Gewoon Thuis
donderdag 11 februari 2010 om 10:54
Ha Erwt! Doe eens een update? Ik ben geen trouwe meelezer maar een bij vlagen binnenvallende en dan laatste pagina scannende meelezer (en die laatste pagina bijlezen lukt in dit geval ook al niet).
Dus: echo al gehad inmiddels dacht ik he, hoe gaat het, wat wordt het? Ik gok jongetje, want een meisje overweeg je meestal geen Per te noemen.
Dus: echo al gehad inmiddels dacht ik he, hoe gaat het, wat wordt het? Ik gok jongetje, want een meisje overweeg je meestal geen Per te noemen.
donderdag 11 februari 2010 om 10:56
donderdag 11 februari 2010 om 11:54
donderdag 11 februari 2010 om 13:38
quote:Inad schreef op 11 februari 2010 @ 11:54:
Raf is ook een naam trouwens
Maar associatie Rote Armee Fraktion wel heel groot.
En Royal Air Force.
Ik ken wel een Raf en het is een leuk jochie, misschien dat dat nog iets uitmaakt?
Wat vind je van Melle?
En verder:
Hey, een nieuw topic!
Hey, een Mille!
Hey, een Per!
Raf is ook een naam trouwens
Maar associatie Rote Armee Fraktion wel heel groot.
En Royal Air Force.
Ik ken wel een Raf en het is een leuk jochie, misschien dat dat nog iets uitmaakt?
Wat vind je van Melle?
En verder:
Hey, een nieuw topic!
Hey, een Mille!
Hey, een Per!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 11 februari 2010 om 13:38
Bezig bijtje: Harket is getrouwd geweest met de Zweedse actrice Camilla Malmquist van 1 februari 1989 tot mei 1998. Hij woont nu samen met Inez Andersson.
Uit zijn huwelijk met Camilla Malmquist heeft hij drie kinderen: zoons Jacob Oscar Martinius Malmquist Harket (14 mei 1989), Jonathan Adler Henning Malmquist Harket (30 december 1990) en dochter Anna Catarina Tomine Malmquist Harket (14 april 1993). Met Anne Mette Undlien heeft hij een dochter Henny (6 februari 2003), Met Inez Andersson heeft hij een dochter Karmen Poppy (13 september 2008). Als hobby's heeft Harket tekenen, schilderen, muziek, orchideeën en auto's.
Uit zijn huwelijk met Camilla Malmquist heeft hij drie kinderen: zoons Jacob Oscar Martinius Malmquist Harket (14 mei 1989), Jonathan Adler Henning Malmquist Harket (30 december 1990) en dochter Anna Catarina Tomine Malmquist Harket (14 april 1993). Met Anne Mette Undlien heeft hij een dochter Henny (6 februari 2003), Met Inez Andersson heeft hij een dochter Karmen Poppy (13 september 2008). Als hobby's heeft Harket tekenen, schilderen, muziek, orchideeën en auto's.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.