate; Hoe kort is je cyclus?
Pinklady, fijn om weer iets van je te horen! Wat vervelend dat je je zo naar hebt gevoeld. Als ik jou was zou ik hoe dan ook alle rust nemen die je nodig hebt. Je lichaam heeft een behoorlijk inspanning moeten leveren, logisch dat je moe bent. Neem lekker je tijd hoor! Sterkte!
Pink ik zou in jouw situatie even je rust nemen. Ligt idd wel helemaal aan wat voor werk je doet. Maar je hebt een zware week achter de rug met een behoorlijke nasleep. Maar snap ook dat je afleiding zoekt.. Overleg anders morgen met je leidinggevende of je het weer mag proberen en dat je, als het niet gaat, gewoon meteen naar huis mag gaan. Of dat je een halve dag probeert zodat je 's middags nog wat kan rusten. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
@pink: fijn dat je er weer even bent! Ik sluit me aan bij de andere dames:misschien paar uurtjes gaan voor de afleiding (als dat kan met jouw werk), en rust nemen om lichamelijk en geestelijk te herstellen. Sterkte meid!
Zo, even een paar dagen niet geweest en heb weer heel wat bij kunnen lezen!

@knorretje: wat ontzettend naar zeg! Een hele dikke voor jullie. Hebben ze enig idee waar dit door komt? En nu weer het medische traject in? Hoop dat je er samen met knorretjemsn goed over kan praten en dat je weer snel hersteld.

@pink: wauw zeg, jij hebt het ook te verduren gehad zeg! Hoe is het nu met je? Alle lichamelijke klachten over? Ik zou idd morgen even aankijken hoe het met je gaat en dan met je leidinggevende overleggen. Maar neem de tijd om te herstellen hoor, luister naar je lichaam!

@Juuls: GEFELICITEERD!! Wat super voor jullie! Ik voelde ook helemaal niets toen ik zwanger was, dus dat zegt niks, dat zie je. Hoe reageerde Juul-man? En je kan idd rechtstreeks de vk bellen, huisarts is niet nodig. Geniet ervan!!

Hier alles rustig, we zijn weer druk aan het oefenen Heb alleen geen idee hoe het met m'n cyclus zit, ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word. Alhoewel ik dat eigenlijk liever niet word en gewoon weer zwanger blijk te zijn Van de week even een zwangerschapstest gedaan om te zien hoe het met het hcg zit...nou, mooi een positieve test. Raar hoor, positief testen terwijl je weet dat je niet zwanger bent...

Maar ik wil het de komende weken even blijven testen, zodat ik als evt. over een paar weken positief test, er rekening mee hou dat het nog van de vorige zwangerschap kan zijn. Ik hoorde laatst van iemand die testte 8 weken na de miskraam nog steeds positief ppppffff.
Hmmm, dat lijkt me vervelend Troela. Wel goed dat je nu al gaan testen, dan weet je tenminste hoe je over een tijdje je positieve test moet interpreteren.
Inderdaad lastig Troela, dat je nu nog positief test... Je mag nu wel weer gewoon "oefenen"? Dat maakt allemaal niet uit?

Pink; nog lekker vrij genomen en om jezelf gedacht?

Jou keuze, maar als jij je nog niet helemaal top voelt zou ik lekker thus blijven..

Je hebt geen griepje oid gehad hoor! Neem de tijd..

Hier is het wachten weer aangebroken... Hopelijk raak deze keer, hebben wel goed ons best gedaan hihi..
@troela, dat is idd erg irritant,misschien ovutesten?

Ik ben bij de huisarts geweest,maar niks opgeschoten. Hoewel ik 1 keer ongesteld ben geweest kan een tweede keer ook zomaar <6 maanden op zich laten wachten...zucht...ze wilde geen bloedtest doen en deed een beetje lacherig toen ik daar om vroeg, heel irritant. Nu dus maar wachten en vroeg naar bed wanneer we zin hebben,komt wel goed. Ik baal wel een beetje maar probeer te onthouden dat we tijd genoeg hebben!
joda: is dat zo? wist helemaal niet dat die testen pas werken na een bepaalde periode niet plassen...Dus 4 uur wachten met plassen voor die ovu test...goede tip!

johanna: ik zou dan gewoon zelf gaan tempen, mocht het zo vreemd blijven kun je iig volgend huisartsbezoek direct je curve overleggen. starten met tempen op de eerste dag van je menstruatie, doorgaan tot de eerste dag van je volgende menstruatie. elke dag om dezelfde tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven