Verwarmde wimperkruller
zondag 30 mei 2010 om 13:12
Ik zie in het krantje van de Kruidvat een verwarme wimperkruller van Beauty Essentials staan welke aankomende week voor ¤8,99 wordt verkocht Hebben jullie deze ook gezien?
Hij werkt op batterijen en dit lijkt me wel wat aangezien ik echt niet zonder een wimperkruller kan leven en dat gehannes met de normal wimperkruller inmiddels wel meer dan zat ben.
Wie heeft er ervaring met dit product? En welke (betaalbare) mascara past hier goed bij?
Omschrijving:
Voor het snel en eenvoudig krullen van de wimpers.
Met indicatielampje "klaar voor gebruik".Werkt op batterijen (niet inbegrepen)2 jaar garantieIk kon het exacte plaatje niet vinden maar hij lijkt hierop.
Hij werkt op batterijen en dit lijkt me wel wat aangezien ik echt niet zonder een wimperkruller kan leven en dat gehannes met de normal wimperkruller inmiddels wel meer dan zat ben.
Wie heeft er ervaring met dit product? En welke (betaalbare) mascara past hier goed bij?
Omschrijving:
Voor het snel en eenvoudig krullen van de wimpers.
Met indicatielampje "klaar voor gebruik".Werkt op batterijen (niet inbegrepen)2 jaar garantieIk kon het exacte plaatje niet vinden maar hij lijkt hierop.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
woensdag 2 juni 2010 om 20:27
Ik hb hem wel gekocht maar nog nie geprobeert. Maar hier is een link met mischien een betere oplossing. http://www.icurl.nl/index.html
donderdag 10 juni 2010 om 22:42
Ik had er eentje gehaald van rond de 25 Euro, een Panasonic. Het leek me ideaal en een stuk sneller dan de ouderwetse wimpertang.
Nou, vergeet het maar. Alleen al het voorverwarmen kostte evenveel tijd als ouderwets wimperkrullen plus mascara opdoen bij elkaar.
Het resultaat was werkelijk nihil: Geen krul. Niets. Nada.
Heb het nog een flink aantal keren en op verschillende manieren geprobeerd, ook door eerst mijn wimpers nat te maken. Maar het bleef zwaar teleurstellend.
Heb het ding weggegooid (was bon kwijt) en ben weer overgestapt op mijn oude, vertrouwde wimpertang.
Echt, wát een miskoop.
Nou, vergeet het maar. Alleen al het voorverwarmen kostte evenveel tijd als ouderwets wimperkrullen plus mascara opdoen bij elkaar.
Het resultaat was werkelijk nihil: Geen krul. Niets. Nada.
Heb het nog een flink aantal keren en op verschillende manieren geprobeerd, ook door eerst mijn wimpers nat te maken. Maar het bleef zwaar teleurstellend.
Heb het ding weggegooid (was bon kwijt) en ben weer overgestapt op mijn oude, vertrouwde wimpertang.
Echt, wát een miskoop.