Welke kleur muur bij Taupe-kleurige bank

07-06-2010 21:32 15 berichten
We hebben sinds kort een nieuwe taupe-kleurige bank. Wat is een mooie kleur muur daarbij? De muur is nu een beetje beige/greige, maar dat maakt het nogal een grauw geheel. Het liefst wil ik ook nog de muren niet allemaal dezelfde kleur. Dat maakt het ook alweer moeilijker. Maar ben benieuwd of jullie me een eindje op weg kunnen helpen.

Oh ja, ik hou van veel kleur, maar wil het ook nog wel stijlvol houden.
Alle reacties Link kopieren
Spierwit of antracietgrijs
Ligt eraan wat voor sfeer je voor ogen hebt denk ik.. Ik heb zelf ook taupe (maar dan op de muur) en ik heb het gecombineerd met paars, lichtgrijs en antraciet, met witte accesoires.
Wit ral 9010
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
www.kleurinspiratie.nl

Ik zou gaan voor aqua
Aubergine/Paars.
Ik heb de openingspost nog even aangepast. Ik hou van veel kleur. Maar ja, welke kleuren. Aubergine vind ik wel mooi, maar welke kleur dan bijv. de andere muren?
Taupe met oud roze is prachtig !!

Geen baby roze, maar echt OUD ROZE is super !!!
Oliifgroen

Bruin
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Okergoudgeeloranje. Of turquoise. Of aubergine.
Ik heb hier zwarte bank, roze vloerbedekking, zwart dressoir en zwrte eettafelstoen. Muren zijn afwisslend; wit en paars/oud roze en een zwart/paars/oud roze behang op andere muur.

Zo is er toch samenhang en kleur.

Zal andere muren van huis maar niet benoemen qua kleur !

Hahahah
once upon a time called.....right now
oud roze / paars achtig
Hier ook taupekleurig bankstel. Teakhouten meubelen, donkere vloer met licht, hoogpolig tapijt. Donkere gordijnen en lichte muren. Op één muur behang met een leuk printje met wit/beige. Wij zijn er erg blij ermee.
lichtroze en lichtblauw. je hebt nu van die troebele verfkleuren, volgens mij is dat kalkverf of iets dergelijks, zie je veel in van die landelijke winkels. supermooi als je al veel wit/ grijs/ taupe tinten hebt!
Heel licht effen turquoise, aqua of kiwigroen. Of wit behang met een motief in een van deze kleuren.

Aangevuld met een paar accessoires in dezelfde kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven