November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Alle reacties Link kopieren
Chica proficiat! Leuk hoor weer een kleintje erbij. Wij zijn in november weer aan de beurt voor de tweede van mijn zusje!

Tess beterschap voor Tessje, is ze nu wel weer koortsvrij??

Teva's ik had ze vorig jaar ook al voor Raf met eendjes erop. Nu heeft ie ze in maat 26 met brandweerauto's erop. Madelief heeft ze ook (niet die met brandweerauto's erop) maar ze lopen er hier de hele zomer op. Alleen Tijn wil ze de laatste jaren niet meer omdat ie dan niet kan voetballen. Ze lopen er ook gewoon mee de zee in enzo, gewoon superhandig.

Lizzie lastig is het om zo met je arm te zitten. Ik had een paar jaar geleden ook een lelijke val gemaakt en brak een handwortelbeentje ook zoiets leuks, toen moest ik 13 weken gips. Uiteindelijk kon ik na die tijd wel heel veel meer met links terwijl ik echt heel erg rechts was. Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter. Sterkte met de wamrte ook!

O leuk Neeltje naar de psz! Ben benieuwd wat ze ervan vond!!

Gelukkig hebben jouw arme kinderen inmiddels ook 2 paar schoentjes

Vana leuk om je weer eens te lezen! Alles goed met Vaantje?

Hier ook weinig te melden, ja twee grote kinders gaan dit weekend op kamp met de atletiekclub. Ik geloof dat ik het spannender vind dan zij. Vooral voor Madelief vind ik het moeilijk. Zij slaapt nog altijd erg moeilijk, doet wel eens aan slaapwandelen en is vaak heel erg bang. Ze gaat ook maar een nachtje om het te proberen.

Zondag moeten we opzitteen en pootjes geven op een communiefeest (bluh), ik weet nu weer waarom ik mijn kinderen niet heb laten dopen en al die andere toestanden die daarbij horen (ik hoop niet dat ik nu iemand kwets maar ondanks mijn katholieke opvoeding is het gewoon niet mijn ding)
Vana, ik drink nooit water, dus ben fan van katan

nelis heeft de dino's, ik vond groen wel stoer.

Neeltje zegt geen woord bij vreemden maar ze had het geweldig gevonden. Volgende week wil ze alleen, dus dat komt helemaal goed. Nu werkt ze met papa in de tuin dus mama heeft een rustig dagje.

Vandaag gaat het wat minder met mijn lucht, maar het lijkt wel of mijn maatregelen aanslaan. Ik heb 2 keer voetreflex gehad en ben nu een week aan een soort rustgevende vitamine melange. Dit alles om de stress component uit te schakelen. Het lijkt dus een klein beetje te werken. Vannacht heb ik geslapen met een extra sterke valeriaan nachtrust formule. Tjonge, dan ben je helemaal in coma! Ik weet zo over een week zeker dat de stress component weg is. Laat dan de second opinion maar komen.
Hehe, ben ik weer terug van Pinkop. Was koud en nat en zonnig en van alles tegelijk maar vooral heel gezellig.

Bintje heeft me wel gemist, vroeg veel naar me maar vond het super om dagelijks via de telefoon verslag te doen van haar dagen met papa. Papa heeft haar ook nog een nieuw liedje geleerd, de Heintje klassieker "mááááááááámaaaaa, je benne liefde vanne hééééééééwe wereld!!!!!" wordt hier nu dagelijks gezongen. Reuze gezellig. Ze was wel heel blij dat ik weer terug was en heeft twee dagen aan me vastgeplakt gezeten, waarbij me werd verteld "mama was werreke op Pinkpop, von ik níet leuk!!" Ok, duidelijk maar mama moet toch werken. Over 3 weken het volgende festival, maar dat is een korte.

Moet nog even de tijd zoeken om bij te lezen hier, maar O, hopelijk heb je hiermee het stressgedeelte inderdaad onder controle en gaat het met die second opinion de goede kant op!

Lizzie, beterschap, wat een schrik zo samen van de trap!

Chica: gefeliciteerd met je nieuwe neefje!!

En Tess, gaat het weer wat beter met Tessje?? Hier leek het er even op dat Bintje waterpokken had, (het halve KDV zat onder) maar dat heeft toch niet doorgezet. Stom, elk pukkeltje en vlekje wordt dan ineens anders bekeken :-)
hahaha Binti, dat liedje staat hier ook op het repertoire maar dan vooral als iemand iets van mij wenst of heeft uitgevreten ik vind jouw variant toch beter!
Ha Meiden, even een update vanuit het Verre Oosten.

Seppe is van de speen af!! Vorige week vertelde ik hem dat als zijn speentes, hij had er nog twee, kapot zouden gaan, het afgelopen zou zijn ermee. Op vrijdagavond zaten we zijn welterusten-verhaaltje te lezen en toen was zijn ene speentje kapot. We hebben hem ritueel uitgezwaaid in de prullenbak in de badkamer. Twee minuten later stierf ook zijn tweede speen. Dus wij weer terug naar de badkamer. Ik dacht dat we een drama zouden krijgen en slapeloze nachten, maar niks van dat. Hij vraagt er af en toe nog om, maar als ik dan vertel dat ze stuk waren gegaan en dat hij het niet meer nodig heeft, accepteert hij het. Wonderlijk.

Hij gaat zo hard. Laatst stond ie onder de douche te kijken hoe ik me aan het aankleden was, zegt ie over mijn beha, 'mooi mama, is die nieuw?' Haha.

Morgen even lezen hoe het met jullie gaat.
Ibbel, wat goed zeg, van die speen. Die methode gaat hem hier niet worden. Neeltje heeft zo'n onverslijtbare..... Meer tips welkom, hoewel aan de tandjes niets meer valt te doen vrees ik.

Dat liedje gaat hier ook op het repertoire, ik vind hem leuk!!!!

Met het warme weer is het middagslaapje weer even terug, dus wij zitten lekker rustig in de tuin
Ben even boos..even stoom afblazen en jullie tippen om nooit iets bij jippiejurk punt nl te kopen.

Heb daar een jurkje gekocht uit de sale via de webwinkel. Alles goed en wel, jurkje komt binnen, maar staat me niet mooi. Contact opgenomen, nu mag het jurkje niet terug omdat ze dingen uit de sale niet ruilen...vind het zo stom, ik had het van tevoren niet kunnen passen, dus heb nu een jurk van 30 euro in mijn kast liggen die ik nooit ga dragen....die webwinkel is dus een klant kwijt.

Verder hier alles goed, vandaag voor de 3e dag achtereen bbq, lekker!. En dat liedje wil ik ook in het repetoire.
Wat een rust hier!

Ibbel; goed zeg, van de speen. Ik zie het bij ons ook nog even niet gebeuren, maar komt vanzelf wel. Ik ind het ook zo hard gaan met de ontwikkeling van Suzy, ze wordt nu echt groot en wijs. En ze is zo lief en tevreden de laatste weken, hopelijk duurt deze fase heeeeeeeeeeeeeeel lang!

Lala; balen zeg. Waarom staat-ie je niet? Kun je 'm niet een beetje vermaken (Binti heeft een hele mooie naaimachine, haha) zodat-ie wel mooi zit?

En anders: marktplaats! (of plak 'm even hier, ik houd wel van een leuk jurkje!!).

Binti; dat vraagt om een filmpje van een zingende Bintje op de AK!

Ik heb gisteren Suzy's haar maar weer eens even geknipt, ze heeft nu een hele hippe boblijn. Staat weer een stuk beter dan dat lange dunne piekhaar, haha.

Ik heb verder ook niet zoveel spannends te melden geloof ik... Oja, we hebben ook de 2e week vakantie geboekt, Landal huisje in Hellendoorn. Ik wil dan in elk geval graag een dagje naar pretpark slagharen, wij gingen daar vroeger altijd heen op vakantie, dus jeugdsentiment! Nu nog duimen voor lekker weer.
Suzaa, gek he, het worden echte mensjes opeens!

Ik kom bijna nooit ergens anders dan hier. Weet iemand hoe het met Q is?

Chica, die site met de gratis zonnebril was een hoax: ik heb alles ingevuld en zelfs een zeurtelefoontje moeten doorstaan, maar geen gratis bril. Jammer!
Ik kom ook eigenlijk nergens anders maar weet dat Q haar verjaardag vorige week gezellig heeft gevierd. (ik zag het op hyves) daar ben jij niet toch O

Seppe wat goed!! Helemaal zonder speen!! Dat zit er hier ook nog niet in. Raf heeft nog 3 onverwoestbare spenen...

Ik zat ook toevallig dit weekend te denken dat Raf nu toch ineens weer ver vooruit schiet. Grappig! Er blijven wel wat dingen achter hoor (zo kent ie echt de kleuren niet, weet niet of het hem niet kan schelen of dat ie het echt niet ziet. Hij snapt het concept van kleuren wel volgens mij maar hij noemt elke kleur groen of grijs of bruin)

Hij kan heel goed op het potje/de wc maar hij vertikt het gewoon. Hij zei laatst, toen ik hem vroeg of ie dat niet vies vond die poep aan z'n billen, dat ie het wel lekker warm vond

Maar verder wordt het inderdaad al een heel ventje!

Leuk Suzaa wij gingen vroeger ook vaker naar het avonturenpark in Hellendoorn, geweldig vond ik dat altijd! Wanneer gaan jullie?
Inderdaad O; ik zat gisteren zo even van een afstandje naar Suzy te kijken, inderdaad gewoon een klein mensje opeens . Zo leuk!

Ja Q; kom je hier nog wel eens?? Hoe is het?

Haha Lijnes, bah, poep lekker warm aan z'n billen!! Suzy poept nu wat vaker op de wc, hopelijk krijgt ze de smaak te pakken. Suzy kent de kleuren dan weer heel goed, maar tellen heeft totaal haar interesse niet. Het is al tijden 1,3, 4, 5 (alleen als ik het vraag komt het er even snel en verveeld uit) en dan vindt ze het wel mooi geweest. Ach, ieder z'n interesses gelukkig. Komt vanzelf wel.

Avonturenpark Hellendoorn staat ook op de planning, ben er nog nooit geweest volgens mij, maar lijkt me ook heel leuk. Ik houd ook wel van pretparken. We gaan 27 augustus eerst een week naar Duitsland en de week er op vanaf 3 september een week Hellendoorn. Ik ben benieuwd!
Inderdaad, rustig hier...

Heb zelf niet veel te melden nu ik thuiszit.

Wel een leuke bruiloft gehad afgelopen vrijdag. bbq toe!

Hadden ze heel slim aangepakt, door een grote bbq te huren MET bbknoeier. Heerlijke pastasalades er bij en 2 grote koel/diepvriescominaties waar we zelf bier en ijsjes uit mochten pakken. Ideaal. Leon heeft wel 4 ijsjes op!

Dj erbij met salsamuziek en stralend weer! Leuk feest.

Knap van seppe dat hij zo cold turkey kon stoppen. Hier nog een duimelotje.

Leon heeft trouwens in 1 week 4 kiesjes er bij gekregen. Dat zal zijn hangerigheid/gedrag van de laatste tijd misschien verklaren. Is allemaal wel een beetje veel.

Korte koppies; wat zien ze er dan anders uit he. Hier nu een redelijk langharig koppie. moet wel dringend wat aan gebeuren.

Leon zweet zo met z'n hoofdje. Voor de vakantie in de tropen maar even kortwieken.

binti, fijn dat Pinkpop goed is verlopen. Bintje klinkt weer schattig!

O, ik vind je uiltjes ook leuk!

Bij wie/wat heb je je homeopatische medicijnen gekregen?

Ik hoop dat het zo doorzet!

Suzaa, lekker dat je vakantie rond is. Ik kan me het voorstellen dat je jeugdsentiment weer opspeelt. ik vind het ook heel leuk om dingen met leon te doen die mijn ouders vroeger met mij deden.

Wat betreft mijn vakantie... zo al heel veel voorpret voor mujn reis. Ga deze week mijn reisapotheek compleet maken (ors, zonnebrandmiddel, muggenspul etc.) Leon heeft iig al voldoende kleren voor de reis. misschien alleen nog een lichtgekleurde pet/hoed.
Zo vaak hoeft niet...
anoniem_41360 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:14
Reden: dubbel
% gewijzigd
Lizzie, 4 ijsjes!! Ik heb rare kinderen, ze lusten ook geen ijs.......

Dat slaapmiddel is niet homeo geloof ik. Het is gewoon huismerk van de drogist: nachtrust formule en rust formule. Het helpt trouwens niet echt. Vannacht ben ik 2 keer wakker geworden van de kinderen en heb daarna niet meer geslapen. Sinds 1 uur misschien nog een uurtje of zo. Maar goed, dan ben ik vannacht weer moe genoeg.

Hihi, Lijnes, lekker warme poep! Gisteren ging ik meisje uit bed halen na 3 kwartier niet slapen, vertelde ze ook doodleuk dat ze even met haar handje haar poep had gevoeld.....

Hellendoorn is echt al eeuwen geleden. Toen was het volgens mij een aftands sprookjespark met 1 achtbaan. Het is nu vast heel flitsend, zoals alle parken tegenwoordig. Gaaf, moeten we dus ook eens heen
Lala, balen zeg van dat jurkje! Maar vaak is het wel zo dat in de uitverkoopt niet niet geruild mag worden, staat dat ook in de algemene voorwaarden?

Lizzie, jij dacht; het is rustig, dus ik post maar gewoon twee keer hetzelfde . Jullie reis komt ook alweer in zicht, leuk!!!

Knappe Seppe!

Onze kindjes worden inderdaad GROOT! Vooral als ze dadelijk én zindelijk zijn én 's middags niet meer slapen. Het gaat wel heel erg snel, maar ik vind dit wel een leuke fase! (Behalve dan de peuterbuien...) Ik kan niet wachten tot Stannetje een jaar of 3/4 is zodat je echt dingen kunt doen met die kleintjes.

Ik ga morgen even met Stannetje naar de huisarts. Hij heeft zulke harde keutels dat het hem echt pijn doet. Arm ventje. Extra water lijkt niet te helpen...
Wat een leuke vooruitzichten met de vakanties die er aan komen.

Ziet er goed uit lizzie, hoe lang gingen jullie nu?

Hier heeft amber ook geen problemen met een vieze luier. Ze komt nu wel zeggen dat ze een plas heeft gedaan of dat ze aan het poepen is, maar dat ze nog niet klaar is. "Amber mama zegge als amber klaar is poepeh". Altijd handig om op de hoogte te blijven van wat er allemaal gebeurd

En hier zit er een die in dr neus peutert en daarna lekker in dr mond. Dan zeggen we ook dat het niet mag en dat het vies is, dan krijgen we alleen maar te horen dat het niet vies is maar lekker. Dus ja dat wordt nog wat.

Verder ziet ze beesten? Ze komt vertellen dat er een krokodil/beer/slang aankomt. Ze wijst ze ook echt aan en dan zeg ik maar dat ze weg moeten gaan, en soms zijn ze dan weg en soms nog niet. Begint nu de fantasie op volle kracht te draaien of is dit een beetje teveel van het goede?

We hebben net een dakkapel uitgezocht en die komen ze als het goed is in juli plaatsen, ben benieuwd.

Nu nog ff in de tuin zitten voordat ze weer wakker wordt.
Wauw Seppe zonder speen! Geeft wel weer hoop dat als je een drama verwacht dat het dan mee gaat vallen. Verwacht hier namelijk ook een Drama. Och wat is die jongen verzot op zijn speen.

Ze zijn inderdaar dan al echt groot onze kinderen. Niet meer tussen de middag slapen, zindelijk worden, geen speen meer. Ook wel weer heerlijk toch!

Ik vind het zo leuk om die grappige gesprekjes samen te hebben. Gisteren bracht ik Binkie naar bed en hij bestuurde mijn gezicht. Moest benoemen wat het allemaal was, wat hij zag. Dus zo ook mijn wenkbrau, voorhoofd, haren etc. Na dat een aantal keer herhaald te hebben, zei hij hetzelf. Toen hij bij mijn wenkbrauw was, zeit hij voorhaar. Moest er erg om lachen, het kwam er ook zo serieus uit.

Leuke foto's weer op de AK.
Ja, super he dat ze groot worden! Ik kan momenteel ook weer genieten van een gezellige peuter. Ze gaan zo hard ineens. Alissa onthoud alles wat we zeggen of doen en komt daar weken later nog eens op terug, echt gezellig vind ik dat.

Alissa is al 5 nachten droog , geen druppel in haar luier. Als ze dat doorzet tot het weekend dan gaat de luier 's nachts voortaan ook uit en is mijn meisje helemaal zindelijk. Scheelt me nu al veel geld elke maand, deze maand kosten haar luiers in totaal 10 euro, en volgende maand dus hopelijk niet meer. Ik heb genoeg geinvesteerd in Pampers. Al hoewel Elfje nog wel even te gaan heeft.

Die jurk heeft een soort zoompje bij de heupen wat me dik maakt, dat vind ik er niet mooi aan, maar ik kan hem zelf niet vermaken. Dus baal ervan. verder is ie wel leuk, anders had ik hem natuurlijk niet besteld.

Vorige week consultatiebureau met Elfje ze is 73 cm en 9500 gram. Een grote dame. We vermoeden toch een lichte koemelkallergie bij haar. Laatst een danoontje gegeven, maar dat gaf veel buikkrampen bij haar. Nu het advies om sojatoetjes te gaan geven, dus dat gaan we proberen

Binti; lekker hoor Pinkpop!
Lala, elfje 9500 gram? Dat woog nelis met 14 maanden..... Wat een reusje! Jammer van de jurk zeg.

En mega knap van het zindelijk zijn.

Neeltje is helemaal fan van de bambino loco. Wel leuk om te zien. En ze zorgt meestal echt als een moedertje voor nelis. Dat wordt nog wat als hij groter is en dat niet meer wil gisteren had ik het over een kindje dat we ca 3 maanden niet hebben gezien. Ze wist precies over wie ik het had. Ik vond dat heel knap.

suzaa, ik heb een kortingsbon voor hellendoorn van de scapino. Heb je die al? Anders schrijf even je adres op de ak.
Fantasie begint inderdaad steeds meer te werken volgens mij. Steeds vaker krijg ik vragen over knuffelbeesten "is niet eng he?" "Doet niets he?". Suzy zegt sowieso heel vaak "he?" achter haar zinnen. Klintk wel grappig.

Haha, en voorhaar, leuke term Novem!

Elfje is een flinkerd! Suzoon was vorige week 10,3 kilo met 11 maanden, vond ik ook al aardag zwaar. Hopelijk valt het mee met de koemelkallergie of groeit ze eroverheen. Zielig hoor, krampjes. En superknap van Allisa, dat doet Suzy haar voorlopig nog niet na. Af en toe poepen op de wc vind ik al een hele prestatie.

Bambino loco; ik was vroeger ook dol op loco. Eens kijken of het ook iets voor Suzy is.

Ik heb nog geen kortingsbonnen voor Hellendoorn, dus ik houd me aanbevolen. Ik houd wel van een korting!!! Ik zal mijn adres op de ak zetten. Bedankt alvast!
Bambino, hier met kerst al gekregen, maar nog niet geprobeerd. Misschien toch eens uit de kast halen.

Zindelijk wat goed!!! Lijkt me inderdaad wel prettig, maar aan de andere kant lijkt me de lange autorit naar kroatie wel weer prettig als ze gewoon een luier aanheeft en dat we niet midden op de snelweg moeten stoppen omdat ze moet plassen. Ik ga er vanuit dat als ze het voelen dat ze ook gelijk moeten en niet nog 10 min kunnen wachten. Of zou dat wel kunnen?

En heeft er iemand nog een idee of amber van dr douche en shampoo angst af te helpen. Het gaat van kwaad tot erger. Eerst zat ze nog bij me in bad als ik ging douchen, maar nu is het gelijk al krijzen als de douche aangaat en harenwassen is helemaal een strijd. Van mij hoeft ze niet zo vaak haren te wassen, maar soms zit ze onder het zand en ze ook zo'n vreselijk zweethoofd dat ik wel prettig vind om dr haren te wassen. Maar ik ben bang dat ik dr nog een trauma aandoe als ik blijf doordringen. Gewoon in bad en zwembad vind ze water wel leuk. Iemand nog tips?
Pfoe, lastig Misty. Heb je al geprobeerd om haar zelf met de douchekop te laten spelen in bad? En dan beetje opbouwen door de douche zachtjes aan te zetten zodat ze er een beetje mee kan spelen? Krijsend onder de douche lijkt me ook niet leuk voor jullie beiden. Maarja, ze moet wel weten dat het nou eenmaal moet.

Zindelijk lijkt me ook erg prettig, maar kan me voorstellen dat lang ophouden nog lastig is voor ze. Of als ze druk bezig zijn, ze dan geen zin hebben of vergeten om naar de wc te gaan. Voorlopig is het hier nog even niet aan de orde geloof ik!
Misty; lijkt me lastig als ze zo'n scene op zet. Ik weet het ook niet goed, hier is haren wassen ook een drama op het moment. Dus als je een goede tip krijgt...de enige manier waarop ik het nog voor elkaar krijg is dat ze gaat liggen in bad en ik dan de haren uit spoel, maar echt goed schoon word het daar volgens mij niet van. Bij het zwembad ging ze trouwens helemaal zelf onder de douche staan en haar haren wassen..raar kind.

Alissa kun je gewoon overal mee naartoe nemen overigens zonder luier. Als ze aangeeft dat ze moet plassen heb ik zo'n 5/10 minuten om een toilet te zoeken. Dus maak je daar geen zorgen om. Ben wel een keer trots dat Alissa ergens snel mee is, meestal is ze een van de laatste die iets kan als ik vergelijk met kindjes van haar leeftijd.

Alissa was ook met 14 maanden pas op het gewicht wat Elfje nu heeft, maar was op deze leeftijd ook 3 cm kleiner. Ze stond gisteren even rechtop (Elfje) en ik schrok er eigenlijk van hoe lang ze dan is, ze komt al boven de badrand uit met haar oogjes.
Je hebt toch van die speciale dingen die je op het hoofd zet waardoor er geen shampoo in de ogen komt? Soort trechter ofzo? Geen idee hoe zon ding heet maar heb het echt een keer gezien, ergens.

En inderdaad zelf laten doen. Hier wordt eigenlijk nooit gedoucht haha klinkt lekker, maar ze gaan 2x per week in bad en dan was ik daar met de douche hun haar. Meer in bad of onder de douche is toch geen optie met al dat eczeem. Maar het blijft drama dus het is hier even doorbijten. Met een spelletje haar haar natmaken, dan inzeepen is geen probleem en dan snel die douche erop om uit te spoelen. Laatste is een drama maar ja, het moet dan maar even.

Gaat hard he met een tweede. Echt ongelooflijk hoe snel het gaat. Hier dus ook. Saar trekt zich overal aan op en begint al stapjes te zetten. Zo leuk om te zien. Wel heeft ze erg veel last van haar doorkomende voortandjes. Was vannacht weer drama. Denk je van die nachten af te zijn krijg je dit weer, zucht.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hier is douchen geen probleem. Ze vindt het geweldig, ik heb het kriebeldouchen genoemd. Ik kriebel met de douchestraal haar lijfje, het lachen is niet van de lucht

Wij doen de kinderen bijna iedere dag onder de douche, zeker nu ze dagelijks buiten spelen (ZAND!!). 1 keer per week een bad (meestal woensdag) en 1 keer zwemmen. Andere dagen douche. Maar ik was maar 2 keer in de week of zo de haren.

Nelis is 2 dagen ziek geweest. Gillen/krijsen/ niet willen slapen. Alles erop en eraan. Dan ben ik zo blij dat ik een peutertje heb dat begrijpt wat ik zeg en dus graag helpt met een ziek broertje. Ze was zelfs bereid haar avondritueel aan te passen, want ik moest dat alleen doen. En een boekje voorlezen met een gillend ventje op schoot is niet echt een feestje....

Maar goed, vandaag ging het weer goed, kinders naar het kdv en mams eens naar de stad. 2 blousjes, een rok en een jurk gekocht. Want ik had na 2 zwangere zomers en 1 ontzwangerzomer helemaal niets meer in de kast dat ik kon dragen. Echt, wat een versleten zootje zeg! Nu kan ik weer even wat aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven