dom geouwehoertopic..
vrijdag 11 juni 2010 om 22:29
ben in een lollige bui en heb echt vreselijk veel zin
om een topic te openen met dom geouwehoer, gedachtes
of gebeurtenissen die niemand ene reet interesseren.
weet niet of er meer mensen lollig zijn maar dat zien we dan wel...
ik zal zelf beginnen:
-WAAAAAROM is mijn was nog niet klaar?? (heb als enig persoontje in nederland geen wasdroger dus mot ut ff ophangen)
-weet absoluut niet wat ik morgen aan moet...
ist beetje duidelijk??
om een topic te openen met dom geouwehoer, gedachtes
of gebeurtenissen die niemand ene reet interesseren.
weet niet of er meer mensen lollig zijn maar dat zien we dan wel...
ik zal zelf beginnen:
-WAAAAAROM is mijn was nog niet klaar?? (heb als enig persoontje in nederland geen wasdroger dus mot ut ff ophangen)
-weet absoluut niet wat ik morgen aan moet...
ist beetje duidelijk??
vrijdag 11 juni 2010 om 23:12
Normaal slaap ik nu ook, maar ik DURF niet... Vanavond een tweede konijn gekocht om mijn eerste konijn (drie weken geleden gekocht en nog steeds schrikkerig en bang) gezelschap te houden..... Maar nu wordt het eerste konijn een soort van Monty Python piraña konijn naar het tweede toe!! Het tweede konijn is echter een schatje, niet schrikachtig, gelijk nieuwsgierig naar de wereld om hem heen....
Man is nu een extra hok bij ouders halen, omdat we ze dus niet bij elkaar durven zetten. En ik denk eigenlijk al heel stiekem 'kan ik dat eerste konijn ergens lozen???? '
Man is nu een extra hok bij ouders halen, omdat we ze dus niet bij elkaar durven zetten. En ik denk eigenlijk al heel stiekem 'kan ik dat eerste konijn ergens lozen???? '
vrijdag 11 juni 2010 om 23:13
vrijdag 11 juni 2010 om 23:25
quote:Sarah Scott schreef op 11 juni 2010 @ 23:15:
Och Kastanjez
Morgen even op neutraal terrein (badkamer is geschikt!) opnieuw proberen. Kijk anders even op konijnen.nl en zoek op koppelen oid.
MissP....neuh tot mijn momenten van verdriet en piekeren voorbij zijn....geen idee wanneer dat is, maar ik ga in elk geval zometeen alvast naar bed....
En WTF is een BHbol????
bettyball heet ie. is een bal voor je bh's, beschermt beter tegen deuken en dat soort geouwehoer. geen idee eigenlijk..
check website.maar ff... (ga ik niet geven want mag niet, naam website spreekt voor zich...)
Och Kastanjez
Morgen even op neutraal terrein (badkamer is geschikt!) opnieuw proberen. Kijk anders even op konijnen.nl en zoek op koppelen oid.
MissP....neuh tot mijn momenten van verdriet en piekeren voorbij zijn....geen idee wanneer dat is, maar ik ga in elk geval zometeen alvast naar bed....
En WTF is een BHbol????
bettyball heet ie. is een bal voor je bh's, beschermt beter tegen deuken en dat soort geouwehoer. geen idee eigenlijk..
check website.maar ff... (ga ik niet geven want mag niet, naam website spreekt voor zich...)
vrijdag 11 juni 2010 om 23:31