3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Heppie new topic!!

Peet dat kan schaap niet,nu moet het engeltje het doen.

Of anders..

Op het plaatje gaan staan, dan komt de url tevoorschijn. die kopieren en plakken in het plaatjes icoontje, en voila!
Ga het proberen Ier.......wacht en huiver!
Op het plaatje gaan staan, dan twee keer klikken, dan komt er een schermpje,waarin je kopieerafbeelding kan selecteren.

Die aanklikken.

Dan het icoontje met plaatje aanklikken, de url plakken in het venstertje (ctrl V geloof ik, of C ) en dan verstuur bericht.

Zo moet het lukken volgens mij.
2 x klikken geeft niks
Sorry, ik kan ook niks!....Het lukt me echt niet Ier
toch wel, je kan het!

2 x klikken en even wachten... en dan doorgaan.
Ik heb van alles geprobeerd, alleen niet het juiste denk ik.......het lukt me niet en ik ga nu maar slapen ook, ik heb de mod gevraagd om het te doen, sorry.........maar ik ben dus vanaf nu echt een digibeet
en ik was nog wel de 3000ste poster ...voor t eerst in me leven
Geeft niet

Engeltje fixt het vast voor je.
pff..ik moet eigenlijk ook naar bed, maar kom net de kroeg uitgerold en ben echt klaarwakker
ja ik hoop het, hoe gaat het verder met je Iri?
Sorry meis maar ik moet nu echt slapen anders krijg ik gedonder
Hmm... eigenlijk heel erg slecht emotioneel gezien.

Ben goed kapot gemaakt.

Veeel doe ik op de automatische piloot en ben zorgelijk voor de toekomst,met name voor de kids.

Een bizarre wereld leef ik momenteel.
Heel veel sterkte nog.........Ik leef met je mee en ook met Ibi
Jij ook al Iry?

Ik ben naast klaarwakker ook nog eens volkomen nuchter, aangezien ik na 2 bier en een dropshot aan de koffie ging. En misselijk dat ik ben! Notitie aan zelf, van koffie word ik na een bepaald tijdstip misselijk, van bier niet. Weet ik dat ook weer
pff verveel me..kan niet slapen..ben dan wel een jongen..maar iemand zin om te praten?
Maakt niet uit dat je een jongen bent hoor, men praat hier heus wel met je haha. Maar waar wil je het over hebben dan?
haha kweenie...kverwonder me net dat t alweer licht wordt! echt vreemd! was vandaag nog ff uitgweest tot half 3...was kapozt..maar nu thuis heb ik gewoon geen zin om te gaan slapen...kan gelukkig wel weer uitslapen morgen:)

hoezo zijn jullie nog allemaal wkker?
Ik zit vooral vol van liters cola light Min, die ik maar aan 1 stuk door aangeboden kreeg...pfff, word veel plassen vannacht vrees ik.

Ik ga toch maar naar mijn bed toe, anders morgen niets waard, en ik ben zo lekker op dreef mijn letterlijk puinruimen hier.

Gezien het andere puin niet geruimd kan worden, dan maar ander puin.

Trusten allemaal!
Ik verwonder mij allang niet meer als het weer licht wordt
kun je wel weer een mooi zonsopgang zien met diegene wie je tijdens het uitgaan hebt gevonden:)
Als ik ergens misselijk van word is het wel cola, blegh. Maar die koffie is ook niet echt goed gevallen, voortaan maar aan de thee als ik geen zin meer heb in alcohol. Voelde me vandaag al niet lekker, dus denk dat ik ziek ga worden.

@Jeroen: Ik kom net uit de kroeg en heb dus, zoals inmiddels duidelijk ghe, teveel koffie gedronken. Ga nog ff op internet klooien, een peuk roken en tv kijken (tegelijk) en hoop dan te kunnen slapen. Maar brrr...misselijk...
quote:iry schreef op 13 juni 2010 @ 04:23:

Ik verwonder mij allang niet meer als het weer licht wordt Neuh, dat maken wij vaker wel dan niet mee de laatste tijd he?
@minny.. had je via msn toegevoegd..geen zin meer om te ff te kletsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven