Mannen..?????!!??
dinsdag 8 juni 2010 om 13:50
Ik ben 23 jaar en ben sinds 5 maanden vrijgezel na een relatie van 5,5 jaar.. Deze relatie is een beetje vaag uitgegaan, we zouden gaan samenwonen, vriend kreeg twijfels, kon na een aantal weken nog steeds niet zeggen dat hij voor 100% voor mij kon gaan en toen heb ik de knoop doorgehakt.. (Tuurlijk, helemaal niet leuk om te doen) Vervolgens heb ik het wel een tijdje moeilijk gehad, maar al vrij snel zat ik weer lekker in mijn vel en voelde ik me okee! Hij heeft ondertussen al 3 maanden een nieuwe vriendin....
Nu ben ik hem laatst tegengekomen in een club bij ons in de stad.. gewoon even gekletst maar hij bleef maar aandacht vragen. Op een gegeven moment wilde hij proeven wat ik dronk, maar ik vertelde hem dat de tijd dat hij uit mijn rietje mocht drinken wel verleden tijd was.. Eigenlijk deed ik de hele avond niet heel erg lief! Toen hij naar huis ging stond hij ineens voor me en begon hij te huilen...... te huilen! Midden in de club! Hij begon dat ie nog zoveel van me hield en blablaba.. maar HIJ heeft een nieuwe vriendin!!? Wat moet ik daar nou mee?!
Nu ben ik hem laatst tegengekomen in een club bij ons in de stad.. gewoon even gekletst maar hij bleef maar aandacht vragen. Op een gegeven moment wilde hij proeven wat ik dronk, maar ik vertelde hem dat de tijd dat hij uit mijn rietje mocht drinken wel verleden tijd was.. Eigenlijk deed ik de hele avond niet heel erg lief! Toen hij naar huis ging stond hij ineens voor me en begon hij te huilen...... te huilen! Midden in de club! Hij begon dat ie nog zoveel van me hield en blablaba.. maar HIJ heeft een nieuwe vriendin!!? Wat moet ik daar nou mee?!
dinsdag 8 juni 2010 om 15:54
tja hij had twijfels, en meteen een nieuwe vriendinlijkt de ex van me zus wel
na 8 jaar maakte ze he uit en na een maand lag hij al in bed met een ander grietje, toen was ze dr helemaal klaar mee, en hij maar huilen.
achja live sucks....voor hem maar helemaal voor jou dat je zo behandeld bent alsof je niks was.
lekker vrijgezel blijven en een leukevent komt vanzelf wel
na 8 jaar maakte ze he uit en na een maand lag hij al in bed met een ander grietje, toen was ze dr helemaal klaar mee, en hij maar huilen.
achja live sucks....voor hem maar helemaal voor jou dat je zo behandeld bent alsof je niks was.
lekker vrijgezel blijven en een leukevent komt vanzelf wel
dinsdag 8 juni 2010 om 16:02
quote:Maja82 schreef op 08 juni 2010 @ 15:47:
Arme jongen.
(ben ik nou de enige die denk dat zijn 'nieuwe'vriendin een troostertje is?)
Nee. Ik vind het ook wel een beetje sneu voor hem(maar ik kan nu eenmaal niet tegen huilende mannen, daar wordt ik week van)
Maar ik kan me zijn koudwatervrees voor het samenwonen wel voorstellen. Vanaf je 17e samen...
Neemt niet weg dat het zijn eigen schuld is, had ie maar niet zo lang moeten talmen, kan me heel goed voorstellen dat TO het zat was en de knoop heeft doorgehakt en dronkemanstranen, daar wordt ik dan beslist niet week van.
Maar is het echt definitief over voor jou?
Arme jongen.
(ben ik nou de enige die denk dat zijn 'nieuwe'vriendin een troostertje is?)
Nee. Ik vind het ook wel een beetje sneu voor hem(maar ik kan nu eenmaal niet tegen huilende mannen, daar wordt ik week van)
Maar ik kan me zijn koudwatervrees voor het samenwonen wel voorstellen. Vanaf je 17e samen...
Neemt niet weg dat het zijn eigen schuld is, had ie maar niet zo lang moeten talmen, kan me heel goed voorstellen dat TO het zat was en de knoop heeft doorgehakt en dronkemanstranen, daar wordt ik dan beslist niet week van.
Maar is het echt definitief over voor jou?
dinsdag 8 juni 2010 om 16:12
Ik zou even afwachten wat hij doet. Blijkbaar maakte een onverwachte ontmoeting veel los bij hem. Als hij echt zoveel van jou houdt dan zal hij moeite moeten doen om jou dat te laten zien. De vraag is natuurlijk wat jij wilt en wat jouw gevoelens voor hem zijn. Waak er in ieder geval voor dat je niet uit medelijden voor hem gaat kiezen. Succes!
dinsdag 8 juni 2010 om 16:33
quote:Robin1973 schreef op 08 juni 2010 @ 14:09:
Wat flauw dat zo'n jongen meteen het etiketje 'huilie' krijgt. Als het verhaal precies andersom was geweest vraag ik me af of er op de dame in kwestie hetzelfde etiketje was geplakt... Kennelijk mag een man niet met zijn gevoelens overhoop liggen...
Overigens: niets mee doen, tenzij je nog toekomst ziet voor jullie tweeen...Als een vrouw met 10 bier in haar mik na een avondje stappen huilend aan haar ex gaat hangen, vind ik dat ook behoorlijk kansloos. Ik zou het gewoon niemand aanraden.
Wat flauw dat zo'n jongen meteen het etiketje 'huilie' krijgt. Als het verhaal precies andersom was geweest vraag ik me af of er op de dame in kwestie hetzelfde etiketje was geplakt... Kennelijk mag een man niet met zijn gevoelens overhoop liggen...
Overigens: niets mee doen, tenzij je nog toekomst ziet voor jullie tweeen...Als een vrouw met 10 bier in haar mik na een avondje stappen huilend aan haar ex gaat hangen, vind ik dat ook behoorlijk kansloos. Ik zou het gewoon niemand aanraden.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
dinsdag 8 juni 2010 om 16:45
quote:Robin1973 schreef op 08 juni 2010 @ 14:09:
Overigens: niets mee doen, tenzij je nog toekomst ziet voor jullie tweeen...Oh, een man mag best huilen, maar dan gaat het er wel om waarom ie huilt? Ik denk bij het lezen aan krokodillentranen. Waarom huilt hij? Hij was toch zelf onduidelijk in het willen samenwonen, en hij zocht toch zelf een andere vriendin op?
Je hoeft geen vrouw te zijn om eens te zijn met de bovenstaande reacties die kritisch zijn naar Leonieve's vriend.
Overigens: niets mee doen, tenzij je nog toekomst ziet voor jullie tweeen...Oh, een man mag best huilen, maar dan gaat het er wel om waarom ie huilt? Ik denk bij het lezen aan krokodillentranen. Waarom huilt hij? Hij was toch zelf onduidelijk in het willen samenwonen, en hij zocht toch zelf een andere vriendin op?
Je hoeft geen vrouw te zijn om eens te zijn met de bovenstaande reacties die kritisch zijn naar Leonieve's vriend.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 8 juni 2010 om 17:29
quote:Thila schreef op 08 juni 2010 @ 15:13:
[...]
Er wordt ook niet gezegd dat TO hier iets mee moet, maar is elke man die huilt (Dronken of niet) een huilie?
Triest hoor...
Als je beter leest dan zie je dat niemand zegt dat elke huilende man een huilie is. In deze context (relatie voorbij want hij wil niet meer/durf niet meer en heeft binnen no time een vervanger gevonden) vind ik jankende kerels in de kroeg sneue huilies.
Dit geldt evengoed voor vrouwen.
[...]
Er wordt ook niet gezegd dat TO hier iets mee moet, maar is elke man die huilt (Dronken of niet) een huilie?
Triest hoor...
Als je beter leest dan zie je dat niemand zegt dat elke huilende man een huilie is. In deze context (relatie voorbij want hij wil niet meer/durf niet meer en heeft binnen no time een vervanger gevonden) vind ik jankende kerels in de kroeg sneue huilies.
Dit geldt evengoed voor vrouwen.
dinsdag 8 juni 2010 om 17:34
Voor mij doet het er niet zoveel toe wat de setting is. Dat ie durft te zeggen wat ie voelt maakt hem voor mij een held...
PS: er worden trouwens wel erg makkelijk conclusies getrokken over dat hij zelf voor het einde van de relatie gekozen heeft. Zoals ik het lees heeft hij (slechts?) enkele weken gekregen om het voor zichzelf op een rijtje te zetten, en heeft TO na die paar weken de knoop doorgehakt...
PS: er worden trouwens wel erg makkelijk conclusies getrokken over dat hij zelf voor het einde van de relatie gekozen heeft. Zoals ik het lees heeft hij (slechts?) enkele weken gekregen om het voor zichzelf op een rijtje te zetten, en heeft TO na die paar weken de knoop doorgehakt...
dinsdag 8 juni 2010 om 17:40
Als jij snikkende kerels met teveel drank in hun mik, jammerend dat ze ex al vervangen hebben, aantrekkelijk vindt moet je dat zelf weten.
Ik vind het sneue huillies. Heb ooit zo'n jammerend exemplaar aan mijn broekspijp gehad en krijg er toch het "tegen-je-been-rijdende-hondjes" gevoel bij. Beschamend en sneu. Toen ik bezet was bedacht hij plots dat ik de vrouw van zijn leven was. Sure lutserT... te laat!
Een "held" laat op normale toon weten dat hij wel even schrikt en dat hij het moeilijk vindt om ex te zien omdat ze verdomde leuk is.
Je kan prima over gevoel praten maar dergelijk kroegtheater is voor mij een mega-afknapper.
Ik vind het sneue huillies. Heb ooit zo'n jammerend exemplaar aan mijn broekspijp gehad en krijg er toch het "tegen-je-been-rijdende-hondjes" gevoel bij. Beschamend en sneu. Toen ik bezet was bedacht hij plots dat ik de vrouw van zijn leven was. Sure lutserT... te laat!
Een "held" laat op normale toon weten dat hij wel even schrikt en dat hij het moeilijk vindt om ex te zien omdat ze verdomde leuk is.
Je kan prima over gevoel praten maar dergelijk kroegtheater is voor mij een mega-afknapper.
dinsdag 8 juni 2010 om 17:54
quote:JohnnyCake schreef op 08 juni 2010 @ 16:50:
Tsja, er is zelfs een nummer 1 hit over geschereven, toch Hans, dat een man niet weet wat 'ie mist en zo..
Denk niet dat je onderstaande bedoelde maar deze is veul leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=9mpUTjkYpHM
Tsja, er is zelfs een nummer 1 hit over geschereven, toch Hans, dat een man niet weet wat 'ie mist en zo..
Denk niet dat je onderstaande bedoelde maar deze is veul leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=9mpUTjkYpHM
maandag 14 juni 2010 om 10:22
quote:leonieve schreef op 08 juni 2010 @ 13:50:
Toen hij naar huis ging stond hij ineens voor me en begon hij te huilen...... te huilen! Midden in de club! Hij begon dat ie nog zoveel van me hield en blablaba.. maar HIJ heeft een nieuwe vriendin!!? Wat moet ik daar nou mee?!
Zelfmedelijden
Te veel drank
Te veel gesnoven (als hij dat doet)
Nieuwe vriendin bevalt niet
En wat je er mee moet?
Helemaal niets of je moet trek hebben
in een knipperlicht relatie.
Toen hij naar huis ging stond hij ineens voor me en begon hij te huilen...... te huilen! Midden in de club! Hij begon dat ie nog zoveel van me hield en blablaba.. maar HIJ heeft een nieuwe vriendin!!? Wat moet ik daar nou mee?!
Zelfmedelijden
Te veel drank
Te veel gesnoven (als hij dat doet)
Nieuwe vriendin bevalt niet
En wat je er mee moet?
Helemaal niets of je moet trek hebben
in een knipperlicht relatie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 14 juni 2010 om 14:13
Jeetje, da's schrikken leonieve! Maar wat vind je zelf: ben je hierdoor anders tegen hem gaan aankijken (even verder kijken dan huilie) of sta je nog steeds achter je besluit? Want idd. is hij dus amper alleen geweest. Dat wil niet meteen zeggen dat hij een waardeloze huilie is die niet alleen kan zijn, maar toch... Als je nu aan het twijfelen bent geraakt, kun je misschien nog één keertje afspreken? Als je daar geen zin in hebt en nog steeds blij bent dat je de knoop hebt doorgehakt: you go girl!