Entertainment alle pijlers

Vers verstopic!

21-04-2010 21:40 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.

Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:

Met een nog steeds prachtige portier:

En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:

Tentjes voor de baby's!

Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
quote:Christiane04 schreef op 14 juni 2010 @ 14:51:

Zijn jullie voetbalhater in het algemeen of alleen tegen Oranje?

Weet niet hoe het met de anderen zit, maar ikzelf ben überhaupt geen voetbalhater. Ik vind het gewoon niet zo interessant en snap de heisa niet.

Overigens ben ik wel een vuzuvela-hater .
Voetbalhater ja.

Ambro, jij bent ook een lekkere...zit jij lekker in bad te soppen met Johnny, nu ben ik verbrand omdat hij me niet kon insmeren!
Sorry Kippie, ik maak het goed met je, hij mag je lekker after-sun insmeren goed?
-
Het was op kantoor wel lekker rustig! Alleen ben ik ontzettend suf (weer nieuwe hooikoortsmedicatie zoeken?), dus ben wat eerder naar huis gegaan.

Ik heb een hekel aan de hype rond voetbal. Die idiote salarissen, om het hele gedoe rond wk/ek nog maar niet te noemen. Het spelletje vind ik wel eens geinig om te kijken, maar ik word zo opstandig van het gedoe eromheen dat ik niet kijk.

Vriendjelief dacht dat het om 15.00 begon. Heb ík hem nota bene nog helpen herinneren door een grapje op Facebook, anders had hij het pas tijdens de wedstrijd gemerkt.... Tja smeuïge details, wat willen jullie horen dan? ;=)
quote:BosAap schreef op 14 juni 2010 @ 14:58:

[...]

Weet niet hoe het met de anderen zit, maar ikzelf ben überhaupt geen voetbalhater. Ik vind het gewoon niet zo interessant en snap de heisa niet.

Overigens ben ik wel een vuzuvela-hater .

Zo ik ook. Op de snelweg rond 14.30u was het heerlijk rustig. Dacht even rustig in m'n tuintje bij te gaan komen, maar helaas, heb hele concerten vuvuzela, luchtdruktoeters en vuurwerk gehoord. Nu een beetje hoofdpijn. En de postbode die een pakketje af kwam geven vertelde me glunderend dat Nederland met 2-0 gewonnen had. Dat was toch wel leuk

Hoe ist met de nieuwe tand NA?
Laura, ik wil álles weten. Hoe je hem ontmoet hebt, hoe verliefd jij bent, hoe gek hij op jou is, of hij een beetje lijkt op Sjonny, the usual dus.
quote:Ann Liv schreef op 14 juni 2010 @ 16:39:

[...]

Hoe ist met de nieuwe tand NA?

16 juli krijg ik een kroon.. tot die tijd loop ik mooi voor lul met mijn afgebroken tand grrr.

in de wachtkamer stond de tv aan op voetbal en er zaten 2 oranje mensen te wachten.. hmmmm

en op de sportschool stond de tv uiteraard ook op voetbal.. grr maar ik was wel de enige daar, dat was wel fijn.
Jee, wachten tot 16 juli? Das lang!
Een maand wachten? Moet ie eerst op vakantie van jouw geld ofzo?
foebal; 22 volwassen mannen die een godsvermogen betaald worden om ruzie te maken om één bal... dan zeg ik ; "doe niet zo lullig en gooi er een bal bij"

Ja teringhekel aan foebal!!!! owja en aan frank snoeks... gesoes goristos wat kan die man inspiratiloos verslaggeven!
ow en PRESENT!!!

OWGOSSIE... THE BIG FIVE... is dit de dikkiedik versie van foebal commentaar geven???
Heb je nou toch stiekum zitten kijken luisteren?
in het kwartier dat ik aan het opdrogen was van de doesj, een broodje wegkaande en een verslag doorlas ja...
de tering... heet foebalnieuws; yolanthe en wesley krijgen gezinsuitbreiding.......

een hondje en de moeder heet boefie...

Heeft iemand mijn broek gezien? die gleed net van mijn kont af richting australië....
Wahaha, Bijtje! Ik twijfel nog een beetje wat ik irritanter vind, de voetbalhype of WesYol. Gatver, wat een vies stel.
ben alleen thuis en verveel me en ben dus naar foebal samenvatting aan het kijken totdat private practice begint...
en daar is private practice..... einde aan foebal.... ff hengelen naar mijn haakwerrekie en dan languit voor de buis! laters!
quote:Ann Liv schreef op 14 juni 2010 @ 19:36:

Jee, wachten tot 16 juli? Das lang!

goedlopende praktijk... dus veel patienten..

maar ik sta op de lijst voor als er iemand uitvalt.., dus wanneer is de volgende wedstrijd?
ff serieus.... manlief is niet thuis en ik ben VRIJWILLIG foebal aan het kijken... hellep!!!
Bijtje!! Je moet dringend wat anders gaan doen, NL speelt niet eens!! Echt besmet hoor
kan alleen nog maar stamelen dat ik dan strakkies een updaten kan doen als hij thuis komt.... echt KANS-LOOS!!!
maar hoessie met jou? (Heb een dreigend haakwerrekie dat me seint dat ie verder gemaakt wil worden maar ik heb ff geen zin)
Ja gaat best aardig hoor. Als het goed is ben ik afgestudeerd as woensdag! En dan de maandag erop trouwen, ben lekker op gang. En met jou?
Bijtje, vrijwillige foebal op tv? Wat voor dingen ben je aan het haken? Voetballen, oranje hessies en vuvuzela-hoezen?

Ambrosia, jemig wat een ontwikkelingen! Ben je nerveus voor je afstuderen of valt het mee? En hoe uitgebreid ga je je trouwen vieren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven