Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
quote:Star schreef op 09 juni 2010 @ 20:36:

Hoezo zit of de een of de ander niet op zijn/haar plek Amaal? Dat snap ik niet zo goed.

Ik wel: of het jong is te gedragsgestoord om zonder geweld in deze groep te functioneren of CGtje is niet weerbaar genoeg om hem van zich af te slaan.

Eens met de rest Compu: gelijk aankaarten want ik vind het ook niet normaal. Arm kind. School hoort een veilige haven te zijn, geen plaats waar je aldoor geslagen/geschopt of gebeten wordt.
Gelukkig Bridges;)

Smac :puke: Nog erger dan de plaatjes van Vish
Het jong
Ik zeg toch niet dat ik het zou pikken? Ik zeg net zo hard als jij dat Compu het uiteraard aan moet kaarten, maar om nou meteen te stellen dat 1 vd kinderen niet op zijn/haar plek zit, DAAR ben ik het niet mee eens.

Suus, een incident kan niet volgens jou?
Het jong, dat schreef ik vandaag ook nog ergens
Inderdaad. Zeker aankaarten. Kan niet. Ging mij om hetzelfde zinnetje als Star!

Sterker nog: stel dat Ties dat kind was, zou ik ook willen dat de betreffende ouder het kwam melden! En als juf zijnde wil ik het ook weten.
Suus, King Louie 30% in de webshop.
En het was idd Smac...
quote:Star schreef op 09 juni 2010 @ 20:57:

Suus, King Louie 30% in de webshop.Welke webshop? van KL zelf?
Oooooooooooo dat eet je toch niet uit vrije wil?

Ja, die van KL zelf idd.
Hmmm... Wel dus. En mijn kind vindt het zo lekker!
Een incident waar een niet weerbaar kind twee achtereen volgende dagen met schade thuis komt? Nee, ik vind het niet kunnen.

Ik heb een vriendin met een allerliefst jochie dat PDD-NOS en ADHD heeft en autist is. Hij zit nu op een school die helemaal bij hem past en je ziet hem gewoon gelukkig zijn. Hij wordt nu helemaal begrepen en al zijn verotte gedrag (zijn manier van uiten dat hij ongelukkig was) is direct als sneeuw voor de zon verdwenen. Het blijft natuurlijk een moeizaam evenwicht op hem op een bepaald niveau van functioneren te krijgen maar man, wat een wereld van verschil na zijn schoolcarrière op andere scholen waar ze hem niet begrepen en ze dus niet op zijn behoeften in konden spelen.
Een incident waar een niet weerbaar kind twee achtereen volgende dagen met schade thuis komt? Nee, ik vind het niet kunnen.

Ik heb een vriendin met een allerliefst jochie dat PDD-NOS en ADHD heeft en autist is. Hij zit nu op een school die helemaal bij hem past en je ziet hem gewoon gelukkig zijn. Hij wordt nu helemaal begrepen en al zijn verotte gedrag (zijn manier van uiten dat hij ongelukkig was) is direct als sneeuw voor de zon verdwenen. Het blijft natuurlijk een moeizaam evenwicht op hem op een bepaald niveau van functioneren te krijgen maar man, wat een wereld van verschil na zijn schoolcarrière op andere scholen waar ze hem niet begrepen en ze dus niet op zijn behoeften in konden spelen.
ok, sollie. Komt door de prognose die ik net op tv zie.... Ik ruik Paars. En het CDA mag de hoek in, wat een verlies....
Nou goed ik vind niet dat wij erover kunnen oordelen.

Want zelfs al zit het jongetje in een klas vol met andere kinderen met gedragsstoornissen, dan kan zoiets toch nog gebeuren? Ik denk dan eerder dat het aan de juf ligt, dan dat een van de kinderen niet op hun plek zou zitten.
PVV 23 :puke:
PVV 23 :puke:
Ik ben er dubbel ziek van
Mhh Smac. Soort van kattenvoer. Naatieman vindt het helmaal geweldig door zn macaroni. Niet mijn ding.

Ik heb een kindje op de groep, die heeft al 3 keer een ander kind gebeten. Hij wordt nu extra in de gaten gehouden en als er weer iets gebeurd gaan er wel officiele gesprekken met leidinggevende en ouders gehouden worden.
Klopt Suus, snap ik. Maar voor hetzelfde geld is dit jongetje nog niet lang op deze school en heeft hij nog tijd nodig om goed tot zijn recht te kennen. Wij kennen het verhaal toch niet! Wij kennen het kind niet en wij kennen de school niet. Ik heb genoeg kinderen in de klas gehad (ook met PDD-NOS) en kind ging in begin echt niet goed. later, door inspanningen, ging het heel goed. kind functioneerde prima en doet het nu heel goed. Heeft wel flink wat moeite gekost, voor ons, kind en ouders...
Wat is dit nou weer voor een voorlopige uitslag.
Uitslag ligt ook niet in mijn straatje...
Nou, een voorlopige Naat
Discussietje.. Ik weet niet wat ik moet vinden, heb er geen ervaring genoeg voor.

Weet wel dat de jongen (7,5 jr.) uit huis geplaatst is en elke dag met een verhaal op school komt met zijn begeleider. Met name over zijn agressie en hoe hij daarmee om gaat/moet gaan, dus dat klokje had ik al horen luiden.

Wij oefenen nu thuis: 'nee!' en 'stop!'

Ik heb ook gezegd dat ze maar niet meer met hem moet spelen. Is dat fout? Of doe ik dat goed?

Ik denk dat CG het ook moet afleren om iedereen maar te knuffelen, misschien is dat er wel aan vooraf gegaan.
Ik vind dat je dat goed doet Compu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven