en weer werkloos.......
donderdag 10 juni 2010 om 10:14
Nou lekker dan.....
Opende ik een aantal weken geleden nog vol enthousiasme een jubeltopic voor mijzelf omdat ik een baan had gevonden: was amper drie weken aan het werk: krijg ik maandag aan het einde van de werkdag meegedeeld dat ik niet weer terug hoef te komen, omdat er teveel personeel is. Werkgever had bedacht dat ze mijn vacature wel intern konden invullen. Alsof ze dat drie weken geleden niet konden bedenken!
Opende ik een aantal weken geleden nog vol enthousiasme een jubeltopic voor mijzelf omdat ik een baan had gevonden: was amper drie weken aan het werk: krijg ik maandag aan het einde van de werkdag meegedeeld dat ik niet weer terug hoef te komen, omdat er teveel personeel is. Werkgever had bedacht dat ze mijn vacature wel intern konden invullen. Alsof ze dat drie weken geleden niet konden bedenken!
donderdag 10 juni 2010 om 10:17
quote:suus0105 schreef op 10 juni 2010 @ 10:16:
Jee balen zeg (nog zacht uitgedrukt)!
Wanneer moet je weer stoppen met je baan?
Even een Ben al gestopt. Had vandaag moeten werken, maar ik hoefde niet meer terug te komen....en dan te bedenken dat ik maandag niet eens had hoeven werken. Mijn werkdagen waren dinsdag en donderdag.
Jee balen zeg (nog zacht uitgedrukt)!
Wanneer moet je weer stoppen met je baan?
Even een Ben al gestopt. Had vandaag moeten werken, maar ik hoefde niet meer terug te komen....en dan te bedenken dat ik maandag niet eens had hoeven werken. Mijn werkdagen waren dinsdag en donderdag.
donderdag 10 juni 2010 om 10:23
Ik zoek iets administratiefs/secretarieels. Dat was ook het mooie aan deze baan - was receptioniste/telefoniste - het was niet al te moeilijk. Ik ging wel lekker relaxed naar huis en toch had ik het op een werkdag altijd best wel druk. Volgens mij is een secretarieel/administratieve baan een van de meest gewilde banen op dit moment en ik woon ook nog eens in het noorden, waar de vacatures op dat gebied ook niet echt voor het oprapen liggen.
donderdag 10 juni 2010 om 10:26
Kl*te idd...maar ik zou nog wel een (exit) gesprek aanvragen. Ze hebben je natuurlijk al leren kennen en wellicht dat er in de toekomst wel weer iets beschikbaar komt. Ik zou aangeven dat de werkzaamheden goed zijn bevallen en dat je zker geinteresseerd mocht zijn in een mogelijke andere baan binnen het bedrijf in de toekomst..
donderdag 10 juni 2010 om 10:36
Jemig wat vervelend zeg. Voor je goed en wel je weg gevonden heb verzinnen ze dat het intern opgelost kan worden. Flauw dekt de lading niet geloof ik......
Succes ook voor jou is er die Wereld baan. In het Zuiden had ik nog wel wat hints en tips maar in het Noorden kan ik je helaas niet helpen...
Succes ook voor jou is er die Wereld baan. In het Zuiden had ik nog wel wat hints en tips maar in het Noorden kan ik je helaas niet helpen...
Heb ik dat?!
donderdag 10 juni 2010 om 10:37
donderdag 10 juni 2010 om 10:54
Dit vind ik echt zoo lullig en dom! Dit kunnen ze van te voren toch ook wel goed inschatten? Heb het bij mijn laatste (f&%#!)werkgever ook wel eens meegemaakt. Namen ze iemand aan, (alleenstaande moeder) zij had haar baan opgezegd en had helemaal zin in haar nieuwe baan. Werd er na een maand doodleuk gezegd; sorry, je deed het allemaal goed maar we hebben je toch eigenlijk niet nodig. Lekker dan!
Wat een domper voor je zeg!
Traincha2 heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan!
Wat een domper voor je zeg!
Traincha2 heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan!