A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Tweeling gefeliciteerd!

Later is nu
Hiep hiep hoera, gefeliciteerd Jasmine en Twin!! Vanavond de voetjes van de vloer

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Tweeling, van harte gefeliciteerd!!!

XXX

Van Harte Tweeling
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Leuke plaatjes, bedankt voor de felicitaties lief .

Voetjes vd vloer... dat ligt aan de muziek Dee;-)

Ik heb wel in de tuin kunnen zitten, dat was een fijn kadootje.
.
Euh waar is Garfield gebleven ???????????????????
Goedemorgen!

Garfield? Die zal wel weer met Pooky op stap zijn.

Thee???!! Kom je nog een keer het plaatje van de OP veranderen?

Zo zeg....verjaardag van Twin was leuk... lag om half 5 op bed. En toch ben ik zo fris als een hoentje, raar maar waar.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
He De.. dat doe je goed!

En ja ik had Garfieldplaatje geplakt voor Twin... raar hoor!
Allemaal braaf gestemd gisteren? Ben heel benieuwd wat voor 'n coalitie eruit gaat komen. Ik heb gisteravond stemmen geteld, er hadden 943 mensen gestemd, waarvan 18 op het CDA.... verder idd veel VVD, PVV, PVDA en SP. Heel weinig D66, dat verbaasde me.

En oh ja, 2 voor de Christen Unie, en 1 voor Rita Verdonk. Zielig
Uiteraard braaf gestemd... D66 hier!

En ik ben in shock over de uitslag... men o men PVV zoveel zetels
Ja, PVV is echt bizar. Ik heb VVD gestemd, zoals altijd voor de landelijke verkiezingen.
ja, gestemd én op stembureau gezeten. Ik was de eerste stemmer

Ik wilde zeggen dat ik op de enige vrouwelijke lijsttrekker gestemd had, maar er waren er veel meer, die zijn alleen nooit zo in the picture. Nouja, Rita was ik gewoon vergeten.

Die had bij ons trouwens meer stemmen dan het CDA! Vond ik echt schokkend hoor.

Ik ben eigenlijk ook in shock over het aantal zetels van de VVD Da's niet mijn kant, zeg maar. Na een dagje stembureau hoop ik altijd dat onze uitslagen maatgevend zijn voor de rest van Nederland. Helaas.. weer niet.

Dagje stembureau zitten was trouwens weer enorm pijnlijk. Op het laatst kwam ik erachter dat er in een kantoortje dichtbij stoelen waren met zachte zittingen. Nadat ik me die had toegeëigend, was het zitten een stuk prettiger. Volgend jaar neem ik die gelijk!

Ben nu benieuwd wat het wordt en vooral: voor hoelang

Afgang Aftreden van Balkenende vond ik sneu. Dat die man nooit voor/tegen zichzelf beschermd is en bij de laatste val afgeserveerd snap ik niet.
Later is nu
Ik heb ook braaf gestemd (SP). Vandaag helemaal blij: hier om de hoek was uitverkoop van Gets (grote maten), alles voor een tientje! Heb ik 2 broeken, 3 rokken, 1 jurk en 2 shirts-jurken gescoord voor in totaal 80 euro. Kijk, dan wordt het leuk. Ik hoorde dat er mensen uit Nijmegen naast me stonden, pfffff....Voor mij is het 5 minuten rijden, voor hun 2 uur denk ik...
hee, dat is lekker, Carlien

Ik las gisteren in de Flow en zag je webshop erin staan
Later is nu
quote:dreamer schreef op 10 juni 2010 @ 14:40:

Volgend jaar neem ik die gelijk!

Gaan we volgend jaar alwéér stemmen

Lekker Carlien, heerlijk shoppen is dat!
Jaaaah leuk he?! Mijn webwinkel staat deze week ook in de Yes, én ook nog in Up Magazine.
En hoi Dee!!
Ja, opgezocht. In elk geval de Provinciale Staten, Dee

(en wat jij verder allemaal nog denkt.. zouden we nu wel of niet een kabinet krijgen dat z'n tijd uitzit??)
Later is nu
Wat goed Carlien!

In de Flow hebben ze altijd een paar pagina's met webwinkels en ik vond die van jou daar altijd al bijpassen. Was alleen te lui om ze te tippen, maar je staat er toch in
Later is nu
Hee Carlien... (beetje laat )

Oh ja, Provinciale Staten, hebben we het gisteravond nog over gehad, ik was het alweer kwijt. En ik hoop dat het kabinet nu idd een keer z'n tijd uitzit!

Ik ga morgen voor een paar dagen naar het warme zuiden, het best wel verre zuiden... en wat denk je wat, heerlijk weer de hele tijd daar, en het weekend is knuddeweer voorspeld . Hopelijk hebben al die sites het verkeerd!!

Fijn weekend alvast allemaal!
Oh ja, en leuk dat je winkel weer vermeld is Carlien. Ik schrijf heel vaak sites over uit tijdschriften, in een boekje, gerubriceerd naar leuke vakantieadressen, leuke cadeautjessites, restaurants, kleding, etc.
Wat goed Deee, zo'n boekje!

IK schrijf (in één van de vele boekjes, die ik wel bij me heb) wel boeken op, die ik nog zou willen lezen. Maar die boekjes heb ik eignelijk toch nooit bij de pc.. nee, ik ben ervan overtuigd dat ik leuke sites wel onthoud

Over onthouden gesproken: ik las van de week de Flow en vandaag de Happinez.. Hierin, en bij een topic hier op het forum, veel wijsheid gezien en gelezen. Maar.. dat ben ik volgens mij ook allemaal zo weer kwijt

Al die wijze woorden, mooi volzinnen enz, eindigen in mijn hoofd als een brei, met daarin af en toe een lichtpuntje herkenning, als "heb ik hier niet iets goeds over gelezen? maar waar ook alweer?"

heeft het lezen van al die wijsheden dan nog wel zin?
Later is nu
Ik loop wat achter hier

Ja, braaf gestemd. Mijn stemgedrag is nogal 'vreemd', lokaal SP en landelijk VVD.

Vond het ook best een sneu aftreden Dreamer (en had het niet verwacht eigenlijk).

Dat zijn lekkere koopjes Carlien. Vlak bij LL zit een 5-euro winkel waar ik afgelopen jaar 3 of 4 x iets leuks heb gescoord.

Dee, jij zit nu dus in het zuidelijke zuiden? Hoop dat de weersverwachtingen ongelijk hadden.

Moet hier nog wat pagina's teruglezen, maar eerst tijd om te zien of de oven al op temperatuur is, want trek en moet nog wel ff in de oven.

En dan straks lekker Monk kijken!
Ah, ook een Monk-kijker? Zijn we allemaal (Manlief, Kids en ik) gek op!
quote:Carlien schreef op 13 juni 2010 @ 00:39:

Ah, ook een Monk-kijker? Zijn we allemaal (Manlief, Kids en ik) gek op!

Hey Carlien, op de valreep van gaan slapen las ik nog je berichtje. Ook zo genoten van de 2e afl van vandaag dat ie ff helemaal losging? Ik zit/zat einde pilstrip (slik wel door maar wel zoetbehoefte) en na Monk nog snel ff naar super geweest voor kletskoppen en frou-frou (en nu dus aan de koekjes ) .

Dat quiz-schandaal was volgens mij vergelijkbaar met dat weekend-millionares gedoe in Engeland.

Maar ik vind Adrian leuk en vind haar bij Closer (Brenda) ook zo leuk. Nu (hoogste) bedtijd. Ok, nog 2 kletskoppen en 1 wijntje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven