Viva forumdeformatie

12-06-2010 16:36 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel last van dat ik besloten heb eens op te stappen
Epicentrum kan maar 1 ding zijn lijkt me. De plek waar alles samen komt. En waar komt nou alles (man en vrouw) samen? Bij de vagijn
Tipje van de sluier Yasmijn?
quote:Ann Liv schreef op 12 juni 2010 @ 17:24:

Ik zag laatst een auto rijden met het nummerbord: JBG en zei tegen m'n vriend: goh, JongeBabyGod, zo heet het kind van Djoels. Vriend keek een beetje zo:

ik ben dus niet de enige...ik zag een auto met HPL in het nummerbord en toen moest ik aan HoiPippiLangkous denken...

Gelukkig zat ik alleen in de auto, dus geen meewarrige blikken.

Maar huilie gebruik ik ook wel eens, en ook ik krijg van die meewarrige gezichten....
ik schiet telkens in de lach als ik iemand hoor zeggen dat hij/zij gaat klussen..
Ik sla de mosterd altijd over, dus zeg dan "bitterballetje erbij?" Zo raar, niemand die het snapt...
Ja! HPL, die kom ik vakmatig veel tegen! Hahahaha!

En bij klussen denk ik ook van alles...dirty mind.....
Huilie gebruik ik ook vaak. Nog nooit geen rare blikken gehad.
quote:pooky schreef op 12 juni 2010 @ 18:18:

En bij klussen denk ik ook van alles...dirty mind.....Tja.. a dirty mind is a joy forever.. .. althans, dat hou ik mezelf altijd voor..
Heel herkenbaar, ondanks dat ik nog niet eens zo heel lang forum. Huilie bezig ik graag irl. Overal een T achterplakken deed ik echter al voordat ik begon met forummen.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
O ja, als ik forumtaal bezig, ben ik altijd bang om ontmaskerd te worden als forummer! Dat weet namelijk niemand in mijn omgeving. Dat is iets dat ik lekker voor mezelf wil houden.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Epicentrum...was dat niet je navel?

Mosterd gebruik ik al voor het forum, mijn rijinstructeur riep namelijk altijd dat ik mosterd was als ik het gaspedaal weer te laat losliet bij het schakelen.

Huilie is een zeer gebezigde term in de praktijk. Ik heb ook wel eens heel hard na een grapje ROFL geroepen. Ook Zwiepje is wel eens Zwiepje genoemd (vaak als ik net geforumd had) .
Terror noem ik irl ook regelmatig Terror.

En alle kinderen tezamen ook "terroristen" vandaag nog bij het halen van A ( die ik in het eggie dan weer Niet de Autist noem ) , Kom, stelletje Terroristen, we gaan.

De groepsleiding kon er wel om lachen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2010 @ 17:09:

Eentje uit de hele oude forumdoos die ik nog steeds gebruik:

Epicentrum.

Gaan jullie nou maar eens nadenken wat dat betekent.
Je weet toch!
Was dat niet fluim uit de navel van mannen? Volgens mij heb je gelijk Zwieb. Yas, krijgt zwieb wel de vieb, eentje uit de bieb?
Nee.

Het ging zo:

Betreffende forummer zei zoiets als:

Ik heb een knobbeltje ontdekt, vlakbij het epicentrum zeg maar.

Epicentrum is je anus.

En nog steeds gebruik ik dat woord, evenals andere forummers uit de oude doos.
Ik heb mijn vader onlangs een weggewaaid dakraam genoemd.
Yas!
Je weet toch!
Yas, niemand begrijpt me, snap jij dat nou?
Je weet toch!
quote:Christiane04 schreef op 13 juni 2010 @ 16:18:

Ik heb mijn vader onlangs een weggewaaid dakraam genoemd.
Je weet toch!
quote:Vinyl schreef op 12 juni 2010 @ 16:50:

Huilie inderdaad, die gooi ik er ook nog wel eens in. Of Mosterd inderdaad... staat nogal achterlijk in een vergadering

En (maar daar heb ik ook al eens over geblogd) schrik ik me iedere keer kapot als ik keihard op de radio hoor schreeuwen dat ik in de aanbieding ben bij Carpetland

Echt waar ?

* springt in auto en scheurt naar Carpetland *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:muchacha schreef op 13 juni 2010 @ 16:20:

Yas, niemand begrijpt me, snap jij dat nou?Nee, maar ik wel
Ik noem forumkinderen irl wel bij hun forumnaam. Ik refereer in irl gesprekken wel eens als 'MK' en 'Jommetje' als mijn kinderen, waarbij nietforummers dan helemaal niet weten wie ik bedoel.

Ik noem forummers irl wel eens bij hun nick, ipv hun eigen naam.

Bij het bespreken van nieuwsdingen merk ik dat nietforummers veel minder op de hoogte zijn dan wel-forummers.
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2010 @ 16:24:

[...]

Nee, maar ik wel Godzijdrank!
Je weet toch!
Ik heb een tijdje geFarmvilled en toen ik de polypliek Het Lam Gods ging bekijken in de St. Baafskathedraal te Gent, was het eerste wat ik dacht toen ik het zag:

Oogsten!!

Maar dat terzijde
Yas, die heb ik helemaal gemist! Damn, ik zit niet genoeg en te vaak op het forum.

Die lijst van BGB van gisteren op het niet sexy topic vond ik dan ook super! Heb er nu een hoop kwalen bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven