Good Luck!!!
woensdag 9 juni 2010 om 11:22
Hi,
Hoor net dat de SP bij de scholieren gezakt is in de peilingen. Nou ja, mijn stem hebben ze er in ieder geval bij
Lianne heeft een nieuwe uitspraak. Als ze wil dat ik iets onthoud dan zegt ze:"Heb je dat hard in je hoofd mama?" "Heb je dat écht hard in je hoofd?"
Cin, nog gefeliciteerd met je 3-jarige
Juud, die Sjimmie.
Man speelt hoorn. Ik zal een plaatje zoeken, want de meeste mensen hebben een ander idee bij het woord hoorn.
Hel, ik moet wel lachen om vriend zijn opmerking.
Lianne is 's avonds nog wel aan het rommelen: boekjes lezen, theeservies op bed. Ze zegt nu zelfs: ik heb de kast niet open gemaakt hoor. Mijn 'preek' is tot nu toe dus wel tot haar doorgedrongen.
Hi Bam, Juul weer lief?
Ik was aan het stofzuigen, ga dat maar afmaken. Zandbak in de woonkamer
Hoor net dat de SP bij de scholieren gezakt is in de peilingen. Nou ja, mijn stem hebben ze er in ieder geval bij
Lianne heeft een nieuwe uitspraak. Als ze wil dat ik iets onthoud dan zegt ze:"Heb je dat hard in je hoofd mama?" "Heb je dat écht hard in je hoofd?"
Cin, nog gefeliciteerd met je 3-jarige
Juud, die Sjimmie.
Man speelt hoorn. Ik zal een plaatje zoeken, want de meeste mensen hebben een ander idee bij het woord hoorn.
Hel, ik moet wel lachen om vriend zijn opmerking.
Lianne is 's avonds nog wel aan het rommelen: boekjes lezen, theeservies op bed. Ze zegt nu zelfs: ik heb de kast niet open gemaakt hoor. Mijn 'preek' is tot nu toe dus wel tot haar doorgedrongen.
Hi Bam, Juul weer lief?
Ik was aan het stofzuigen, ga dat maar afmaken. Zandbak in de woonkamer
woensdag 9 juni 2010 om 13:08
Hai!
Nog niets hier? Amaliamoeder is er zeker? Vandaar dat ze zich vanaf 9.15 uur niet gemeld heeft gok ik...
(of ze is gewoon reuzebang voor die enge plaatjes van Vish )
Hier studiedag vandaag dus lekker naar monkeytown. kind heeft zich vermaakt, dus fijn! Wat een pokkeweer verder!
Stemmen straks even doen. Even kaart zoeken uit de puinzooi in mijn rommelkast. (maar weet zeker dat hij daar ligt dus komt goed...)
Nog niets hier? Amaliamoeder is er zeker? Vandaar dat ze zich vanaf 9.15 uur niet gemeld heeft gok ik...
(of ze is gewoon reuzebang voor die enge plaatjes van Vish )
Hier studiedag vandaag dus lekker naar monkeytown. kind heeft zich vermaakt, dus fijn! Wat een pokkeweer verder!
Stemmen straks even doen. Even kaart zoeken uit de puinzooi in mijn rommelkast. (maar weet zeker dat hij daar ligt dus komt goed...)
woensdag 9 juni 2010 om 13:37
Hmm had niet door dat ik me én zo ongeveer voor 9 uur 's ochtends moest melden maar dan ook nog om de anderhalf uur haha.
Ik zat even op de koffie bij een vriendin, maar ik zal het niet meer doen okee?
Goed, ga de oudste naar zijn nicht brengen en met jongste in bed liggen, wel een leuk plan.
Dus als jullie me de pakweg komende 2 uur missen ben ik aan het SLAPEN
Ik zat even op de koffie bij een vriendin, maar ik zal het niet meer doen okee?
Goed, ga de oudste naar zijn nicht brengen en met jongste in bed liggen, wel een leuk plan.
Dus als jullie me de pakweg komende 2 uur missen ben ik aan het SLAPEN
woensdag 9 juni 2010 om 17:00
Lekker hoor die napjes naast jongste middelste onee nu nog jongste
Raw Food bij een 5 jarige? Hmm, wij hadden een oranje jongetje op school, die at alleen maar wortels.
Weet je, als die ouders dat willen kan je het toch niet verhelpen. En mss is raw food nog wel beter dan al dat suiker, vet en hormoonvlees wat ze binnen krijgen tegenwoordig.
Hoewel het de groei remt hoor, alleen dat raw food.
Raw Food bij een 5 jarige? Hmm, wij hadden een oranje jongetje op school, die at alleen maar wortels.
Weet je, als die ouders dat willen kan je het toch niet verhelpen. En mss is raw food nog wel beter dan al dat suiker, vet en hormoonvlees wat ze binnen krijgen tegenwoordig.
Hoewel het de groei remt hoor, alleen dat raw food.
woensdag 9 juni 2010 om 19:30
Voor een gezonde 5 jarige vind ik het nog tot daar aan toe. We hebben het hier over een jochie dat Diabeet is....
Maar goed, haar kind, haar keus. Als ik haar zou kennen deed ik een melding bij AMK, de groeten...
Goed, hè hè, deze benauwde dag is weer bijna voorbij. Jullie ook last van? Ik wel, zweterig, benauwd. Jesses.
Even het oudste mokkel in bed werpen... Tot zo.
Maar goed, haar kind, haar keus. Als ik haar zou kennen deed ik een melding bij AMK, de groeten...
Goed, hè hè, deze benauwde dag is weer bijna voorbij. Jullie ook last van? Ik wel, zweterig, benauwd. Jesses.
Even het oudste mokkel in bed werpen... Tot zo.
woensdag 9 juni 2010 om 19:38
[url=http://www.manou-fashionk ... erken[1]/MerkenJottum]Ken je deze site al star?[/url]