Gezondheid alle pijlers

Mijn man had leukemie

10-06-2010 21:38 5896 berichten
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn man (hier HIH afkorting van HijIsHij) Acute lymfatische leukemie heeft. Zojuist al begonnen met prednison en van de week beginnen we met de chemo.

UPDATE 5 augustus:

HIH is 2,5 week thuis geweest. Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat de leukemie nog agressiever is dan gedacht. Er zijn nu alweer nieuwe cellen aangemaakt die zorgen dat zijn leverwaarde weer omhoog gaat.

Na deze opname van ongeveer 5 weken zal er een beenmergtransplantatie plaats vinden. Gelukkig is zijn broer een match. Op 8 oct. zal de transplantatie plaats vinden.

Toch zijn er veel mensen die niet het geluk hebben een match te hebben binnen de familie. Daarom is er een nationale donorbank waar gekeken kan worden of er een match is.

Misschien voel je zelf de behoefte om beenmergdonor te worden of ken je iemand die dit zou willen. Je kunt naar deze site voor meer informatie hierover.

UPDATE 7 sep.

HIH is van de week met spoed geopereerd aan zijn hersenen vanwege ophopend hersenvocht tussen zijn hersenen en hersenvlies. Wat de blijvende schade hieraan is is nog niet duidelijk.

UPDATE 9 Oct.

HIH is weer opgenomen. Woensdag 13 oct. krijgt hij de transplantatie. De schade aan zijn hersenen heeft zich beperkt tot zijn zicht. Hij ziet dubbel en heeft nu 1 oog afgedekt. Hiervan is het niet bekend of dit nog beter gaat worden.

UPDATE 10 dec.

HIH heeft De stamceltransplantatie ondergaan maar helaas complicaties gekregen rondom zijn nieren en vooral zijn lever. Op 7 dec. is besloten dat verdere behandeling geen nut heeft en is hij naar huis gekomen.

UPDATE 12 dec.

HIH zijn naam was Patrick en is gisterenochtend om 06.03 uur overleden in zijn slaap. Hij was thuis zoals hij wilde.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg.

Veel sterkte
Sjezus IBI, wat een klotenieuws. Heel veel sterkte.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Heel veel sterkte voor jullie samen.
Lieve IBI, wat een schok zeg... Heel veel sterkte voor jullie allebei, dikke
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Nee!!!! IBI, dit is niet te geloven, de wereld zakt onder je voeten weg op zo'n moment, heel veel sterkte.... ik denk aan je
Wat afschuwelijk voor jullie.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Godsamme IBI, wat een kutnieuws! Heel veel sterkte!
Jemig zeg!

Wat zul je geschrokken zijn

Is hij wel wakker nu en mag je bij hem?

Kunnen jullie er smaen over praten??

wat een vreselijk nieuws hebben jullie gehoord! ik weet jammergenoeg uit eigen ervaring wat jullie mee maken nou.<topic mijn vriend heeft voor de tweede keer kanker> ik ken iemand die heeft ook leukemie en daar gaat het gelukkig nou goed mee! ik wil jullie heel veel sterkte wensen! djinnie
Afschuwelijk nieuws!

Veel sterkte
Oh TO, wat vreselijk voor jou en je man!

Heel veel sterkte voor jullie, ik hoop dat jullie veel lieve vrienden/familie hebben die tot steun kunnen zijn.

En natuurlijk dit topic, wij lezen je hoor!

Heel veel kracht en sterkte toegewenst!
IBI, NEE!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
IBI, wat een vreselijk nieuws zeg.......Heel veel kracht en sterkte samen....
Sterkte IBI
IBI, heel veel sterkte voor jullie allebei
IBI, wat vreselijk. Heel veel kracht en sterkte gewenst de komende tijd!
Ach ibi, wat verschrikkelijk. Ik las je OP en ik zat hier te vloeken op de bank. Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat je hier een beetje je hart kunt luchten
The time is now
IBI, wat verschrikkelijk...
Ik kom je hier ook nog even een dikke geven.

Verschrikkelijk!

Echt heel erg!

Als ik iets voor jullie kan doen dan laat het me weten!
IBI, nog maar een dikke knuf, en nog maar eens: je mag me altijd mailen, ik woon niet ver bij je vandaan, laat het me weten als je iets nodig hebt!

Veel sterkte
Jezus,IBI...

IBI, wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte voor jullie allebei
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ken jou niet, maar ik las je verhaal en het greep me erg aan. Als ik eraan denk hoe ik me zou voelen in jouw situatie, word ik misselijk. Ik wens jou en je man alle kracht toe. Heel veel sterkte.
Jeetje IBI, ik zit hier met kippenvel. Wat een kl*te nieuws.

Ik hoop voor jou en je man dat de chemo goed gaat aanslaan en dat jullie er samen sterker uit komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven