Werk & Studie alle pijlers

en weer werkloos.......

10-06-2010 10:14 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker dan.....

Opende ik een aantal weken geleden nog vol enthousiasme een jubeltopic voor mijzelf omdat ik een baan had gevonden: was amper drie weken aan het werk: krijg ik maandag aan het einde van de werkdag meegedeeld dat ik niet weer terug hoef te komen, omdat er teveel personeel is. Werkgever had bedacht dat ze mijn vacature wel intern konden invullen. Alsof ze dat drie weken geleden niet konden bedenken!
Naja zeg.

Lullig!

Wat balen voor je zeg!
Jee balen zeg (nog zacht uitgedrukt)!

Wanneer moet je weer stoppen met je baan?

Even een
Nee echt?
Ja, kan ik *&^^%%$! weer beginnen met solliciteren!

*recht de rug, schouders naar achteren en hoofd weer omhoog*
Kaa u tee zeg

Lekker dan...
quote:suus0105 schreef op 10 juni 2010 @ 10:16:

Jee balen zeg (nog zacht uitgedrukt)!

Wanneer moet je weer stoppen met je baan?

Even een Ben al gestopt. Had vandaag moeten werken, maar ik hoefde niet meer terug te komen....en dan te bedenken dat ik maandag niet eens had hoeven werken. Mijn werkdagen waren dinsdag en donderdag.
Jee, Train, wat ontzettend lullig van die werkgever! Schop onder zijn kont!

Maar goed, daar schiet jij niks mee op. Ga je meteen weer solliciteren? Misschien via een uitzendbureau iets?

Wat voor iets / waar zoek je?
Och deerne!

Ik kon me nog een topic herinneren ja.

Wat zoek je precies en waar ongeveer? Heb je een beetje een proffesioneel netwerk of dat niet?
Nee echt?
Ik zoek iets administratiefs/secretarieels. Dat was ook het mooie aan deze baan - was receptioniste/telefoniste - het was niet al te moeilijk. Ik ging wel lekker relaxed naar huis en toch had ik het op een werkdag altijd best wel druk. Volgens mij is een secretarieel/administratieve baan een van de meest gewilde banen op dit moment en ik woon ook nog eens in het noorden, waar de vacatures op dat gebied ook niet echt voor het oprapen liggen.
En zo'n beetje iedereen die ik ken, zowel prive als uit mijn vorige werkende leven weet dat ik op zoek ben naar een baan

Kl*te idd...maar ik zou nog wel een (exit) gesprek aanvragen. Ze hebben je natuurlijk al leren kennen en wellicht dat er in de toekomst wel weer iets beschikbaar komt. Ik zou aangeven dat de werkzaamheden goed zijn bevallen en dat je zker geinteresseerd mocht zijn in een mogelijke andere baan binnen het bedrijf in de toekomst..
Balen!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat kut voor je!

en idd lekker dat ze dat niet eerder hadden kunnen bedenken!
Tjee, dat ze dat niet even een paar weken eerder hadden kunnen bedenken. Heb je even aan het werkende leven mogen proeven, en zit je weer thuis.

Wat kut voor je! Helemaal zo snel al, hadden ze dat echt niet eerder kunnen bedenken? Vergeet het niet te melden bij het UWV, dan wordt je WW weer voortgezet...
Jemig wat vervelend zeg. Voor je goed en wel je weg gevonden heb verzinnen ze dat het intern opgelost kan worden. Flauw dekt de lading niet geloof ik......

Succes ook voor jou is er die Wereld baan. In het Zuiden had ik nog wel wat hints en tips maar in het Noorden kan ik je helaas niet helpen...
Heb ik dat?!
quote:Mac123 schreef op 10 juni 2010 @ 10:33:

Wat kut voor je! Helemaal zo snel al, hadden ze dat echt niet eerder kunnen bedenken? Vergeet het niet te melden bij het UWV, dan wordt je WW weer voortgezet...Heb ik vanmorgen net doorgegeven via het wijzigingsformulier. Ik was amper ingewerkt.
Trainch, wat báááálen meid!

oh that purrrrrrrrrfect feeling
wat een enorme kloothommel zeg, die vent.

Succes met het zoeken naar en vinden van een nieuwe baan.
Nou ja zeg.......Wat een rotstreek!

Sterkte met je nieuwe sollicitaties, ik hoop dat je snel iets leuks zal tegenkomen!
Dit vind ik echt zoo lullig en dom! Dit kunnen ze van te voren toch ook wel goed inschatten? Heb het bij mijn laatste (f&%#!)werkgever ook wel eens meegemaakt. Namen ze iemand aan, (alleenstaande moeder) zij had haar baan opgezegd en had helemaal zin in haar nieuwe baan. Werd er na een maand doodleuk gezegd; sorry, je deed het allemaal goed maar we hebben je toch eigenlijk niet nodig. Lekker dan!

Wat een domper voor je zeg!

Traincha2 heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan!
Klote voor je zeg! Had ik ook! Na 3 weken Kon nog wel mijn uitkering herleven, maar ben bang dat het maar een maand of 2 is.. en er is echt amper wat te vinden..

Wat een rotstreek Traincha!

Woon zelf ook in het Noorden en ben zoekende en er is hier inderdaad nauwelijks werk. Het valt mij op dat de techniek nog het beste loopt momenteel. Maar daar hebben wij niets aan.
Ik had dit ook niet zien aankomen. Nou ja, schouders eronder en maar weer solliciteren. Inderdaad: in de techniek en de zorg zijn volgens mij de meeste banen te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven