Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou zou me ook doodschrikken van die kop eigenlijk alleen Femke geen eng hoofd.

Net 1 solli de deur uit en een open brief geschreven die naar alle woningcorporaties in de buurt gaat. Met dank aan Kess, Dier en Star. Hier in het dorp zit een heel klein woningbouwvereniginkje en daar wil ik eigenlijk wel heel graag werken. Dus die krijgt hem vandaag en de rest volgende week.

Nemo is de Kanjer van de week! Geen idee wat het is maar hij is er zelf bijzonder verguld mee

En Erwt doe es meld zeggen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
De kanjer van de week

Vinnum altijd wel een kanjer hoor, al vind ik kanjer echt een van de stomste woorden in de Nederlandse taal.

Ik heb Erwt elders al gesignaleerd. Ze meldt zich overal behalve hier gewoon

Goed van de sollicitaties!

hier ziek, flinke buikgriep. Of t zijn de zelfgebakken scones, maar wat kan er nu mis zijn aan scones? En koorts erbij dus gok toch op virusje.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Tsssssk die Erwt zit ons gewoon een poets te bakken.

Kanjer is een stom woord maar erger nog vind ik hongerlap of hongerlapje. Gatverdamme.

Ojee aan de kakkerij dus, rauwe eieren? Scones lekkerrrrrr, maar niet die homemade meuk, die zijn viehieessss

Vriendin heeft vandaag echo gehad en het is 1 muppet en alles goed, ben zoooo blij!!!
Sorry

MELD!

Ik kon ons even zo snel niet vinden en toen was ik te lui om terug te zoeken
Peas on earth!
Enge Agnes in dat filmpje trouwens

Goed van sollicitaties Vishie! Ben benieuwd! En voor de kanjer van de week en voor vriendin met 1 muppet

Inad, hoest nu?

Ik doe een poging tot Rustig Aan en Weinig Doen. Dat is nog niet zo simpel, want ging net stiekum toch boodschappen doen. Heb nu alle dingen die niet in de koelkast hoeven in de auto laten staan, anders krijg ik ruzie met Xan
Peas on earth!
Ben bijgelezen. Bewijs: kanjer, scones, meld, brief, agnes.

Maar nu geen tijd verder. Houdoe!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 juni 2010 @ 13:20:

Sorry

MELD!

Ik kon ons even zo snel niet vinden en toen was ik te lui om terug te zoeken Hoera Erwt, je hebt je helemaal aangepast aan je verlof

Is het me toch gelukt
Peas on earth!
Zou Erwt al bevallen zijn?

(heeft haar allang weer gespot )

Ik ben nog ziek, blegh!

Oja, Stomwijzer gedaan: Partij voor de Dieren. Alweer. Niet dat ik Stomwijzer serieus neem, maar het komt overal uit. En Brandvoting = CDA. Komt door de Albert Heijn, denk ik
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Melden Erwt

Ik heb ook Albert Heijn ingevuld en krijg VVD. En ik heb niet eens Volvo ingevuld
quote:Inad schreef op 08 juni 2010 @ 10:20:

Zou Erwt al bevallen zijn?

(heeft haar allang weer gespot )

Dat kan niet, want ik ben nét wakker
Peas on earth!
Ooooooooooo da's lekker!
Hier ook VVD uit brandvoting. Met Albert Heijn en VW.

Partij voor de Dieren ben ik nog nooit bij uitgekomen.

Vish, nog steeds zwevend of heb je intussen een keuze gemaakt? Erwt, jij moet alvast even je stemformulier opzoeken om Xan te machtigen, want jij ligt morgen in je kraambed de verkiezingsuitslagen te volgen. Succes alvast!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja leuk, met ploftieten naar Geert Wilders kijken.
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 10:40:

Ooooooooooo da's lekker!

Ja

Ik was wel vroeg wakker (06.00 uur) want Xan moest heel vroeg op voor werk. Kon niet meer slapen, heb lekker een beetje gelezen en ben rond 08.00 uur weer in slaap gevallen, tót net

Morgen?! Oh, dan moet ik snel nog even luiers kopen, want dat heb ik nog niet gedaan namelijk
Peas on earth!
Zaten die niet in een of andere blije doos?
Nou hup, op naar de AH, dan kun je meteen een beesie in het wiegje leggen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 10:49:

Zaten die niet in een of andere blije doos?

Ja inderdaad, ongeveer 15. Maar daar kom ik vast niet zo ver mee?

Hier ligt inmiddels een knalkleurig oranje Beesie op tafel. Daar wordt die arme Doperwt helemaal hyper van volgens mij
Peas on earth!
Kom je dag 1 wel mee door hoor
Met 15 luiers kun je 2 dagen vooruit. Hoe ouder kinderen worden, hoe minder luiers ze per dag verbruiken. Alleen heeft Vito nog niet helemaal door dat het ook helemaal zónder luiers zou moeten kunnen.
Loretta is De Mol. Punt.
Wat voor merk luiers gebruik jij?

*gaat nog even vergelijkend warenonderzoek doen*
Peas on earth!
Draagt Vito altijd nog luiers dan? Of alleen 's nachts?
Peas on earth!
Vito is bezig met zindelijk worden, maar neemt daar uitgebreid de tijd voor. Ik koop de Pampers altijd bij de Makro in van die grootverpakkingen. Maar dat moet je bij die kleine maatjes niet doen, hoor! Tony heeft maat 1 van Pampers maar anderhalve week gedragen, toen door naar maat 2 en daarna al heel snel naar 3. Vanaf 3 blijven ze wel een tijdje in dezelfde maat. Maar daar heeft Star vast een andere mening over.
Loretta is De Mol. Punt.
Pampers!

Begonnen bij Ceetje met Kruidvat want die zouden zo geweldig zijn maar ik vond het drie keer niks.
quote:Kess schreef op 08 juni 2010 @ 11:07:

Vito is bezig met zindelijk worden, maar neemt daar uitgebreid de tijd voor. Ik koop de Pampers altijd bij de Makro in van die grootverpakkingen. Maar dat moet je bij die kleine maatjes niet doen, hoor! Tony heeft maat 1 van Pampers maar anderhalve week gedragen, toen door naar maat 2 en daarna al heel snel naar 3. Vanaf 3 blijven ze wel een tijdje in dezelfde maat. Maar daar heeft Star vast een andere mening over.

Ja die kleine scharregatjes van mijn meisjes groeien niet zo snel.

Vito lui?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven