Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goeiemorgen
Ohw Juultje, sorry dat ik niet heb gereageerd! Druk keer 3..

Wat naar van JD! Hoe is het vandaag? Ben je al naar dok geweest? Goed dat je toegeeft het niet alleen te kunnen. Dat lijkt kwetsbaar, maar is juist een krachtige stap!

Sneu ook dat JZ er nu last van had he. Dat geeft misschien wel de doorslag om hulp te zoeken.

Sterkte!!
Voor JM gaf het (gericht) slaan met de paraplu de doorslag in ieder geval, hij heeft 'm daarna in zijn boosheid door midden gebroken... en om hem boos te krijgen moet je ver gaan hoor. Bovendien idd vanwege JZ, het jochie was echt van streek, hij begrijpt er ook niets van natuurlijk. Afspraak is vanmiddag, na school. Eens zien waarheen hij ons verwijst.

Gisteravond een goed gesprek met JM erover gehad, dat was erg fijn. Vandaag gaat het goed, maar ze zit nu op school, dus we zullen zien hoe het straks is.
Zo hee, een paraplu doormidden breken is ook niet niks..

Fijn dat JM en jij op 1 lijn liggen in elk geval!

Moet wel even lachen om je met 'vandaag gaat het goed'.

Of is ze tussen de middag thuis geweest?

Heb je er nog met haar zelf over gehad? Dat doe ik na elke aanvaring hier. Ze kan nu goed sorry zeggen.

Succes bij dok!!
Nee, niet thuis tussen de middag, ze heeft een continu rooster (eet dus met de klas). Ik heb het er nog met haar over gehad, maar ik dring maar moeilijk tot haar door. Toen ik het had over het slaan met de paraplu, had zij het er vooral over dat het zo jammer was dat papa 'm kapot had gemaakt.

Ff wat anders: kan dit samen? Ik heb helemaal niets meer dat een beetje netjes is en ik moet er zondag wel een beetje representatief uitzien...

Kan! Ik zou zelf alleen voor luchtiger gaan (b.v. nette linnen broek). Volgens mij wordt het lekker warm namelijk.

Speech al af?
Je ziet het niet goed, maar de broek is redelijk luchtig. Linnen kreukt zo snel. Speech begint vorm te krijgen.

Voor JD heb ik een verwijzing voor de kinderpsycholoog gekregen. Ik ben benieuwd.
Aha, hij zag er nogal wollig/warm uit. Dan is het goed.

Linnen kreukt idd gauw. Had net een broek gepakt voor weekendje weg, toch maar niet.

Goh, naar de psych... Zie je er niet tegenop? Hij/zij nam het in elk geval serieus he.

Wat zal Luni genieten.

Ik ga mij ook richten op koffer inpakken, morgen vroege boot naar Wad.eiland. Zondag weer thuis. Doei!!

Oja Juultje, heel veel succes bij de expo. Je kunt 't!!
Nee, het valt mee idd, broek is niet zo dik.

Het klinkt nogal heftig inderdaad, hij had net een gesprek gehad met een van de psychologen en kon me meteen een folder meegeven. Je kunt er dus ook terecht voor opvoedkundige problemen en ze werken samen met orthopedagogen en kunnen daar eventueel weer heen doorverwijzen. We zullen hoe dan ook wel op de juiste plek terechtkomen. Ik zie er wel tegenop..

Veel plezier dit weekend!
Is iedereen van het mooie weer aan het genieten?
Juultje, hoe is het gegaan? Was het een succes, veel mensen?

Hoe ging je woordje?

Zo, wij zijn weer thuis. Het was een superweekend dankzij het mooie weer! Ook wel blij om het gehad te hebben. Nu uitpakken etc.

Heb je het idee dat ze iets bij haar kunnen constateren? Of zie je meer tegen de onderzoeken op? Mijn ervaring is dat ze dat heel goed doen, de deskundigen.
Praatje ging goed! Niet superveel mensen, ze waren wel allemaal enthousiast. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen de komende maanden.

Mooi dat jullie het lekker hebben gehad. Het weer was echt super.

Waar het ons om gaat is dat wij leren hoe we met haar drift om kunnen gaan. Ik denk niet dat ze bij haar iets zullen constateren, maar we gaan er wel aardig blanco in, je weet maar nooit.
Juultje, wat goed dat jullie hulp zoeken. Bij MB op school loopt er op bepaalde dagen een opvoedkundige rond waar je vragen aan kunt stellen. Is er zoiets ook niet op JD's school?

Fijn dat je praatje goed ging, spannend zoiets.

Compu, heerlijk weer gehad dus. Fijn. Was je met (schoon)familie? of met zijn drietjes?

Hier ook heerlijk. Vooral MB had een super weekend. Vrijdagmiddag ging hij met een vriendje naar een meer hier in de buurt. en zaterdag een kinderfeestje.

Trouwens wel stom. Vrijdag zou ik MB om half 5 ophalen bij dat vriendje, en ze waren er niet (ik wist niet dat ze weggingen) Dus ik wachten bij dat huis, maar om kwart voor 5 nog steeds niks. Ze waren met de vader, maar daar had ik geen telefoon van, dus ik bellen met de moeder (zat op haar werk) en zij ging weer bellen met haar man. Uiteindelijk belde ze weer terug en bleken ze dus bij dat meer te zitten en het was zo leuk dat ze later naar huis gingen.

Geen punt natuurlijk maar LAAT HET EVEN WETEN. Ik zat daar maar bij dat lege huis en begon me al aardig zorgen te maken.

Uiteindelijk werd MB om half 6 thuisgebracht.
Geen idee eigenlijk of zo iemand op school beschikbaar is, zal er eens naar vragen.

Jee, wat een ondoordachte actie van die vader zeg! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakte, zoiets meld je toch?!

Wij hadden gisteren een buurmeisje mee naar het bos, in het bos bedacht ik me pas dat we geen tel.nr. hadden van haar ouders, dat vraag ik de volgende keer ook maar even. Kan toch wel eens handig zijn.
Goeiemorgen!
Morning!

Nah Mokkie, wat een raaaare vent. Kun je toch niet maken?

Begon MZ er niet over of heeft hij de tijd nog niet zo in de gaten?

Goed Juultje, dat je het hebt gedaan en dat het o.k. ging! Ben ook benieuwd of het vruchten gaat afwerpen. Al plannen voor een volgende keer of is het nog te vroeg?

Wat zal Luni heerlijk genieten! Ze heeft het verdiend na zo'n jaar.

Huis gaat opbouwende fase in! Ik zag een bad en tegels. En een plafond! Hoe blij kun je zijn met een plafond haha.
Luni geniet! Kreeg net sms van haar. Ze vertrekt morgenochtend vroeg weer. We kijken uit naar haar verhalen!
Leuk, een sms van Luni. Fijn dat ze geniet.

Compu, lekker dat het huis opschiet. Wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen?

MB had het gewoon naar zijn zin daar aan het water, dus hij had niet echt door dat het laat was ofzo.

Ik heb de vader wel goed laten weten dat ik er niet blij mee was. Nu heeft ie mijn telefoon ook in zijn mobieltje staan.

Ben net thuis van alweer een ouderavond. Nieuwe ouders van mijn nieuwe brugklas van volgend jaar.

Ben het een beetje zat, zoveel avonden op school.
En voorbij! We zijn weer thuis...maar wat een heerlijke vakantie

We zijn erg bruin geworden,lopen nu nog rond in Ibiza-style( J een oude gescheurde spijkerbroek en ik in zo'n heerlijk lange jurk) en hebben net de koffers uitgepakt en de souvenirs uitgestald.

Ik zeg het niet vaak maar hier ga ik zeker nog eens terug! Foto's volgen maar vandaag niet meer denk ik,we hebben een behoorlijk slaaptekort,afgelopen nacht 4 uurtjes en de nacht ervoor zelfs nog minder(wel aan het zwembad bij liggen tukken) en dan zijn we niet eens naar zo'n hippe club geweest.

We hebben Jim een uitgebreide knuffelsessie gegeven,de meisjes hebben hem echt goed verzorgd,zijn hier meer geweest dan ik gevraagd had dus ik ben er heel blij mee zoals het gegaan is.

Nu even bijlezen hoe het met jullie is
Luni, welkom terug! Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad!

Je hebt nog al eens ouderavonden, Mokkie, zou ik ook niet blij van worden. Zeker nu het toch al allemaal niet zo lekker loopt.

Wordt het huis naar je zin, Compu? Kun je er een beetje afstand van nemen?

Volgende keren zijn al wel in de planning, we hebben diverse andere geïnteresseerden.
Dank je,ik zag dat jij ook een goed weekend had,leuk leuk. Vond je de speech heel eng om te doen? Ik vind het bewonderenswaardig!

Mokkie,het is idd veel,dan kun je wel met de vakanties veel vrij zijn maar zo te lezen weegt het niet tegen elkaar op.

Ik wil ook terug naar 4 dagen werken hoor,in de vakantie merkte ik pas hoe moe ik was;de eerste dagen van 9-9 geslapen enzo.

Ik heb vast wat foto's op hyves gezet,toch maar wel
Fijn dat je weer terug bent en leuk hebt gehad, Luni!!

Kon je daar niet goed slapen ofzo? Of heb je je eigen feestjes gevierd op de kamer?

Hoe was het weer?

Prachtige foto's zeg!! Mooie omgeving, zee...

Dat hippieachtige spreekt me niet zo aan, jou?

Lekker dat de dames goed hun best hebben gedaan, dat was het geld dan wel waard. Nu maandag pas weer aan de slag?

Juultje, er is nog niet zoveel gebeurd hoor.. Dus of het naar mijn zin wordt, moet je nog maar een keer vragen haha.

Maar de tegel lijkt mooi te zijn (met laag stof erop).

Mokkie, de bedoeling is half juli over, dan heb ik nog een paar weekjes tot de uitger. datum.. Sttttraaaakke planning!
Luni, welcome back. Wat een mooie foto's.

Enne dat hippieachtige.... geweldig!!!

Ik zit met een half oog naar het uitslagprogramma te kijken. Over 10 minuten de eerste prognose. Ben benieuwd.

Compu, idd een strakke planning. Spannend hoor.

Luni, of de vakanties en vele avonden werk tegen elkaar opwegen weet ik niet. 't is gewoon echt een baan van hollen of stilstaan. Ik vind mezelf soms echt zielig dat ik zo vaak veel meer werk dan mijn 4 dagen. Maar in de zomervakanie voel ik me gezegend met zoveel weken vrij.
Leuke foto's, Luni!

Heeft iedereen gestemd?
Ik heb er compleet niet aan gedacht Juultje,we zijn vooral bezig geweest met spullen uitruimen enzo.Nog even bij de meisjes die Jim verzorgd hebben geweest,even afgerekend en bedankt.

Laat in de middag hebben we een flesje Cava opengetrokken en pizza uit de vriezer gehaald,lekker liggen slapen daarna

Net voor het donker werd nog even een rondje om het meer gelopen,gezellig met zn 2.

Compu,ik vind juist dat hippie-achtige leuk,de hippie-markt is 2x per week en is echt leuk opgezet,met veel verschillende kraampjes,kleding,sieraden,kruiden,schoenen etc etc. In het midden stond een bedoeinentent waar ze verse muntthee en marrokaanse hapjes verkochten en we even lekker hebben gezeten.

We hebben goed geslapen...alleen maandagavond waren we uit,pas rond 4 uur uur terug in het hotel,we moesten toen de scooters weer op tijd inleveren dus om 8 uur ontbijten en daarna op pad.

Gisteren hebben we uitgebreid gegeten en weer pas rond 1 uur terug,vanmorgen ging de wekker om 5 uur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven