Werkzaamheden elektriciteitsnet

15-06-2010 21:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kaartje in de bus gekregen van de netbeheerder

dat er in verband met werkzaamheden aan het elektriciteitsnet

zal het transport van elektriciteit worden onderbroken

tussen 10.30uur en 12.30uur

Dus kom 2 uur lang zonder stroom te zitten

Weten jullie of je recht hebt op iets van compensatie ofzo?

En de vriezer gaat ook uit, kan ik die spullen die in de vriezer liggen wel gewoon nog gebruiken?
Als je je vriezer gewoon dicht houdt is er niets aan de hand.
Misschien had ik het dan anders in de OP moeten zetten

Maar is pas de 1e die ik open, reageer wel in andere topics

Het is gewoon lastig

Dan pas merk je eigenlijk hoe afhankelijk/gewend je bent geraakt aan elekticiteit

Tijdje terug een aantal uren zonder water gezeten (was van te voren aangekondigd, dus kon je rekening mee houden)
Als het om een metrostation tbv de noordzuidlijn gaat zeg ik klaag ze aan

Anders, stel je niet zo aan. Het is lastig maar niet onoverkomelijk. Lees een goed boek ofzo.
Welke schade lijd jij daadwerkelijk die 2 uur?

Als je iets uit de vriezer nodig zal hebben die 2 uur, kun je het er ook van te voren uit halen. Zo weet je zeker dat je andere producten er geen last van hebben.

Zorg voor batterijen in je wekkers, zodat je niet al je wekkers weer opnieuw hoeft in te stellen.

Laad je telefoon en laptop vanavond alvast goed op, en vraag een vriendin (die niet binnen het gebied woont) of ze die ene serie op wil nemen die je normaal kijkt op dat tijdstip.

Voor de rest nemen ze de waarschuwing qua tijd meestal erg ruim, het zou dus best kunnen dat je binnen 15 minuten gewoon weer je licht aan kan zetten, je vaat kan wassen, je was kan doen, je airco kan laten draaien, een warm bad kan nemen etc.
quote:Vleermuis33 schreef op 15 juni 2010 @ 22:12:

Misschien had ik het dan anders in de OP moeten zetten

Maar is pas de 1e die ik open, reageer wel in andere topics

Het is gewoon lastig

Dan pas merk je eigenlijk hoe afhankelijk/gewend je bent geraakt aan elekticiteit

Tijdje terug een aantal uren zonder water gezeten (was van te voren aangekondigd, dus kon je rekening mee houden)Maar WAT mis je nou daadwerkelijk in die 2 uur? Je vriezer en koelkast blijven gewoon koud....wat zijn er dan nog voor problemen?
Is het trouwens op een doordeweekse dag die werkzaamheden? Als ik geen kaartje in de bus zou krijgen, zou ik bij thuiskomst om 18.00 niet eens merken dat de stroom eraf was geweest van 10.30 tot 12.30.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven