Mijn dochter krijgt op haar kamer behang Tropisch eiland. Helemaal gaaf, maar wat moet ik in hemelsnaam aan de andere kant op de muur doen? Nog een tropisch eiland wordt wat duur, maar wat past er dan bij? Lichtblauw verven misschien? Iemand nog leuke ideetjes?
Ik zou het aan de andere kant zo rustig mogelijk houden, en inderdaad een zandkleur lijkt mij erg mooi... Ik ben zelf geen fan van blauwe muren (vind het gelijk zo "koud"). Wit kan ook altijd nog, dan kan je altijd met veel gekleurde accesoires werken.
licht blauw met aan de onderkant een rand in zandkleur. Wat schelpjes erop plakken, een bodem van een boot aan de muur plakken tegen het plafond aan, een ketting schilderen van boven naar beneden en een anker in het zand tekenen...
Je kunt het kopen bij de Praxis en op internet. Gewoon googlen op fotobehang, dan vliegen de bossen en palmbomen je om de oren! Prijs hangt af van de grootte. Heb voor mijn dochter eentje van ongeveer 4 meter bij 2,80. Nieuw geloof ik rond de 100,- (ik heb hem nieuw op Marktplaats gevonden voor 25,- dus dat was een mooi prijsje).
Oh, vond dat zeegroen wel een goede optie. Ga in ieder geval eerst het behang plakken en dan pas kijken welke kleur ik precies moet hebben. Overigens als het voor mijn eigen slaapkamer zou zijn, zou ik voor wit gaan. Oase van rust!
Anoniem_91587
woensdag 16 juni 2010 om 18:36
Ze hebben ook heel leuk bamboo-design behang. Bijvoorbeeld van behang of ander behang
Past er supergoed bij!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.