Op zoek naar Evita

dinsdag 11 september 2007 om 13:49
Wie kijkt er wel eens naar dit programma?
Ik vind het wel leuk, maar die presentator is echt verschrikkelijk. Frits Sissing? Vind het een enorm lullige man, maar kan deze mening niet echt goed onderbouwen.
Sommige Evita's zijn echt goed. Vooral de oudste Evita. Gisteren deed ze het nummer Fever, vorige week Inspiratie. Zij is echt de beste.
De Evita die er gisteren uit ging vond ik ook best goed. Wat mij betreft had de Oranje evita met de grote neus er uit gemogen.
Die sing-off is echt vreselijk. Begrijp best dat het er in zit, het is ontzettend dramatisch, maar jeetje wat erg...
Ik vind het wel leuk, maar die presentator is echt verschrikkelijk. Frits Sissing? Vind het een enorm lullige man, maar kan deze mening niet echt goed onderbouwen.
Sommige Evita's zijn echt goed. Vooral de oudste Evita. Gisteren deed ze het nummer Fever, vorige week Inspiratie. Zij is echt de beste.
De Evita die er gisteren uit ging vond ik ook best goed. Wat mij betreft had de Oranje evita met de grote neus er uit gemogen.
Die sing-off is echt vreselijk. Begrijp best dat het er in zit, het is ontzettend dramatisch, maar jeetje wat erg...
zondag 21 oktober 2007 om 23:21
Wat leuk! Ik heb het grootste deel van de uitzending gemist, viel er pas in toen Marjolein eruit ging. Toenw as de keuze voor mij niet moeilijk meer, al kon ik -door de drukte?- niet meer stemmen.
Ik vind Brigitte overigens niet steeds een diva. Ik denk juist dat ze het bitchy stukje nog wel wat meer mag uitbuiten af en toe, of dat manipulatieve. Ben benieuwd hoe Marjolein heeft gezongen, ik ga naar de herhaling kijken zodra dat kan!
Ik vind Brigitte overigens niet steeds een diva. Ik denk juist dat ze het bitchy stukje nog wel wat meer mag uitbuiten af en toe, of dat manipulatieve. Ben benieuwd hoe Marjolein heeft gezongen, ik ga naar de herhaling kijken zodra dat kan!
maandag 22 oktober 2007 om 00:08
Pfffffffffffff heerlijke show. En een terechte winnares! Wel spannend hoor, ik was echt even bang dat t Suzan zou worden. En hoewel zij ook best goed is was dat dan wel een beetje een tegenvaller geweest. Helemaal goed zo dus! Ik ga zeker naar de show!
En idd die fotografen, vreselijk, maar ja hoort erbij.
En idd die fotografen, vreselijk, maar ja hoort erbij.

maandag 22 oktober 2007 om 09:15
maandag 22 oktober 2007 om 11:33
quote:Becky26 schreef op 21 oktober 2007 @ 22:46:
spannend!! had trouwens niet verwacht dat Marjolein pas net 27 isEn Suzan ook! Ik vind haar echt een veel oudere uitstraling hebben. Kan nu al vertellen hoe ze er over 30 jaar uit ziet... Brigitte is gewoon de oudste van de drie! Zou je niet zeggen toch?
spannend!! had trouwens niet verwacht dat Marjolein pas net 27 isEn Suzan ook! Ik vind haar echt een veel oudere uitstraling hebben. Kan nu al vertellen hoe ze er over 30 jaar uit ziet... Brigitte is gewoon de oudste van de drie! Zou je niet zeggen toch?
maandag 22 oktober 2007 om 12:38
quote:revival schreef op 22 oktober 2007 @ 09:15:
waar moeten we nou op zondag avond naar kijken??? Kon hier de hele dag naar uitkijken.... *mmmm... vanavond lekker op de bank met een pot thee en Evita!!* moet ik weer wat nieuws gaan zoeken.... Misschien Gooische vrouwen eens gaan volgen??Ja gooische vrouwen is erg leuk hoor! ik kon nooit kiezen en keek Evita op woensdag middag in herhaling
waar moeten we nou op zondag avond naar kijken??? Kon hier de hele dag naar uitkijken.... *mmmm... vanavond lekker op de bank met een pot thee en Evita!!* moet ik weer wat nieuws gaan zoeken.... Misschien Gooische vrouwen eens gaan volgen??Ja gooische vrouwen is erg leuk hoor! ik kon nooit kiezen en keek Evita op woensdag middag in herhaling

maandag 22 oktober 2007 om 14:56
Waanzinnig programma, zoveel respect voor elkaars talent, en ook zo mooi dat Brigitte en Suzan dat van elkaar gingen benoemen toen ze allebei een minuut kregen om zichzelf te "verkopen". Wat een verademing na Idols...echt SUPER!! En ook erg blij dat Brigitte gewonnen heeft, wat een uitstraling, wat een stem. Dat liedje "Je mag hem hebben, maar maak hem niet stuk", zooo mooi. En inderdaad enorm jammer dat het programma nu is afgelopen:-(
vrijdag 26 oktober 2007 om 19:44
Met Susan gaat het ook wel goed komen. Ze heeft de hoofdrol (één van de ) gekregen in Les Miserables. Benaderd door Erwin van Lambaart zelf als verrassing. Ze gaat Cosette spelen. Toch leuk voor d'r en vind haar idd ook wel goed gevonden voor die rol.
En Marjolein zit al in het ensemble in Evita en wordt ook understudy voor Evita zelf.
En Marjolein zit al in het ensemble in Evita en wordt ook understudy voor Evita zelf.