3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Heppie NT

Josje hele fijne vakantie. Waar gaan jullie heen?

Hé Ana, buuf, dat is zeker een tijd geleden.
Heppy new topic!

Ik ben weer eens in het nieuw!
Wil iemand me even een schop onder mijn kont geven?

Ik moet echt strijken.......
haha hij is leuk zus!
Goedemiddag!

Dilemma dilemma in huize Minny... Mijn zwarte kater is nog steeds niet terecht ( ) en als ik de berichten mag geloven, is het waarschijnlijk dat ie is overreden ( ). Nu heeft een kennis een nestje waar ik sowieso een katertje uit wou toentertijd. Alleen nu weet ik niet of ik nog wel wil, want het lijkt net of ik dan mijn zwarte kater zo maar eventjes vervang en dat is dus echt niet zo.... Ik hoop nog steeds dat ie terugkomt. En straks komt ie terug en dan is er ineens een andere kater in huis. Een kitten welliswaar...maar dan nog... Pfoeh...lastig...
Hoe lang is je kater al weg Minny?
Al ruim 3 weken Floor, en hij is nog nooit langer dan een paar uur weggeweest!
Ik zeg 'gewoon doen' Min! Je was het al van plan dus mocht die andere nog terugkomen dan is het geen probleem voor je dat ze met zn tweetjes zijn.
quote:minny schreef op 13 juni 2010 @ 14:12:

Al ruim 3 weken Floor, en hij is nog nooit langer dan een paar uur weggeweest!Ohw... wat rottig. Vaak mis ik het heel erg, maar soms ben ik blij dat ik geen dieren meer heb. Ik kon er heel slecht tegen altijd, dit soort dingen.
Ibi zoekt ook nog onderdak voor haar katten Min. Misschien is dat ook nog een optie.
Een poes zou bij ons niet gelukkig worden Floor, dat heb ik al bij de moeder van de zwarte kater gemerkt... En ik weet niet hoe Mason reageert op een volwassen kater. Zou graag ja zeggen, maar ben bang dat ik nu al kan voorspellen dat dat niet goed gaat.
Dan moet je er niet aan beginnen Minny.
Nee, daarom wou ik een kitten. Of beter gezegd, Midi wou een kitten. Dus ik heb net maar ja gezegd, en op de één of andere manier schijn ik er nu twee bij te krijgen. How the hell did that happen?!
Als ik Mason niet al had gehad, dan had ik overigens wel ja gezegd. Maar ik weet hoe dol hij is op volwassen katers...
Hallo allemaal.
Hey CN, hoe is het nu met je?
Gaat wel redelijk...
Ben je nu bij die vriend van je? En heb je nog met ex gesproken?
Ja,

Ex niet meer gesproken.

Ik ga kijken of ik zo snel mogelijk mijn spullen bij mijn ex weg kan halen en ze dan maar tijdelijk in een opslagruimte kan neerzetten.

Dan hoef ik tenminste niet perse verder nog iets met hem te maken te hebben.
Dat is misschien maar het beste ja. Vind het wel erg rigoreus wat ie nu doet, dat je gelijk weg moest...
Happy New Topic!

Fijn om te lezen dat er wwer wat oude bekenden langs komen.

Choco, wat een prachtig verslag
Hij zal er nog wel spijt van krijgen.

Want volgens mij begrijpt hij zelf niet eens waar hij mee bezig is.
En wat denk je dat jij gaat doen als hij spijt heeft? Wil je hem terug...?

Mason heeft kennis gemaakt met Eddie, rood katertje, en Eddie was heel stoer tegen m aan het blaze en zijn rug omhoog aan het duwen. Mason blies ff terug en keek m daarna aan van "Wat moet je nou, kleine drol?!" Heel grappig

Denk dat het maar goed is dat het hier kittens betreft. Maar Joey, de zwarte kater, heeft zich nog niet echt laten zien...dus dat is nog afwachten. Eddie is al redelijk snel naast me gaan liggen, dat gaat al redelijk goed.
CN allereerst een

Heb je veel spullen, zo nee, kan je ze dan misschien niet even bij iemand met een kelder, zolder of schuur stallen?
Ik wil hem zeker niet terug.

Hij heeft zijn kans verspeelt.

En waarschijnlijk zijn we ook echt veel te verschillend.

Ik ken niet veel mensen hier in de buurt.

Dus tijdelijk bij iemand mijn spullen neerzetten zal lastig worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven