A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
ja, die mobieltjes, het is wat. Jarenlang (toch best een enorm groot deel van m'n leven) kon ik uitstekend zonder. Toen had ik er eentje, maar gebruikte ik 'm zelden en echt alleen voor bellen. Nu heb k m'n huidige mobiel 1,5 jaar en kijk ik uit naar m'n volgende tijdelijke contract (bij weer andere provider, denk ik) zodat ik een nóg weer andere mobiel kan nemen, met weer andere prioriteiten (vorige keer wilde ik persé walkman erop, die heb ik nog nooit gebruikt. Nu wil ik goede camera.. met huidige kan ik niet inzomen en dat vind ik lastig..) Het valt me op dat de telefoons 'van tegenwoordig' ook gewoon echt niet langer meegaan dan 2 jaar. Bij mij tenminste niet. Nu is het schuifsysteem ineens niet goed meer. (zat zelfs een tijdje bijna vast) De vorige keer het contactmechanisme van het openklap systeem niet, waardoor de telefoon steeds uitging..

Achja, hoe mooier hij moet zijn en hoemeer hij moet kunnen doen, hoe kwetsbaarder, natuurlijk.

Bedankt voor de felicitaties
Later is nu
ohja, en met of zonder internet. Ik dacht 1,5 jaar terug dat ik bij het volgende abonnement deze keuze helemaal niet meer zou hebben, maar dat valt eigenlijk tegen. Dus die keuze moet ik dan ook nog maken.. ~zucht~
Later is nu
Ja die mobieltjes dat weet wat tegenwoordig! Maar ik zweer sinds januari echt bij mijn iPhone
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ja Freak, fijne telefoon dus idd? Ik heb nl een Ipod, en daar werd ik helemaal gestoord van. , qua muziek erop zetten. Maar Iphone is wrs niet daarmee te vergelijken aangezien je daar niks op zet. De man van vriendin heeft een Iphone en ik moet zeggen dat het er wel erg mooi uitziet, hij liet toen even iets zien via uitzendinggemist, echt gaaf.

Ik bel eigenlijk amper Dream, sms wel redelijk veel, en gebruik m'n telefoon als reminder voor allerlei dingen, dat vind ik echt een super functie. En wat ik ook handig vind aan huidige telefoon is dat ie na 10 min een weer een signaal geeft als je een sms of telefoontje gemist hebt. En dat het een dichtklapapparaat is vind ik ook lekker. Afgelopen april heb ik tel. 2 jaar en hij doet het nog prima, alleen wat vaker batterij opladen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:dreamer schreef op 03 juni 2010 @ 11:27:

ohja, en met of zonder internet. Ik dacht 1,5 jaar terug dat ik bij het volgende abonnement deze keuze helemaal niet meer zou hebben, maar dat valt eigenlijk tegen. Dus die keuze moet ik dan ook nog maken.. ~zucht~

Ja, zucht!

Life is a bitch
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
heb je ook wat aan een iphone als je thuis een gewone pc hebt en geen Mac?

Iphone zal wel te duur worden..

haha, ja, waar je al niet om gaat zuchten

ik bel trouwens ook zelden. Ik wil dus wel weer een abo, waarbij belminuten bewaard blijven. Ik dacht dat niet nodig te hebben, maar het valt tegen. Mijn huidige telefoon geeft geen herhaalsignaal, als ik 'm niet gehoord heb. De vorige wel. Dat was een Pebble, die vond ik zó mooi .. helaas ging ie dus stuk. Huidige telefoon is ook te zacht, daardoor hoor ik 'm vaak niet (buiten, staat op z'n hardst) en moet ik terugbellen. Hierdoor bel ik meer, vooral omdat de kinderen tegenwoordig ook vaker alleen thuis zijn.
Later is nu
Dreamer, dat je telefoon te zacht gaat kunt je volgens mij oplossen door met 1200 te bellen (is servicenummer voor iedere provider). Volgens mij kun je daar het volume laten regelen. .....maar nu ik dit zo schrijf klinkt het wel heel gek.... ik heb toen ooit een keer gebeld omdat mijn voicemail al na 3x overgaan aanging. Dat heb ik daar toen laten veranderen.

Was dat een Motorola, die Pebbles? (moet meteen aan de Flinstones denken, haha!). Dat was de eerste die ik kreeg, met googlen. Ik heb ook een Motorola, m'n 2e al, erg fijne telefoon.
Ja, een Motorola.. was inderdaad een fijne telefoon. Hij ging ook zo simpel open. Andere dubbelklap toestellen vind ik lastiger, daarom nu een schuiver.. maar deze loopt inmiddels vast

Trouwens nog over teken: die zitten dus ook in het gras! Ze lieten dit eens zien bij Klokhuis, gingen ze met een wit laken over het gras heen, kregen ze allemaal teken op. Ik denk dat het probleem bij Milo ook is dat hij klein is en direct onderaan al veel haar heeft, waar zo'n beest makkelijk inklimt.

Met Milo loop ik alleen maar in het parkje, eigenlijk.

Ah,dat van die voicemail zou ik ook graag regelen. Niet alleen is de telefoon wat zacht, hij gaat ook te snel over op voicemail. Daardoor ben ik sowieso te laat.
Later is nu
Hoihoi!

Vandaag weer heerlijk met de hond langs het Noordzeekanaal gewandeld, hij vindt het heerlijk om gelijk een duik te nemen dan. Sinds kort neem ik balletjes mee, die gooi ik in het kanaal en dan springt hij erachteraan .

Vandaag kreeg ie applaus van mensen die op een gróóót cruiseschip voorbij voeren, echt hilarisch!

O ja, en ik moest bloed prikken, en mijn suiker is licht verhoogd, maar verder alles goed, zelfs mijn cholesterol is keurig, ik helemaal blij! Te hoog cholesterol zit bij ons in de familie...
Wat fijn Carlien! Van die cholesterol dan, van die suiker dan weer niet.

Klinkt leuk, zo'n zwemmende hond, maar was je 'm daarna ook? Moet er niet aan denken, een kleddernatte Milo in huis

Milo gelukkig ook niet

Hij moet trouwens gewassen. Heeft gisteren heel leuk gespeeld met een ander hondje, maar rolde wel steeds door het gras van het hondenspeelveldje. En jullie weten vast wel wat honden doen op hondenspeelveldjes

Bovendien moet hij nodig geborsteld. Maar.. ik ben nu eerst bezig het met terras. Dat moest ik al een tijdje doen, maar het was te koud/nat ik was te moe/moest werken.. enz. Nu ben ik heeeel langzaam op gaan aan 't komen en vandaag moet het wel af! (alleen terras, niet rest van de tuin natuurlijk )
Later is nu
We hebben volgens mij een vuilafstotende hond , als ie opgedroogt is is ie meestal gelijk ook weer wit met zwart (terwijl ie langs het kanaal wel eens helemaal grijs is).

Ik was hem daarna niet, alleen als ie in een baggerslootje springt (dan gaat de tuinslang er nog even overheen, in onze tuin). Goedkope Ikea plaids op de bank in de auto, en thuis een handdoek over de bank (of op laten drogen in zijn mand), en de hond is weer zo goed als nieuw

Zo'n Friese Stabij heeft enorm veel energie, en moet gewoon goed bewegen. En met zwemmen krijgen we 'm wel moe (en ze kunnen met warm weer tenminste lekker afkoelen).

De vuilnisbakpoedel die we hiervoor hadden had niet zo enorm veel behoefte om te rennen/springen/spelen/zwemmen als deze.
Nee, dat heeft milo ook niet. Die is bekaf na een paar rondjes rennen met een andere hond

Heb met tuinruimen teek gevonden en door wc gespoeld
Later is nu
Hier geen hondenverhalen:)

maar die iPhone zweer ik echt bij even snel bijlezen posten of iets opzoeken... Goud !

Heerlijk weekend gehad en jullie?
Ja, heerlijk. Alleen jammer dat het erop lijkt dat ik zonneallergie heb Steeds als ik in de zon ga krijg ik rode uitslag, die jeukt én zeer doet. Ik dacht nog dat het aan de zonnebrandcreme lag, maar die heb ik vandaag niet gesmeerd.

Heb wel leuk vogelhuisjes geschilderd. Heel vrolijk. Elvis dacht dat vogels dat niet leuk vinden, maar toen ze nog stonden te drogen, kwam er al een meesje kijken. Die heeft nu verf aan de pootjes Maar goed, het zijn mussennestkasten, dus toch niet voor meesjes.
Later is nu
Lieve Jas, van HARTE gefeliciteerd!!!!!

Ahh Carlien wat lief, dank je wel!

Dreamer erg balen van de zonne-allergie. Ik hoop zo voor je dat het dat niet is.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Heee. Jasmine jarig?

VAN HARTE GEFELICITEERD!

''t Stomme is, nu het weer slecht weer is, heb ik pijn.. waar ga je dan voor wensen he?
Later is nu
Dank je wel Dreamer!
Veel sterkte met de pijn.
He Jas is jarig... gefeliciteerd meid!!!!!

Maak er een mooie dag van

Oeps zonneallergie is heel vervelend... De zonnebrand van Jill Sander... Sun is goed bij zonneallergie!!!
Gefeliciteerd lieve Jasmine

Hier schijnt de zon voor jou, hoop daar bij jou ook, anders stuur ik wel;-)

Ik wens altijd voor mooi weer Dreamer, baalde gisteren echt dat de zon was verdwenen, sterkte met de pijn, zal ik jou ook wat zon sturen

Dat dacht ik wel dat je dat zou vinden Dee

Bah vieze teken, M heeft ze gelukkig niet zo vaak, al heb er pas wel 1 moeten verwijderen, en dan met mn vingers want hij wordt hysterisch van de tekentang.

ik ga snel naar buiten voordat de zon is vertrokken:-))
.
Te laat, de zon is al naar het noorden vertrokken:P
.
Hier geen zon geweest nog, alleen wolken, wind en kou

IK heb trouwens wat opgezocht over zonneallergie: Het schijnt dat je je huid langzaam moet laten wennen aan de zon en dat je dan geen uitslag krijgt. Na verloop van de zomer gaat de uitslag dan ook vaak weg. Dit klopt ook wel. Met vakantie heb ik (al heel lang eigenlijk) vaak de eerste 1,5-2 weken uitslag, en dan gaat het weg. Ik dacht altijd dat dat kwam, doordat ik dan geen zonnebrandcrème meer smeerde (is niet prettig op uitslag en ik zou er allergisch voor kunnen zin) en meer in de schaduw verbleef. Dit moet ik nu dus gewoon standaard doen. Schaduw dus. En ik ga (weer) een andere crème proberen.

Natuurlijk kunnen er nog andere spannende redenen zijn voor de uitslag na zon, maar daar ga ik eerst maar niet van uit. Het meeste, nog niet alles, is inmiddels alweer weg.
Later is nu
Balen Dreamer, hier was het ook niet geweldig hoor, maar wel even zon.

Klopt wat je zegt over die zonneallergie, ik heb er ook last van gehad, nu niet meer dus.
.
Tweeling van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven