Entertainment alle pijlers

North Sea Jazz

12-06-2010 17:48 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er al wel eens in Rotterdam geweest? Ik vond het in Den Haag altijd te druk, maar wil het nu in R'dam proberen.

Is het er erg druk, kun je gewoon je auto kwijt?

Wie weet het?
Ik ben er twee jaar geleden geweest. Er zijn rond Ahoy diverse parkeer garages. Vond het een leuk opgezet festival met ook buiten wat kleinere tenten. Sommige daarvan waren steeds wel vrij snel vol. Maar leuk, gemêleerd publiek. Vind het wel een prijzig festival...was een dagkaart niet 75 euro (en dan moest je voor sommige concerten nog bijbetalen).

Maar veel plezier!

Misschien een leuk alternatief, dit weekend is The Hague Jazz
Als je kijkt wie er allemaal spelen, is het niet duur.
Staan inderdaad leuke namen tussen! Zie dat een kaartje nu 88 euro kost.

Maar ik heb echt een top avond gehad hoor, dus echt de moeite waard!
Moest jij een parkeerplaats reserveren, Daffie?

Ik zie op de website van Ahoy dat die mogelijkheid bestaat.
Heb ik toen niet gedaan (wist ook niet dat dat kon).
Ik vind North Sea Jazz, zowel in Den Haag, als nu in Rotterdam gewoon té druk geworden. Ben vrijwel ieder jaar vanaf de allereerste keer geweest, maar het is de laatste jaren veel te vol.

Gelukkig is er nu The Hague Jazz (ook al weer 5 jaar), veel rustiger, ook grote namen, en gezelliger. Ik ben gisteren geweest. Kan vanavond helaas niet anders was ik weer gegaan.

Kon trouwens bij Ahoy de afgelopen 2 jaar gewoon zonder reservering makkelijk parkeren.
We hebben kaarten voor zaterdag.

Zijn er nog meer mensen die erheen gaan?
Ik ben gister geweest. Vond opzich de artiesten wel goed en ik heb me ook prima vermaakt.

Toch zal ik niet nog een keer gaan. Vond het veel te massaal, veel te groot waardoor je veel aan het lopen bent van de ene naar de andere zaal, veel te duur en deze keer natuurlijk ook veel te warm.

Parkeren was geen probleem. Parkeerkaart kost 10 euro en wij zijn met een shuttlebus heen en weer gereden.

Verder had ik veel meer donkere mensen verwacht, niet dat dat iets uitmaakt maar dat viel me gewoon op.
Marels, waar ben je?! Heb je ook genoten van het optreden van Caro Emerald?

Viva naar de knoppen.
Ik heb gisteravond op tv gekeken naar NSJ

Earth Wind and Fire, Wauw, mijn lievelingsartiesten.

Wat waren ze fantastisch. Top

Maar ben wel geschrokken van de omvang

Wat een mensen menigte.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik ben vrijdag geweest, ik vond het helemaal geweldig! Heb van begin tot eind genoten! Ben een enorme Pat Metheny-fan, dus het begon al goed voor mij. Wat daarna kwam was allemaal bonus, met de afsluiter Earth Wind & Fire, helemaal te gek waren ze, wat een energy! Ik kan er weer even tegen :-)

Zamirah, hoe was het zaterdag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven