Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
dinsdag 8 juni 2010 om 22:53

dinsdag 8 juni 2010 om 23:21
Ratteke,als het niet gaat gaat het niet hé!
Niet forceren..
Ik ga morgen met mijn moeder shoppen in Duitsland.
De groene wijn van de Aldi is daar spotgoedkoop en gruwelijk lekker.
en de zakjes zachtvoer voor katten zijn daar ook belachelijk goedkoop.
Had vorige keer één doosje meegenomen en ze vinden het zoooo verschrikkelijk lekker dat ik er denk ik nu 10 insla.
Niet forceren..
Ik ga morgen met mijn moeder shoppen in Duitsland.
De groene wijn van de Aldi is daar spotgoedkoop en gruwelijk lekker.
en de zakjes zachtvoer voor katten zijn daar ook belachelijk goedkoop.
Had vorige keer één doosje meegenomen en ze vinden het zoooo verschrikkelijk lekker dat ik er denk ik nu 10 insla.
dinsdag 8 juni 2010 om 23:33
Gosternokke, ik kan niet eens een avondje jarig zijn: jullie kletsen gelijk een half topic vol!
Gezellie, ik lees wel in etappes bij!
Zo, visite de deur uitgeveegd en nu ben ik ff helemaal klaar met verjaardagen/feestjes. Sinds eind maart zijn we al aan het feesten Deze bejaarde opoe wil nu gewoon een bietje rust aan de kop!
Huis staat vol blommen, portemonee is gevuld, bierkrat is leeg en telefoon moet nog gesnapt worden. Maar dat komt goed!
Gezellie, ik lees wel in etappes bij!
Zo, visite de deur uitgeveegd en nu ben ik ff helemaal klaar met verjaardagen/feestjes. Sinds eind maart zijn we al aan het feesten Deze bejaarde opoe wil nu gewoon een bietje rust aan de kop!
Huis staat vol blommen, portemonee is gevuld, bierkrat is leeg en telefoon moet nog gesnapt worden. Maar dat komt goed!
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 8 juni 2010 om 23:43
Jeeee.. wat een getetter deze avond. Gaat weer de goede kant op.
Mijn vriend heeft speciaal voor mij Coldplay - In my place ingestudeerd op zijn gitaar. Ik hou daar normaal helemaal niet zo van, maar dat nr heeft een speciale betekenis voor me.. Vond het zo lief. Stond met tranen in mn ogen.
Vooral omdat het zo'n metalgast is die Alleen maar metal speelt, haha. Hij mag blijven.
Oh MV. Foe yong hai heb ik wat moeten veranderen. Te veel tomatenpuree,, want anders moest ik de rest weggooien..waar gebruik ik je zoiets anders voor?, had geen wijnazijn->azijn, had geen sojasaus->ketjap, had geen chili ->sambal.. maar vreemd genoeg was het toch Erg lekker haha.
Grijze haren heb ik nog niet.
Ik hoop later zo'n grijze vlecht te hebben zoals de oma in de film 'the witches' van roald dahl..
zweedse balletjes zijn smakeloos en vies. Snap niet waarom mensen dat kopen. Stiekem vind ik niets lekker bij de ikea.
Ik had daar een keer pasta gekocht.. nou de pasta was koud en omdat het plakte gooide dat meisje gewoon een liter (!!!!) olijfolie eroverheen.
My god. ik zag me al aan de diarree gaan dus dat heb ik toen ook maar terug gegeven. Sindsdien eet ik alleen die diepvriestaart en chocolademousse (mmm).
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op je verjaardag olijf. Nu maar even een afzakkertje doen en dan lekker naar bed?
Mijn vriend heeft speciaal voor mij Coldplay - In my place ingestudeerd op zijn gitaar. Ik hou daar normaal helemaal niet zo van, maar dat nr heeft een speciale betekenis voor me.. Vond het zo lief. Stond met tranen in mn ogen.
Vooral omdat het zo'n metalgast is die Alleen maar metal speelt, haha. Hij mag blijven.
Oh MV. Foe yong hai heb ik wat moeten veranderen. Te veel tomatenpuree,, want anders moest ik de rest weggooien..waar gebruik ik je zoiets anders voor?, had geen wijnazijn->azijn, had geen sojasaus->ketjap, had geen chili ->sambal.. maar vreemd genoeg was het toch Erg lekker haha.
Grijze haren heb ik nog niet.
Ik hoop later zo'n grijze vlecht te hebben zoals de oma in de film 'the witches' van roald dahl..
zweedse balletjes zijn smakeloos en vies. Snap niet waarom mensen dat kopen. Stiekem vind ik niets lekker bij de ikea.
Ik had daar een keer pasta gekocht.. nou de pasta was koud en omdat het plakte gooide dat meisje gewoon een liter (!!!!) olijfolie eroverheen.
My god. ik zag me al aan de diarree gaan dus dat heb ik toen ook maar terug gegeven. Sindsdien eet ik alleen die diepvriestaart en chocolademousse (mmm).
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op je verjaardag olijf. Nu maar even een afzakkertje doen en dan lekker naar bed?
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 8 juni 2010 om 23:46
dinsdag 8 juni 2010 om 23:49
De lekkerste enchiladasaus voor bij tortilla's maak je met tomatenpuree. En ik heb een lekker recept, mexicaanse kip noem ik het, daar gebruik ik het in. Ja voor wrapsausen of wat dan ook. Maar ik koop altijd van die kleine blikjes tomatenpuree van 7 cent, dat is zeg maar een eetlepel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.