zelf blonderen
dinsdag 8 juni 2010 om 14:29
Ik heb een maand of wat geleden zelf mijn middenblonde haar heel licht geblondeerd. Nu heb ik natuurlijk een uitgroei en wil ik weer gaan blonderen. Kan ik dat nu in één keer over mijn hele haar doen, of blijft de uitgroei dan donkerder dan de rest?
Bang voor slecht voor m'n haar ben ik niet, want ik heb een pixie look.
Bang voor slecht voor m'n haar ben ik niet, want ik heb een pixie look.
dinsdag 8 juni 2010 om 16:02
Je moet haarverf van de kapper nemen. Veel beter. Doe ik ook.
Uitgroei verf je met een kwastje, zoals je je haar hoort te verven.
Niet steeds de hele haren meenemen, ook niet de laatste 10 minuten, is erg slecht voor je haar.
Er zit tussen de net geverfde uitgroei altijd iets kleurverschil met de rest, dit trekt vanzelf weer weg.
Als je dan perse alle haren wil verven, kan soms nodig zijn om de kleur weer wat op te frissen, eens in een half jaar ofzo, dan trek je de verf van de uitgroei met water nog even door, 5 minuten laten zitten en uitspoelen.
Niet steeds de hele haren meenemen, ook niet de laatste 10 minuten, is erg slecht voor je haar.
Er zit tussen de net geverfde uitgroei altijd iets kleurverschil met de rest, dit trekt vanzelf weer weg.
Als je dan perse alle haren wil verven, kan soms nodig zijn om de kleur weer wat op te frissen, eens in een half jaar ofzo, dan trek je de verf van de uitgroei met water nog even door, 5 minuten laten zitten en uitspoelen.
dinsdag 8 juni 2010 om 16:03
quote:TheEmpress schreef op 08 juni 2010 @ 16:02:
Als je dan perse alle haren wil verven, kan soms nodig zijn om de kleur weer wat op te frissen, eens in een half jaar ofzo, dan trek je de verf van de uitgroei met water nog even door, 5 minuten laten zitten en uitspoelen.Que? Is dit kappersjargon?
Als je dan perse alle haren wil verven, kan soms nodig zijn om de kleur weer wat op te frissen, eens in een half jaar ofzo, dan trek je de verf van de uitgroei met water nog even door, 5 minuten laten zitten en uitspoelen.Que? Is dit kappersjargon?
dinsdag 8 juni 2010 om 17:06