A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Yep, Brenda van The Closer vind ik ook leuk, en Monk was hilarisch (ik had 'm al gezien, deze aflevering, maar hij blijft leuk!).
Ik had deze Monk(s) nog niet gezien, ken het nog niet zo lang.

Nu eerst maar weer de kranten doorspitten voor evt. vacatures *zucht* & draadjesvlees opzetten voor morgen.

Fijne zondag allemaal!
Vanuit een bewolkt Noorden ook fijne zondag

Op zich is het lekker weer, maar jullie weten waarschijnlijk inmiddels, echt lekker is het pas met strakblauwe lucht en ergens boven de 25 graden

(en ja, ik weet dat enkelen van jullie -Carlien- hier dan weer heeeeel anders over denken )

Ik heb vanmorgen m'n vogelhuisjes gelakt, die ik vorige week beschilderd heb. Als ze droog zijn, kunnen ze hangen. Volgens mij nu al wel, want ik kan ze weer aanpakken, maar ik heb geen zin in boren enzo... misschien dat ik Elvis nog zo ver krijg

Da's inderdaad een aparte switch Thee, van SP naar VVD.
Later is nu
Hahahaha, Dreamer ! Ik vind het tussen de 20 en 25 graden lekker *buiten dan, he, niet binnen*, mét strakblauwe lucht. Maar ja, -5 met strakblauwe lucht vind ik óók lekker (ik ga sowieso voor de strakblauwe lucht). Boven de 25 graden haak ik af, dan ga ik in de schijndoodstand....
Tssskkk Carlien, strakblauw en -5..... scheer je weg
Veel kijkplezier voor wie gaat/kan kijken !
Ik heb ergens in het gebouw een werkende radio opgesnord en luister.. maar mensen gaan allemaal bellen Daar hadden we niet op gerekend.
Later is nu
Nee, snap dat je daar niet op had gerekend. Nou ja, tot nu toch nog niet echt interessant (sprak zij die er totaal geen verstand van heeft )
Dreamer, ik tikte net iets te snel. Nu wel 1-0 door foute eigen goal van een Deen.
Ik ben in de eerste helft een lekker op mijn gemak boodschappen gaan doen, heerlijk rustig!

Net op tijd terug om die leuke Deense actie te zien
Dus actie was wel leuk?

Hier bij radio wat verwarring.. werd gesproken over eigen doelpunt en dan Van Persie in dezelfde adem.. gelukkig sprak 'hij' ook van 'geluk moet je hebben' en daardoor dachten wij toch aan 1-0 voor NL. Heb je geen domme keeperfout, heb je dit.
Later is nu
Dreamer, 2-0 door Kuyt!
Ja, ik ben inmiddels helemaal b(l)ij

Heb zojuist pasfoto laten maken voor paspoort. Mag je niet eens op met bril Ik zie mijzelf inmiddels liever met bril.. zie je de kraaiepootjes niet zo Ziet er raar uit, zonder, vind ik zelf. En k heb verschillende ogen, qua grootte, is ook raar. Maar goed, wat zij willen, nietwaar? In elk geval geen foto om leuk weg te geven en zovaak wordt er niet in mijn paspoort gekeken. Zelfs met vakanties vaak niet.

Thee, ik heb nog steeds wat voor jou in de kofferbak liggen! Voor m'n vakantie lukt het denkelijk niet meer die bij jou te krijgen, of het moet via omzwervingen, dat ik bij Yas aflever ofzo. Denk nl. dat ik nog wel langs Yasstad ga, omdat m'n nichtje over 2 weken weer terug in NL is, na een jaar USA.

Maar daarmee komt uitje richting jullie in gedrang. Vakantie is nl al bijna!

Wel komisch dan, dat ik dit specifieke item naar Yasstad zou brengen
Later is nu
Zeg thee.. ik zit zo te kijken naar je avatar en bedacht me.. Had jij daar niet een mooi plaatje voor? Al zo ongeveer een jaar terug? Ofzo?
Later is nu
Dreamer

Ieeeeeekkk, hier loopt de spanning per minuut op (sinds gisteren sloeg het toe): vanmiddag vanaf 3 uur hoort mijn zoon of ie geslaagd is of niet. Ik ben gebombardeerd tot 'telefoonopnemer', ik moet het maar afhandelen en aanhoren. Ik ben al net zo zenuwachtig als 27 jaar geleden, toen het om mezelf ging!
Haha Carlien.. kan ik me voorstellen!

Mijn nichtje hoort het ook vandaag. Spannend hoor! Vorige week is ze geslaagd voor haar rij-examen. Twee 'diploma's' in 1 week, dat zou toch wel leuk zijn
Later is nu
Ok, het is een herexamen geworden......

A.s. maandag al, meneer baalt als een stekker (maar volgens mij zou ie het moeten kunnen halen).
OH, balen! En wat snel

Ik moet m'n zoon gaan ophalen van school. Doe ik normaliter niet, maar hij heeft z'n voet gebroken, dus loopt wat moeilijk Ja, erg eigen schuld dikke bult verhaal, moet ik zeggen. Heeft tegen een steen geschopt (ipv een jongetje, dat hij eigenlijk wilde raken) Mogelijk kunnen we nu pas later met vakantie, en daar balen Elvis en ik flink van. Dat en de reden van de gebroken voet. Hmpf. OHja. en LE is heel zielig enzo. Hadden ze niet eens oranje gips!

Hij kon kiezen tussen rood, wit en blauw.. combinatie was helaas ook al geen optie
Later is nu
Hè bah balen Carlien dat hij herexamen moet doen. En is inderdaad al heel snel. Hopen dat hij het wel haalt.

Dreamer wat ongelooflijk balen dat jullie zoon een gebroken voet heeft en dat jullie daardoor pas later met vakantie kunnen.

Wij zijn net terug van vakantie, was heerlijk! Prachtig weer gehad telkens rond de 22-23 graden, super!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ja, balen he? Hij had 3 vijven, 3 zessen, 3 zevens en een 8. Een van die vijven moet naar een zes, dan is ie geslaagd. Hij gaat Nederlands herkansen, en dat is a.s. dinsdag. Volgens ons moet ie het kunnen halen (en volgens hemzelf ook, hij struikelde ditmaal over de inhoud van de tekst). Er waren verdorie 10 (TIEN) leerlingen die Nederlands gaan herkansen, op zijn school (en zo groot is ie niet). Hun lerares gaat ze nog een voorbereidende les geven, voor het herexamen. En hij heeft oefentoetsen meegekregen, dus hij moet aan de slag, dit weekend. Maarre, we gaan ervanuit dattie slaagt, gewoon (geluk dwing je af, toch? )

Dreamer, wat erg van je zoon! En dubbel erg dat ze niet eens oranje gips hebben!!

Ik hoop voor jullie dat je toch op tijd op vakantie kunt!

En hoi Jas!!! Mooi weer hadden jullie! Verder ook leuk geweest? Lekker relaxed en zo?

Zo, alleen de hond, de 5 katten, het konijn en ik zijn 'alleen' thuis, Man en Kinderen zijn naar: de Gamma, gitaarles en Zumba.

Kan ik mooi even puinruimen!

O ja, het 'andere' huis schiet nu wel lekker op, we hebben iemand die lekker voor ons doorklust, een timmerman/drummer (geweldige combinatie, vindt ik zelf! ). Alleen moet ie natuurlijk wel regelmatig optreden, dus hij kan niet altijd. Maar dat maakt ons niet uit, hij komt als ie kan, en als ie op moet treden vindt ik het alleen maar leuk voor 'm. Het huis komt zo ook wel af.
Haha, wat een leuke klusser. Die timmert/trommelt er graag op los dus

Mijn nichtje is wel geslaagd. Gelukkig maar. Vorige week voor rij-examen, deze week voor Havo. Goede week voor nichtje (eigenlijk mag dat 'je' er dan wel af, is het niet? Maar dat staat zo raar)

Ik hoop dat de gipsmeester een oplossing voor ons weet, komende woensdag. Een brace of tape of weet ikwat. De eerste dagen zal hij dan toch nog weinig met z'n voet doen, want hij zit in de auto

Lekker Jasmine, zulk weer. Waar waren jullie?

Ze verwachten voor komende week gelukkig ook weer warmer weer. Alleen dit weekend niet.
Later is nu
OOhleee oleoleeeee

Later is nu
Nou, bij zo'n plaatje staat mijn motto toch wel leuk
Later is nu
Dreamer!

Hai meiden.... heerlijk he over twee weken al vakantie

Fijn dathuis op schiet Carlien.. en balen van her.. maar ik zal nog wel even duimen

Dreamer... Rot zeg gebroken voet... hoop dat er een oplossing komt en jullie gewoon op vakantie kunnen

En ik heb trouwens wel mijn bril op.. op pasfoto paspoort!

Hier alles rustig... alleen het vinden van een baan wilt nog niet erg lukken.. pffff wat een gezemel iedere keer!

Nu aan de poets!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven